Nog wakker ! ?
maandag 27 februari 2012 om 23:23
quote:
thee schreef op 27 februari 2012 @ 19:17:
Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen
Bron, hoe gaat het met Jonas?
Met Jonas gaat goed.. is alleen boos dat hij nog niet naar buiten mag.. gaat heul zielig voor de deur liggen miauwen.. Heb compromis gesloten met hem hij mag naar boven op de overloop..
Ik heb je mailtje ontvangen Thee.. klinkt goed allemaal!!
thee schreef op 27 februari 2012 @ 19:17:
Ik heb sommige van jullie gemaild. Kon zo geen adres vinden van Mocy en Bron. Als jullie het willen lezen kan MV het misschien doorsturen
Bron, hoe gaat het met Jonas?
Met Jonas gaat goed.. is alleen boos dat hij nog niet naar buiten mag.. gaat heul zielig voor de deur liggen miauwen.. Heb compromis gesloten met hem hij mag naar boven op de overloop..
Ik heb je mailtje ontvangen Thee.. klinkt goed allemaal!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 27 februari 2012 om 23:26
maandag 27 februari 2012 om 23:46
Helene, die betreffende groep kende ik al best goed. Uuuren mee geforumd over dingen die er echt toe doen, zeg maar.
De andere meets waren meer een gok. Ook leuk.
Hoewel ik nu juist wat voorzichtiger begin te worden, dat ik misschien niet meer naar een meet met 80 man zou gaan. Na al die nickchanges van iedereen weet ik het allemaal niet meer.
De andere meets waren meer een gok. Ook leuk.
Hoewel ik nu juist wat voorzichtiger begin te worden, dat ik misschien niet meer naar een meet met 80 man zou gaan. Na al die nickchanges van iedereen weet ik het allemaal niet meer.
maandag 27 februari 2012 om 23:48
Het recept van arretjescake wisselt maar is meestal gemaakt van gesmolten chocolade met gesmolten boter en dan met biscuitjes (fijngemaakt) er doorheen. Dat mengsel gaat in een vorm in de koelkast tot het opgestijfd is en dan kun je het aansnijden en opeten.
Zo, niemand die kan zeggen dat ik niet geïntegreerd ben hier in Nederland.
maandag 27 februari 2012 om 23:49
maandag 27 februari 2012 om 23:50
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 23:48:
Het recept van arretjescake wisselt maar is meestal gemaakt van gesmolten chocolade met gesmolten boter en dan met biscuitjes (fijngemaakt) er doorheen. Dat mengsel gaat in een vorm in de koelkast tot het opgestijfd is en dan kun je het aansnijden en opeten.
maandag 27 februari 2012 om 23:54
maandag 27 februari 2012 om 23:54
maandag 27 februari 2012 om 23:57
Volgens mijn moeder is internetters-in-het-echt-ontmoeten doodeng en wil ze niet weten dat ik dat doe. (maar dochters mogen ook niet in de schermering/het donker buiten of je nou 15 bent of 20 of 40 of 100 (wij zijn nog 40-).. Voor zoons zijn dingen minder snel eng..
De eerste meet was een gok en had eigenlijk mijn tweede 'moeten' zijn. Tweede meet was last-minute-toch-maar-wel en dat resulteerde in 1-2 vaste topics en 2x minimeet.
Nickchanges ontcijfer ik af en toe eens.......
De eerste meet was een gok en had eigenlijk mijn tweede 'moeten' zijn. Tweede meet was last-minute-toch-maar-wel en dat resulteerde in 1-2 vaste topics en 2x minimeet.
Nickchanges ontcijfer ik af en toe eens.......
maandag 27 februari 2012 om 23:57
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 23:54:
Ik vind de schrijfstijl van Nerd maar lastig om te lezen. Kan aan mij liggen hoor, Nederlands is natuurlijk mijn moedertaal niet. Maar heb er verder zelden last van hier op het forum. Lees zelfs zonder moeite alle posts bomvol taalfouten. Maar Nerd, die kan ik soms echt niet volgen.
Het ligt niet aan jou. Hij schrijft soms in raadsels, net slechte poëzie.
En de inhoud is helemaal om te huilen. Een nieuweling die zich met werkelijk van alles wenst te bemoeien. Heb altijd de neiging om deze smiley te plakken:
Prrrffftttt
Ik vind de schrijfstijl van Nerd maar lastig om te lezen. Kan aan mij liggen hoor, Nederlands is natuurlijk mijn moedertaal niet. Maar heb er verder zelden last van hier op het forum. Lees zelfs zonder moeite alle posts bomvol taalfouten. Maar Nerd, die kan ik soms echt niet volgen.
Het ligt niet aan jou. Hij schrijft soms in raadsels, net slechte poëzie.
En de inhoud is helemaal om te huilen. Een nieuweling die zich met werkelijk van alles wenst te bemoeien. Heb altijd de neiging om deze smiley te plakken:
Prrrffftttt