Nou!
vrijdag 19 februari 2010 om 15:01
Dangeensuus had gevraagd em weg te halen omdat het geen topic was die ze voor eeuwig wilde laten staan. Maar was zo'n leuke discussie ontstaan en er werden zulke leuke verhalen verteld dat ie veuls te vroeg is weggehaald...
Jaaaa La Vie! Gelukkig wel zeg hahaha. Kan niet meer zonder werken Werk bevalt! Best zwaar om ingewerkt te worden, ben aan het eind van de dag kapot. Twee minpunten: De inspecteurs zijn veel op pad waardoor het qua mensen best rustig is hier. En ik werk niet meer midden in de stad..dus mis het shoppen in mn pauze..Nu al ja
Hoe is het met jou? Gaan we nog naar de vivameet btw?
Jaaaa La Vie! Gelukkig wel zeg hahaha. Kan niet meer zonder werken Werk bevalt! Best zwaar om ingewerkt te worden, ben aan het eind van de dag kapot. Twee minpunten: De inspecteurs zijn veel op pad waardoor het qua mensen best rustig is hier. En ik werk niet meer midden in de stad..dus mis het shoppen in mn pauze..Nu al ja
Hoe is het met jou? Gaan we nog naar de vivameet btw?
Perfectionisme is niet perfect...
vrijdag 19 februari 2010 om 15:09
Ja, kost veel energie hè, ingewerkt worden. Ik ben daar gelukkig nu klaar mee, helemaal gewend al.
Maar fijn dat het leuk is! Beter dat je niet kan shoppen in je pauze, scheelt je weer centen
Ja, we gaan! Wanneer is het ook alweer?
Maar fijn dat het leuk is! Beter dat je niet kan shoppen in je pauze, scheelt je weer centen
Ja, we gaan! Wanneer is het ook alweer?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 19 februari 2010 om 15:14