Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Ik ga binnenkort ook weer aan mijn verse kruiden beginnen op het terras. Veel zin in.

Moon, kleine potjes appelmoes, kindervoeding hahahah, of wat ik graag eet is mierikswortel, zit ook in een perfect potje. Enz.

Als ik potjes voor je moet sparen moet je het maar zeggen hoor, ik heb er nu denk ik al 3 ofzo, van die kleine he, niet formaat blik perzikken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 23:04:

[...]

Daar gebruik ik het ook altijd bij. Bij kaas is het heerlijk, maar ook vlees en vleeswaren, echt heerlijk. Bij mozzarella ook lekker, die is vrij neutraal qua smaak, daar moeten kruiden bij.Kijk, er schuilt vast een culinair genie in mij.
Xenos verkoopt ook vaak van die glazen potjes met een ijzeren deksel, speciaal voor kruiden. Niet duur, dan gooi je het rekje weg als je dat niet nodig hebt.
Als jij ze over hebt MV, graag.

Ik heb wel potten waar mijn caffeinevrije koffie in zit, maar die zijn weer aan de grote kant.

Waar gebruik jij de mierikswortel bij? Ik heb het vorig jaar gekocht en een paar keer bij aardappels en groente erbij gedaan, maar verder wist ik het niet.

Ook geen idee hoe lang het houdbaar is, gok dat het nu wel weg moet.

(sorry Moos )
En wat ik altijd in de vriezer heb liggen is echt goddelijk maar moeilijk te krijgen. Italiaanse kruiden;

Je kan ze bij mij krijgen bij de Dekamarkt en de ah xl;

Daregal Italiaanse kruiden. Hoef je bijna geen echt plantjes te hebben.

http://i576.photobucket.c ... erie/salades/P8090533.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah Xenos moest ik toch nog heen.
Deka en AH XL.... allebei in de buurt

Ziet er goed uit.
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 23:10:

Als jij ze over hebt MV, graag.

Ik heb wel potten waar mijn caffeinevrije koffie in zit, maar die zijn weer aan de grote kant.

Waar gebruik jij de mierikswortel bij? Ik heb het vorig jaar gekocht en een paar keer bij aardappels en groente erbij gedaan, maar verder wist ik het niet.

Ook geen idee hoe lang het houdbaar is, gok dat het nu wel weg moet.

(sorry Moos )Mylene_Valerie in "Raifort rapé fort oftewel Mierikswortel"

Ik bewaar die kleine potjes voor je.
Haha ik merk dat ik gewoon te moe ben om een heel topic te lezen. Maar handig, ga andere keer kijken
Oh en als ik dan een hele tas vol kleine potjes heb... dan passen er geen blikken perzik meer bij
Moos kom teruuug.......

Willen jullie voor mij duimen morgen?

Een belangrijk gesprek heb ik morgen voor mijzelf.

En ik hoop op goed nieuws voor Bo Ghi.
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 23:14:

Oh en als ik dan een hele tas vol kleine potjes heb... dan passen er geen blikken perzik meer bij Geeft niet, ik prop die perzikken van te voren wel in die potjes
Flower ben je aan het werk?
Die Daregal kruiden zijn goddelijk!

Ik gebruik het rode potje vaak als basis voor padddestoelen risotto. Paddestoelen aanbakken, kruiden en rijst erbij tot de rijst glazig is en afblussen met bouillon of witte wijn (of beiden). Vocht aan blijven vullen tot de rijst gaar is.

Mjam, misschien morgen weer eens maken. Man lust het niet, dan eet hij maar weer pizza.
Goede avond
Myleen, ik duim voor je!

Is het persoonlijk of werkgerelateerd? (Je hoeft niet te antwoorden hoor.)
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 23:14:

Oh en als ik dan een hele tas vol kleine potjes heb... dan passen er geen blikken perzik meer bij Slimmerd, ze propt nu vast die potjes vol met perziken.
Hoi Miekkie!

Het wordt hier gezellig druk!
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 23:06:

Ik heb nog een halfdooie basilicum en een halfdooie oregeno staan Moos. Mag je zo hebben.

Zelfs dat zou me nu smaken

Ik ga ff afwassen, tot zo.
quote:leentjedb schreef op 27 februari 2012 @ 00:37:

Pfff... probeer hier bij gelezen te raken maar lukt niet echt. Jullie gaan zo snel. Ik geef het dus op. Slecht hè?

Heb dit weekend een meeleespoging gedaan, maar dat ga ik doordeweeks niet volhouden...

Wel grappig een kat met familielid-naam; da's ff omschakelen voor me..

Ik forum hier sinds 2005 geloof ik, maar was meestal niet zo van het posten.. 2x een meet gehad (ibi, mamz, thee, ans,... ).
Mwah als het uit die blikken is dan is t ook niet lang meer te bewaren. Moet ik t zeker ook meteen opeten.

Mijn ouders lusten wel graag perzikken, ook uit blik. Ik ben alleen nooit zo uitgesproken over forummeetings dus ik weet niet hoe ze gaan begrijpen dat ik aankom met veel kleine potjes met perziken.

Net als die keer dat ik bij 'een vriend langsging' met drie hompen kaas in blokjes gesneden. En terugkwam met een hele voorraad arretjescake en Lush zeepjes.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2012 @ 23:14:

Moos kom teruuug.......

Willen jullie voor mij duimen morgen?

Een belangrijk gesprek heb ik morgen voor mijzelf.

En ik hoop op goed nieuws voor Bo Ghi.Ja hoor, zeg maar van hoe laat tot hoe laat! Spannend!
Dit topic is ook niet bedoeld om helemaal te volgen.

Moet je niet doen, zeker de helft is middernachtelijk geleuter van enkele drankorgels en nog wat verdwaalde figuren.
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 23:21:

En terugkwam met een hele voorraad arretjescake en Lush zeepjes.Maar dat is niet verkeerd. Goede ruil, daar heb ik ook wel wat blokken kaas voor over.
quote:helene31 schreef op 27 februari 2012 @ 23:22:

Dit topic is ook niet bedoeld om helemaal te volgen.

Moet je niet doen, zeker de helft is middernachtelijk geleuter van enkele drankorgels en nog wat verdwaalde figuren.

Geweldige samenvatting

Stel voor dat iets in deze trant de volgende OP wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven