Nog wakker ! ?
dinsdag 28 februari 2012 om 00:00
Ja volgens moeders is het niks.
Ik heb wel verteld dat ik een vriendengroepje had via internet (helemaal los van vivaforum). Toen ik ook weekenden weg ging met ze moest ik dat wel zeggen.
En een wandelgroep, heb ik ook verteld.
Een forummeet is wat abstract voor ze denk ik.
Dan zeg ik gewoon dat ik een dagje naar een stad ga en verder niet waarom. Als het ter sprake komt.
Ik heb wel verteld dat ik een vriendengroepje had via internet (helemaal los van vivaforum). Toen ik ook weekenden weg ging met ze moest ik dat wel zeggen.
En een wandelgroep, heb ik ook verteld.
Een forummeet is wat abstract voor ze denk ik.
Dan zeg ik gewoon dat ik een dagje naar een stad ga en verder niet waarom. Als het ter sprake komt.
dinsdag 28 februari 2012 om 00:00
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 23:48:
Het recept van arretjescake wisselt maar is meestal gemaakt van gesmolten chocolade met gesmolten boter en dan met biscuitjes (fijngemaakt) er doorheen. Dat mengsel gaat in een vorm in de koelkast tot het opgestijfd is en dan kun je het aansnijden en opeten.
Zo, niemand die kan zeggen dat ik niet geïntegreerd ben hier in Nederland. Da's wel heul lekker!!
Het recept van arretjescake wisselt maar is meestal gemaakt van gesmolten chocolade met gesmolten boter en dan met biscuitjes (fijngemaakt) er doorheen. Dat mengsel gaat in een vorm in de koelkast tot het opgestijfd is en dan kun je het aansnijden en opeten.
Zo, niemand die kan zeggen dat ik niet geïntegreerd ben hier in Nederland. Da's wel heul lekker!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 28 februari 2012 om 00:04
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:02:
O, dat is mooi. Dat ik niet de enige ben die het niet volgt.
Ik durf wel te zeggen dat jij begrijpelijker Nederlands schrijft dan hij.
Dit bedoel ik overigens niet als belediging richting jou hoor. Ik vind het zo knap dat helemaal niet te merken is dat het niet je moedertaal is.
O, dat is mooi. Dat ik niet de enige ben die het niet volgt.
Dit bedoel ik overigens niet als belediging richting jou hoor. Ik vind het zo knap dat helemaal niet te merken is dat het niet je moedertaal is.
dinsdag 28 februari 2012 om 00:06
Ik zit hier nog maar een paar maanden. Ben ook hartstikke nieuw, niet geband en teruggekeerd onder een andere naam zoals hier blijkbaar regelmatig gebeurt. Ik heb laatst met stijgende verbazing die discussie gelezen waarin het over de vermeende capriolen van een bepaalde forumster ging. Hele vetes zijn hier blijkbaar ontstaan met opstoken, stalken en rondstrooien van privégegevens erbij en waarbij mensen volgens de één onterecht en de ander niet onterecht zijn geband. Ik snap er werkelijk geen jota van.
Serieus, hebben die mensen geen real life?
Serieus, hebben die mensen geen real life?
anoniem_6478ad5e7d9bc wijzigde dit bericht op 28-02-2012 00:07
Reden: Tsss. gebeurt niet gebeurd: Schande!!!
Reden: Tsss. gebeurt niet gebeurd: Schande!!!
% gewijzigd
dinsdag 28 februari 2012 om 00:10
Leentje, ik heb mijn contacten steeds op het forum gehouden. Dus niet op MSN, achterkamerforums, nagenoeg niet via mail.
Alleen bij meetings hoorde ik wel eens wat extra.
Dus ik had ook niet zo goed meegekregen hoe alles nu echt was gegaan. Was ook in de tijd van de bannenregen heel weinig op internet.
Je kunt er echt een dagtaak aan hebben, als je nu begint te onderzoeken wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren. t Lijkt één grote soapserie.
Alleen bij meetings hoorde ik wel eens wat extra.
Dus ik had ook niet zo goed meegekregen hoe alles nu echt was gegaan. Was ook in de tijd van de bannenregen heel weinig op internet.
Je kunt er echt een dagtaak aan hebben, als je nu begint te onderzoeken wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren. t Lijkt één grote soapserie.
dinsdag 28 februari 2012 om 00:13
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:04:
[...]
Dit bedoel ik overigens niet als belediging richting jou hoor. Ik vind het zo knap dat helemaal niet te merken is dat het niet je moedertaal is.Merci. Ik moet zeggen dat het Viva forum een goede leraar Nederlands is. Niet omdat hier één en al foutloos proza (nee, zelfs dat van Nerd niet ) te vinden is. Maar juist het tegendeel. Ik lees Nederlands en ontleed automatisch wat ik lees, haal de fouten in gedachten eruit en hengel dan in mijn geheugen naar de bijbehorende grammaticaregel(s). Zo blijft de boel actueel, zeg maar.
[...]
Dit bedoel ik overigens niet als belediging richting jou hoor. Ik vind het zo knap dat helemaal niet te merken is dat het niet je moedertaal is.Merci. Ik moet zeggen dat het Viva forum een goede leraar Nederlands is. Niet omdat hier één en al foutloos proza (nee, zelfs dat van Nerd niet ) te vinden is. Maar juist het tegendeel. Ik lees Nederlands en ontleed automatisch wat ik lees, haal de fouten in gedachten eruit en hengel dan in mijn geheugen naar de bijbehorende grammaticaregel(s). Zo blijft de boel actueel, zeg maar.
dinsdag 28 februari 2012 om 00:15
dinsdag 28 februari 2012 om 00:16
dinsdag 28 februari 2012 om 00:18
@Moonlight: Ik zit hier sowieso te kort voor dat soort "buiten het forum om" dingen. En eerlijk gezegd, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen. Voordeel van het forum is dat ik hier langs kan komen wanneer het me uitkomt. Dat kan ik er in het dagelijks leven nog wel ergens tussendoor doen.