Nieuwkomer ......
donderdag 21 november 2013 om 22:28
Hoi,
Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......
Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....
Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......
Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....
Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
donderdag 21 november 2013 om 23:11
quote:Murdoch schreef op donderdag 21 november 2013 22:58 Als je nou je cyclus effe door tweeën deelt en 7 erbij optelt kunnen we je indelen.
Da's de formule voor de ware Jacob toch?
Ik ben ook continu gevaarlijk (zwangerosaurus met gierende horrormonen), maar voor de rest...WELKOM! Hoop dat je je snel thuis voelt!
Da's de formule voor de ware Jacob toch?
Ik ben ook continu gevaarlijk (zwangerosaurus met gierende horrormonen), maar voor de rest...WELKOM! Hoop dat je je snel thuis voelt!
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
donderdag 21 november 2013 om 23:18
quote:Murdoch schreef op 21 november 2013 @ 22:56:
Churro's zijn lekker.
We zijn praktisch allemaal kutwijven hier, maar we opereren in shifts die zijn afgesteld op onze maandstonden. Vandaag moet je uitkijken voor Iwannalive.Maandstonden Murdoch?
Churro's zijn lekker.
We zijn praktisch allemaal kutwijven hier, maar we opereren in shifts die zijn afgesteld op onze maandstonden. Vandaag moet je uitkijken voor Iwannalive.Maandstonden Murdoch?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 21 november 2013 om 23:20