Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Oh wat vreemd, heb ik iets verkeerds gevraagd?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee hoor Myv, misschien iets te confronterend nu en komt het net even niet lekker bij Hort. Jij bent een lieverd en alleen maar belangstellend/betrokken.
Moos, jij bent van de muziek, heb jij De avondjurk gezien op rtl4 vanavond?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pfff heb ik ook nog twee zakjes chips op. En natuurlijk nog niet voldaan. Maar goed als ik deze vreetexplosie kan beperken tot 1 x per week....dan kom ik iig niet meer aan en val misschien zelfs af!
Nee Myv was vanavond weg. Live muziek bekijken. Heerlijk!!!
Is een theather show, is op gemist te zien van jeroen en ..... weet even niet.

Ik wist niet dat ze ook zongen, ik hou normaal niet van caberatiers die zingen maar wat waren ze goed.

http://www.rtl.nl/xl/#/u/0d3cf2be-3180- ... 417fef4599

ik heb het op de achtergrond aan naast het forummen
Ik heb er voor het weg gaan een heel klein stukje van gezien. Klonk idd erg goed.!
Ik kende het niet maar zeker, het klonk niet verkeerd.

Mag ook graag luisteren naar Il Divo maar zo een keer wat anders is ook leuk.
Ik ga zakken Myv, anders ga ik nog wat te eten zoeken......

Trustuh en tot volgende keer.
Truste meis, spreek je, ik ga ook slapen.

Slaap lekker.
Jonas zit lekker te smullen van zijn wishkas..

Heeft vannacht niet liggen miauwen,gelukkig!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Coole Jonas
Wat zag ik hier een paar pagina's terug voor sneu figuur voorbijkomen? Ben er nog verdrietig van... Wat een lage opmerkingen, zeg! Er spreekt zoveel bitterheid (en wellicht jaloezie?) uit. Bah!

Verder niet bijgelezen, ik heb heerlijk geslapen.

Gisteren een dagje Amsterdam gedaan, maar het lopen wordt nu wel problematisch. Van de week maar krukken halen. Het was wel gezellig overigens. Museum, beetje in het centrum gewandeld en een hapje gegeten.
Goedemorgen!

Niet verdrietig om zijn hoor Helene. Gewoon niks van aantrekken.

Leuk een dagje Amsterdam, moet ik binnenkort ook maar weer eens doen.

Die Jonas voelt zich al helemaal thuis gelukkig

Ik ga eerst eens even 2 honden uitlaten. Heb m'n oppashondje vandaag ook weer.
quote:Hortense schreef op 26 februari 2012 @ 02:24:

Mocy en Jonari jullie krijgen nog wat van mij maar moet nog adres aanmaken realiseerde ik later. Ben niet zo handig.

Ik was het nog niet vergeten hoor, Hortense.

Wacht het rustig af
Ans, ik heb je gemaild op het adres van je oude nick. Hoop dat je het nog gebruikt
Gezien Moon.

Wat fijn Bron. Ik denk dat ik me niet druk meer hoef te maken. Echt blij dat het goed gaat. Groetjes aan je zoon. De schat!
quote:Jonari schreef op 26 februari 2012 @ 01:47:

[...]

Vond het mooi!

Merci. Had net even snel mailtje tussendoor gedaan naar zusje in Frankrijk. En als ik eenmaal in taalstandje Frans zit... Ben ik moe is het nog erger.

Heb er op kantoor ook weleens last van. Spreek ik even mijn moeder telefonisch, kwaak ik daarna rustig in het Frans verder met mijn secretaresse. Die glimlacht dan alleen maar en begint in zwaar steenkolen Frans terug te praten. Weet ik gelijk weer dat in Nederland ben.

quote:maroon5 schreef op 26 februari 2012 @ 01:51:

Leentje, ik ben niet zo goed in frans..

Ik ken nog wel enkele franse (bijvoegelijke?) naamwoorden, beau grand joli, haut mechaunt petit, autre jeune vaste long, nouveau vieux mauvais et bon.

Geen idee wat het inhoud, maar dat werd er ingestampt tijdens franse les

Dat zijn inderdaad bijvoeglijk naamwoorden. In het Frans staan de meeste bijvoeglijk naamwoorden achter het zelfstandig naamwoord. Dat rijtje woorden dat jij je nog herinnert zijn de uitzonderingen op die regel, die bijvoeglijk naamwoorden komen voor het zelfstandig naamwoord.

Bijvoorbeeld <het witte huis> is in het Frans <het huis wit > oftewel <la maison blanche>. Maar het is dus wel <het grote huis> oftewel <la grande maison>.
Moge ladies,

Wat fijn dat het goed gaat met Jonas. Is toch altijd spannend.

Heleen, heb last van je bekkeninstabiliteit?
Ans,volgens mij heeft Jonas ook zo'n lievelingsplekje gevonden. bovenop de printer die onder de t.v. staat.. lief,maf beest.

Dat sneue figuur heb ik volgens mij gemist..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat fijn dat het goed gaat met Jonas. En wat leuk dat je zoon zo gek op hem is (en Jonas op hem!).

Jammer dat dochter van Ans niet zo amused was, maar ik denk wel dat Jonas er zo gelukkiger van wordt.

En dat sneue figuur moest mij hebben ja... Nadat ze IBI en MV de grond in zat te trappen en ik zei dat ze dr muil moest houden. Toen was ik het sneu jonge grietje met sneue aanstelligere problemen. Niet eens terug lezen, verspilde moeite.
Ieb, hoe is het met je? Ik had je nog gemaild. Alles goed? Was het fijn een dagje in je eigen huis? Is het wennen je nieuwe bril?
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 10:16:

Wat zag ik hier een paar pagina's terug voor sneu figuur voorbijkomen? Ben er nog verdrietig van... Wat een lage opmerkingen, zeg! Er spreekt zoveel bitterheid (en wellicht jaloezie?) uit. Bah!

Verder niet bijgelezen, ik heb heerlijk geslapen.

Gisteren een dagje Amsterdam gedaan, maar het lopen wordt nu wel problematisch. Van de week maar krukken halen. Het was wel gezellig overigens. Museum, beetje in het centrum gewandeld en een hapje gegeten.

Dat figuur gewoon negeren hoor. Niet verdrietig van worden hoor.

Lees de vraag van MV over bekkeninstabiliteit. Ben je zwanger? En hoe ver ben je?

Ik mis Amsterdam soms ook nog. Heb er gewoond tot we hierheen verhuisd zijn. Vooral die bedrijvigheid en alles zo lekker dichtbij. Winkels, cafés, restaurants en zo.
Echt zo leuk te lezen dat Jonas het al zo snel naar zijn zin heeft.

Tegen sneue figuren hebben we maar één remedie: compleet negeren.
@Moon: Ik ben eens mee gaan kreunen midden in de nacht met seksende en herrie makende buren. En dan op zo'n heel overdreven, theatrale en overduidelijke nep manier. Duurde even maar op een bepaald moment hadden ze het door... Ik zie man nog nijdig fluisterend naast me in bed zitten. Die vond het hartstikke gênant. Die arme man van mij is nogal behoudend, zeg maar. En ik ben nogal zo van recht voor zijn raap en je m'en moque pas mal (= kan me geen klap schelen).

Tegenwoordig wonen we tussen de weilanden in. En wij slapen beneden in het achterhuis en de kinderen boven in het voorhuis. Kan me zelf nu dus helemaal uitleven op de geluiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven