Nieuwkomer ......

21-11-2013 22:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......

Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....

Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Vrouwen : http://youtu.be/HZGTxMtaXNk
Kun je ook koken?
Ben je zelf een vrouw?
quote:Amand schreef op 21 november 2013 @ 23:28:

Kun je ook koken?

Nee. Maar wel zwanger worden al pil slikkend...

Kssttt...
Ben je een man? Hoe oud? Doe 's een foto? Dat is gebruikelijk hier, voor mannen.
quote:zomerfreak schreef op donderdag 21 november 2013 23:33 Ben je een man? Hoe oud? Doe 's een foto? Dat is gebruikelijk hier, voor mannen.
10 min. weg en er gebeurt van alles hier .....

Ik heb in ieder geval een antwoord op mijn vraag denk ik

Murdoch: cyclus !?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op donderdag 21 november 2013 23:36 10 min. weg en er gebeurt van alles hier .....

Ik heb in ieder geval een antwoord op mijn vraag denk ik

Murdoch: cyclus !? Maar wij hebben geen antwoord ! Man? Foto?
quote:Iwannalive schreef op 21 november 2013 @ 23:31:

[...]

Nee. Maar wel zwanger worden al pil slikkend...

Kssttt...

Mocht je ooit in de toekomst vragen hebben over alimentatie, dan moet je iig bij Armand zijn.

(die extra R in zijn naam weet hij erg te waarderen dus hou dat in gedachte)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn tijd is niet gratis hè.
quote:ophetrandje schreef op 21 november 2013 @ 23:40:

[...]

Maar wij hebben geen antwoord !

Nee, maar ik wel .........

He, ik ben net binnen, mag ik even acclimatiseren ?

Bedankt voor de welkom boodschap, valt mij niet tegen. Ik zal op mijn cyclus letten, Murdoch
Ik schijn heel zuur te zijn, heb ik net begrepen

Dus van harte welkom en ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amand schreef op 21 november 2013 @ 23:46:

Mijn tijd is niet gratis hè.Nee allicht niet, jij wilt alleen maar eten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2013 @ 23:42:

[...]

Mocht je ooit in de toekomst vragen hebben over alimentatie, dan moet je iig bij Armand zijn.

(die extra R in zijn naam weet hij erg te waarderen dus hou dat in gedachte)
Enn maakt een grapje hoor, TO. Een hart van goud heeft ze.
quote:Enn schreef op 21 november 2013 @ 23:48:

[...]

Nee allicht niet, jij wilt alleen maar eten.En Viva-vrouwen neuqen...
quote:zomerfreak schreef op 21 november 2013 @ 23:33:

Ben je een man? Hoe oud? Doe 's een foto? Dat is gebruikelijk hier, voor mannen. Een foto van hun piemel. Wel dik en lang anders is het zonde van onze tijd.
Hoeft geen Viva-vrouw te zijn hoor, ik discrimineer niet. Nouja, ik heb niks met gekleurde vrouwen, dat niet.
quote:Enn schreef op 21 november 2013 @ 23:47:

Ik schijn heel zuur te zijn, heb ik net begrepen

Welnee ........

quote:Dus van harte welkom en ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt! Het is in ieder geval niet verkeerd begonnen. Thanx Enn !
quote:Iwannalive schreef op 21 november 2013 @ 23:50:

[...]

En Viva-vrouwen neuqen...Oei .....
quote:Murdoch schreef op 21 november 2013 @ 22:56:

Churro's zijn lekker.

Vandaag moet je uitkijken voor Iwannalive.Jij bent in ieder geval te vertrouwen. Vandaag dan ......
quote:churrro schreef op 21 november 2013 @ 23:57:

[...]

Oei .....

Niet?

Sta je droog?

Oh jee...

Kan je altijd nog een topic openen tuuluk.
Ik voel ik voel dat je niet ECHT nieuw bent ! Maar kan het natuurlijk niet bewijzen
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:chillies schreef op 22 november 2013 @ 09:20:

Ik voel ik voel dat je niet ECHT nieuw bent ! Maar kan het natuurlijk niet bewijzen Vertel!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Denk je dat TO wil peilen hoe hoog ze zelf scoort op Ranking the Bitches chillies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven