Nieuwkomer ......

21-11-2013 22:28 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en zie geen presentatie pagina. Volgens mij begint iedereen ergens maar ......

Een tijd terug zei een vriend(in), terwijl wij churros aan het eten waren (vandaar de avatar) : je zou eens voor de lol op een vrouwen forum moeten gaan, het werkt ontspannend, haha . Ik weet niet of ze helemaal serieus was, want ik heb het indruk dat het hier en daar aardig uit de hand loopt, maar in het leven moet je alles uitproberen zeggen ze .....

Wie moet ik hier een beetje in de gaten houden ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Murdoch schreef op 22 november 2013 @ 09:24:

Denk je dat TO wil peilen hoe hoog ze zelf scoort op Ranking the Bitches chillies?Zou een leuk vrijmiboto zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Murdoch schreef op vrijdag 22 november 2013 09:24 Denk je dat TO wil peilen hoe hoog ze zelf scoort op Ranking the Bitches chillies?Ja of de verraaiers eruit halen :-) kweetniet het is een onderbuik gevoel en de motivatie kan alles zijn
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:Murdoch schreef op vrijdag 22 november 2013 09:24 Denk je dat TO wil peilen hoe hoog ze zelf scoort op Ranking the Bitches chillies?Het was voor mij natuurlijk een inkoppertje als je het topic: het zesde zintuig kent
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Ja ik dacht ik laat er eens één liggen.
quote:Murdoch schreef op 22 november 2013 @ 09:44:

Ja ik dacht ik laat er eens één liggen.
conversation = awareness
Welkom!
quote:Murdoch schreef op 22 november 2013 @ 09:24:

Denk je dat TO wil peilen hoe hoog ze zelf scoort op Ranking the Bitches chillies?

Ja, sorry, kwam niet eerder aan een reactie toe. Ik kon de laatste reacties niet helemaal volgen maar ik blijf nog even, cosy hier .......

Wat is vandaag - naast Iwannalive - de samenstelling van het dienstdoende bitch squadron ?

@amand: koken ? Jazeker, op zijn tijd. Hou ontzettend van lekker eten en drinken, ben ook niet vies van een ster restaurant nu en dan ....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Jullie hadden mij wel voor elle5460 kunnen waarschuwen .......

Hoort die ook bij één van de bitch squadrons ??
Elle is een hele squadron op zichzelf. Staat vermoedelijk ook op een geheel eigen existentieniveau. Zo hoog boven de rest dat ze moet uitkijken da ze niet verdampt.
Gevaarlijk element inderdaad.
quote:churrro schreef op 23 november 2013 @ 18:10:

[...]

ben ook niet vies van een ster restaurant nu en dan ....Dit gelezen te hebben en kijkend naar je ava ...
Zou zomaar kunnen !........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven