Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Hm ik heb Ans net zitten mailen maar had even niet aan haar vakantie gedacht.

Ik heb last van mijn voeten vandaag. Heb voor het eerst sinds jaren weer eens laarzen met behoorlijke hakken. Thuis paar keer op gelopen en een keer in de supermarkt.

En toen gisteren. Had niet ingecalculeerd dat we een wandeling gingen maken. Had andere schoenen bij me hoor maar ben dan eigenlijk te trots om halverwege die wandeling mijn schoenen te wisselen.

Maar ik moet het vandaag een beetje bezuren
Middag,

Kon het niet laten bij te lezen in de 'huishoudpauze', gisteren rond 1u thuis van de verjaardag heb toen de laptop niet aangezet.

Het leven begint bij '25' zei mijn moeder altijd. En daarna '35', '45' en 50 In de jaren negentig kon ik nog een t-shirt voor haar kopen met " Ik ben 18 (koeieletters) met .. jaar ervaring (kleine letters)".

Neefje (4) was trouwens erg blij met de kegelset. Zijn neefje en nichtje (3,5 jaar ongeveer) ook, maar meisje wilde de kegels eerst wel afpakken. Zal eens kijken of de set nog ergens te koop is kan schoonzus dat over een half jaartje wel geven...:)

Ga nu eens was ophangen, tv-kast weer inruimen (net verplaatst) en me verder verdiepen in het to-do-lijstje. Moet ook nog een stedentrip boeken met vroegboekkorting vandaag, dus kom vast wel weer langs
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw, in het Vrekkentopic had ik nog gereageerd (gister) op je vraag over Simpel.
Had hem gezien Ga me deze maand eens verdiepen in Simpel en Ben en andere sim-only's.
Hi ladies!

Ik lig uitgeteld in bed, het was een heel druk weekend. Heb amper geslapen vannacht door de pijn, iets teveel gedaan gisteren. Dus vanmorgen stonden we om 7 uur al met zijn allen onder de douche, daarna warme croissants gegeten en toen in de auto gestapt. Eerst kort bezoekje aan mijn ouders afgelegd en daarna verjaarsvisite.

Net weer thuis en ik kan niet meer. 300 km gereden vandaag en alles doet zeer....
Nou Helene, tijd om uit te rusten dus! Hebben jullie al gegeten?

Volgens mij heeft iemand onlangs ergens een hek open laten staan. Het is wel heel erg vandaag...
We hebben al gegeten. Hadden uitgebreide lunch op de verjaardag, dus ik had niet veel trek. Paar patatjes op en een ijsje. (Eigenlijk andersom, ik had zo'n zin in zo'n kindersoftijsje. Dus die in heb ik in de auto lekker opgegeten.)

Man en dochter hebben wel goed gegeten, waar ze het laten weet ik niet.

Wat is er nu weer binnengewandeld dan? Heb ik wat gemist dit weekend?
Ik twijfelde of ik dit neer zou zetten, maar ik kreeg vandaag goed nieuws. Mijn oom had voor de tweede keer prostaatkanker en is vrijdag genezen verklaard. Geen uitzaaiïngen en voorlopig bijna schoon.

Fijn voor hem, hij is net voor de tweede keer opa geworden, beide kleinkinderen zijn nog geen jaar.

IBI, als je dit vervelend vindt, haal ik het weg. Geen probleem.
Eén nieuwe, de rest alleen iets erger of meer aanwezig dan anders.

Wat een fijn nieuws Helene.

We hebben het er wel eens over gehad dat we geen ellende op de weegschaal leggen hier.

Dus als ik baal dat ik broek maat 40 niet meer pas heb ik net zo veel recht om te klagen als iemand met maat 50+, bij wijze van spreken.

En als ik iets leuks gedaan heb met mijn ouders hoef ik dat niet te verzwijgen omdat een ander geen ouders meer heeft of een slechte band.

Of als iemand een kutdag heeft op het werk dat we niet zeggen: Nou je hebt tenminste werk

Verder kan Ieb zelf wel antwoorden, denk ik
Een nieuwe of oude bekende onder andere naam? Nou ja, boeit niet. Als 'ie vervelend is, zwaait de mod wel met de sleutel van het gevang.

Je hebt wel gelijk, maar dit leek me wat confronterend. Toch heel blij voor hem, hij had er geen vertrouwen meer in. Eigen zaak verkocht om zijn vrouw van een goede buffer te voorzien.

Ik hoop dat het goed blijft gaan, dit was de tweede keer binnen vier jaar dat hij ziek werd.
Moeilijk hoor, zo jong nog. Ik help je hopen.

Weet het niet Helene. Het was niet iemand die mij bekend voorkwam.

Hoop niet dat de keerzijde van het soepele beleid is dat allerei debielen ook wat langer mogen blijven.

Ik zat nog even te denken over wat ik gisteren schreef. Heb het ook weer weggehaald maar het ging over vrienden.

Eigenlijk mijn hele leven al laat ik mensen naar mij toekomen voor vriendschap. Zij kiezen mij uit, en dan ben ik zo blij dat iemand me aardig vindt, dat ik daar op in ga.

Nu pas denk ik: Ik heb daar geen zin meer in. IK wil mensen kiezen. Ben niet meer dat verlegen kind dat niemand durft aan te spreken, ik kan nu zelf kiezen.

(Staat even los van de contacten hier want dat werkt weer een beetje anders, dat bedoel ik hier niet)
Wat goed dat je al zover bent dat je je bewust bent van dat feit, Moon.

En ik denk dat, hoe ouder je wordt, hoe selectiever je bent in vriendschappen. Je hebt ook geen hele schare meer nodig zoals toen je 16 was.
@Helene: Wat kl*te iedere keer van die pijn.

@Moonlight: Gewoon doen! Zelfs al ga je een keer op je bek. Nou en. Dan sta je op en loop je door.

Visite was rond 19.00 uur weer weg, al dat grut moet op tijd naar bed, morgen weer school. Ik heb de keuken opgeruimd (cateraar heeft alle vuile borden en bestek meegenomen, heel relaxt ). Man heeft gestofzuigd, ik heb nog even snel een borstel door de plee gehaald en lapje er overheen gedaan. De rest doe ik morgenavond wel weer. Jongste 4 liggen al in bed, oudste 2 gaan zo uit zichzelf. Liggen nu even voor pampus op de bank.
Nee. Toen ik 16 was had ik wel leuke vriendinnen trouwens

Maarja... wel hoe je op die leeftijd bent, soms waren er twee dikke mik en de anderen jaloers/ruzie. En zelf was ik nog niet zo goed in staat me te uiten.

Maar als ik zie/hoor over allemaal zielige eenzame pubers dan denk ik dat ik het heel erg getroffen heb destijds.

Klopt je wordt selectiever maar prioriteiten stellen is ook nog een kunst. Zo werd ik voor het kennissen-groepje heel vaak uitgenodigd, voor andere vrienden moet/moest ik meer moeite doen.
tuurlijk niet erg heleen juist heel fijn dat je oom genezen is verklaard!

Vergeet jij niet je rust te nemen heleen? Je bent zwanger he!

Moon, lijkt me heel goed dat jij eens gaat kiezen en niet andere mensen laten kiezen. Kan ik een voorbeeld aan nemen.

Haha ja ik zag mezelf ook al in mijn onderbroek de toespraak houden en dat leek me niet de bedoeling.

Ben geslaagd! Helaas bijna niks in de sale maar wel allemaal mooi. Broek eigenlijk een heel klein beetje te krap maar een maat groter zat gelijk weer veel te ruim en met het oog op de toekomst beter ietsje te krap.

Heb ook een leuke kleine tas erbij gekocht die was wel 70% korting.

En thee nog jezelf weten te beheersen met bamihap of was twee dagen achter elkaar te veel gevraagd
Leentje ik vind het leuk te lezen hoe goed het allemaal reilt en zeilt bij jullie. Je lijkt er ook nog zo relaxed onder.

Helemaal in het begin had ik even mijn twijfels of je niet fake was, het klonk allemaal net ff te mooi

Ben ook gewoon wat wantrouwend geworden, heb dat gevoel nu niet meer. Anders zou ik het ook niet durven uitspreken.
Leuk IBI!

En wat fijn dat je oog hebt voor mooie kleren in deze moeilijke tijd.

Nee in je onderbroek was geen succes geweest denk ik
@Helene: Fijn dat het weer goed is met je oom. Het blijft altijd een beetje eng hè, zo'n uitslag afwachten.
@IBI: Lekker toch dat die maat kleiner past. En inderdaad, als je nog wat afvalt en die broek rekt nog een beetje uit dan kun je maar beter een maat kleiner hebben. Dan heb je er langer wat aan. Hoeveel kilo wil je eigenlijk nog kwijt? Zit je al in de buurt van je streefgewicht?
quote:leentjedb schreef op 04 maart 2012 @ 20:26:

@Helene: Fijn dat het weer goed is met je oom. Het blijft altijd een beetje eng hè, zo'n uitslag afwachten.Zeker, we hadden hem eigenlijk al opgegeven. Dit was zijn derde en laatste kuur. Vorige telling was 19, nu 0,1. (Zegt me verder niet veel trouwens.)
IBI, chapeau voor jou. Lijkt me erg fijn, shoppen als je zoveel gewicht kwijt bent geraakt.

Ik moet straks ook aan de bak, na deze zwangerschap ga ik goed revalideren, hopelijk wat begeleid sporten of bewegen en afvallen om mijn gewrichten te ontlasten. Dat moet wel, anders wordt het nog een enkeltje rolstoel vrees ik. Zie er nu al tegenop.
@Moonlight: Fake? Moi?

Ik schiet er niks mee op als ik in de stress schiet. Dus dat heb ik jaren geleden al opgegeven. Lig nu lekker lui uit te buiken want het eten was verrukkelijk! Alleen een beetje te veel gegeten.

Burp... Oeps! Solly.
Wat heb je gegeten Leentje? Ik geniet graag virtueel mee.
quote:helene31 schreef op 04 maart 2012 @ 20:35:

IBI, chapeau voor jou. Lijkt me erg fijn, shoppen als je zoveel gewicht kwijt bent geraakt.

Ik moet straks ook aan de bak, na deze zwangerschap ga ik goed revalideren, hopelijk wat begeleid sporten of bewegen en afvallen om mijn gewrichten te ontlasten. Dat moet wel, anders wordt het nog een enkeltje rolstoel vrees ik. Zie er nu al tegenop.

Als je kleine er is, geef je dan borstvoeding? Daar val je meestal al van af toch? Ik moest bij oudste stoppen met borstvoeding, kon er niet tegenop eten en werd graatmager, duizelig enz... Hoeveel moet je ongeveer kwijt na je bevalling?

Als je overigens begeleid wilt gaan sporten, kijk dan even na of je dat i.v.m. je bekkeninstabiliteit vergoed krijgt van je ziektekostenverzekeraar. Ik weet van Agis dat die dat doen bij bepaalde sportscholen. Scheelt toch mooi weer in de portemonnee.
quote:helene31 schreef op 04 maart 2012 @ 20:38:

Wat heb je gegeten Leentje? Ik geniet graag virtueel mee.

We hadden een Indische (Indonesische) rijsttafel. Ik heb o.a. witte rijst gehad met babi ketjap, rendang daging en een kipfilet gerecht met iets van kerrie of kurkuma. Daarbij een verse atjar tjampoer, één of ander gerecht met sperziebonen in een saus die lekker pittig was en veel, heel veel kipsaté-tjes met pindasaus en kroepoek. Ik heb overigens alles even geproefd, je moet als gastvrouw toch weten wat je je gasten voorzet.

Ga morgen maar eens mailen met cateraar en naar de namen van die voor mij onbekende gerechten vragen. Kan ik ze Google-en en een keer zelf namaken.

Dat mis ik wel, goede afhaal restaurantjes. Hier in het dorp komen ze niet verder dan friet en Chinees. Ook lekker. Maar eens een keer makkelijk een goede nasi rames of roti afhalen is ook erg fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven