nieuwjaar wensen

25-12-2008 12:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rennen jullie van hot naar her met nieuwjaarsdag of alleen ouders of vrienden bijv?

Wij gaan meestal even naar schoonouders op de koffie, en ;s middags naar mijn oma en opa, dat laatste omdat daar de hele familie komt (traditie). Verder lekker thuis, want al dat geren en gevlieg met de kinderen vind ik niks.
Ik ga eigenlijk, op de buren na om middernacht, nergens naar toe. Familie te ver weg en vrienden meestal familie-afspraken.
Ghehehe, nieuwjaarsdag ga ik lekker uitslapen, tis goed met al die nieuwjaarswensen, ik begin het nieuwe jaar liever op m'n eigen manier
quote:mastermind schreef op 25 december 2008 @ 12:53:

Ghehehe, nieuwjaarsdag ga ik lekker uitslapen, tis goed met al die nieuwjaarswensen, ik begin het nieuwe jaar liever op m'n eigen manier Dat is ook lekker! Haha, en uitslapen kunnen wij toch niet (helaas). De kinderen staan rond 7 uur wel naast ons bed (de oudste dan) en als we pech hebben eerder al.
Op oudjaar zie ik mijn ouders, dus 1 januari hoef ik helemaal nergens naartoe.
Ik ren en vlieg het hele jaar al, dus de feestdagen gebruik ik om heerlijk op adem te komen. Oudjaar vier ik met een lieve vriend, dus het enige waar ik op Nieuwjaarsdag waarschijnlijk heen ga is naar het station om hem op de trein te zetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven