Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Mocy Tosca van Puccini ook een aanrader hoor.

Olijven heerlijk. Knoflook nog steeds brrr.
quote:Moonlight82 schreef op 26 februari 2012 @ 02:47:

Waar zijn mijn oordopjes als ik ze nodig heb?Hoezo Moon?
Knoflook is ook heel erg gezond.

Bakken direct als de boter gesmolten is, dus niet wachten tot die bruin is (vertelde Jamie, dacht ik, laatst).
Hort en Carmen is dat nou ook een opera? (Met flamengo, daar ben ik heel erg fan van nl)
Mylene maar waarom moet overal knoflook in dan? Ik vind het gewoon niet lekker!

Hoop dat je bent opgelucht
Heb de oordoppen gevonden. De buuf beleeft een wilde nacht.

Had liever dat de vorige buurman hier was blijven wonen.
Toilet, hamburger, even opeten, hijj is al klaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oef Moon

Blij dat ik geen buren heb hoor.

Mocy Carmen is ook een opera maar heeft niets met flamengo te maken (in de zin van muziek van bv Manitas de Plata).
Haha Moon, maar wat erg....Kan je haar er niet eens subtiel op attent maken. Fjjn voor de buuf natuurlijk, maar om daar nou oorgetuige van te moeten zijn.....
Heb je helemaal geen buren?
quote:Hortense schreef op 26 februari 2012 @ 02:59:

Mocy Carmen is ook een opera maar heeft niets met flamengo te maken (in de zin van muziek van bv Manitas de Plata).Jammer. Maar is die de moeite waard voor een opera-nitwit?
Zo heb de helft op. Was lekker.

Waarom overal knoflook in? Ik doe het alleen waar ik het lekker bij vind. En dan moet ik geen belangrijks hebben de volgende dag want evt. met een walm komen is ook niets. Ik vergeet het soms wel eens. Een keer bij de tandarts gehad, ik kon wel door de grond zakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb aan één kant buren. Na een luidruchtige start, zijn ze nu normaal.
Ik heb haar nog nooit gesproken, ze woont hier sinds kort maar t is al wel de tweede keer dat ik het hoor.

Het zijn ook gewoon dunne muren. Zelf kan ik t wel doen zonder dat er geluid uit mijn mond komt (hooguit krakend bed maar dat is minder vervelend om naar te luisteren vind ik) maar dat kan deze buuf niet geloof ik.

Weet niet of ze hoorde dat ik mijn muziek ineens een stuk harder zette.
Hoe is het met je partner Hortense?
Moon ik denk dat als ze zou weten dat jij er last van hebt, ze wel wat stiller zou doen, of ergens anders in huis.
Ja dat is misschien wel zo.

Ik gun haar ook wel een seksleven

Moet gewoon zorgen dat ik altijd oordopjes heb liggen voor het geval dat. Laatst was aan de andere kant feest en toen baalde ik ook dat ik geen oordoppen had.

Mocht het nu vaak gaan gebeuren dan moet ik idd maar eens bedenken hoe ik het duidelijk ga maken.
Nee zou er niet mee starten Mocy. Met Puccini.

En nee woon vrijstaand of hoe zeg je dat. Kost me ook wel wat haha.

Wat bedoel je Mylene met partner?
Nou ik ga maar slapen. Welterusten!
Slaap lekker Moon!
Je kwam toch hier in het topic destijds dat je partner je sloeg en je het huis bent uitgevlucht?

We hebben toen in de rats gezeten.
Trusten Moon.
Trustuh Moon.
Nou ja destijds is wel overdreven van mij, 1 of 2 weken geleden? Hoe is het nu? Woon je er weer?
Excuses Mylene. Ik trek mij hier nu terug. Slaap lekker iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven