Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
dinsdag 23 juli 2019 om 12:14

dinsdag 23 juli 2019 om 12:17
Typisch. Je zou toch verwachten dat het niet te doen is hier, want ik zit op het oosten, zuiden en westen, dus de hele dag zon en op het moment geen gordijnen voor de ramen.
Heb jij dat ook, de constante zon of is je huis misschien niet zo goed geïsoleerd?

dinsdag 23 juli 2019 om 12:23
Ja, dat niet goed mijn lichaamstemperatuur behouden had ik heel vroeger ook, maar sinds ik bijna 30 jaar geleden koud ben na gaan douchen, hebb ik daar geen last meer van en heb het meestal comfortabel.

dinsdag 23 juli 2019 om 13:34
Goh, dacht ik, ik zet een lekker bakkie pleur. Doe het water in de waterkoker en zet deze op zijn sokkel, doe koffie in de beker en 2 zoetjes en loop weg. Na een kwartier begin ik me toch af te vragen waarom ik nog geen koffie heb. Loop terug naar de keuken, is het water nog koud en ben ik vergeten het knopje in te drukken.
En zo is er wekelijks wel iets dat mij verteld dat ik een ouwe trut aan het worden ben.
En zo is er wekelijks wel iets dat mij verteld dat ik een ouwe trut aan het worden ben.
dinsdag 23 juli 2019 om 13:45
die heb ik ook gelezen

wat is het volgende boekPhoebemeaculpa schreef: ↑22-07-2019 16:25Ooohh welk boek is dat?
Die van mij heet Jeanne d'arc, van Larissa Juliet Taylor.
Wat een bijzondere vrouw was ze...
Nu wil ik ook naar Rouen, bijzonder (en ook logisch) dat daar een monument is.
Bijna uit, ik ga snel verder lezen. (En dan aan het volgende boek beginnen)
Dolfje, ik wil mee. Ik ben dol op kamperen!

Relax we're all crazy, it's not a competition

dinsdag 23 juli 2019 om 15:10
Oww daar ben ik ook goed in dus ik denk ook niet dat je een oude tut bent hoor...Cateautje schreef: ↑23-07-2019 13:34Goh, dacht ik, ik zet een lekker bakkie pleur. Doe het water in de waterkoker en zet deze op zijn sokkel, doe koffie in de beker en 2 zoetjes en loop weg. Na een kwartier begin ik me toch af te vragen waarom ik nog geen koffie heb. Loop terug naar de keuken, is het water nog koud en ben ik vergeten het knopje in te drukken.
Heb wel es een halfuur staan klooien met een blender. Toen ik zin kreeg om het ding uit het raam te mikken kwam ik erachter dat ik de stekker niet in het stopcontact had...
Pfffff ik neem mijn woorden terug van gisteren. Op kantoor was het lekker, had me thuis voorgenomen om rustig te doen maar ik had even een smerig klusje met de groenbak prullenbak en gezellige zomerse krioelendebeestjes, bleeggg...
(De minicontainer. Ok die staat op het balkon dus misschien is schoonmaken dan niet perse nodig maar ik heb het toch gedaan want gedver...)
Dat is een hels karwei met dit soort temperaturen zal ik je vertellen...

Ben gelijk maar in een lauw bad gesprongen nu ik daarmee klaar ben.
Dat is wel lekker..
Rouge: een boek van Baantjer en the secret. (Dat laatste is een boek voor zweefmutsen zoals ik...

dinsdag 23 juli 2019 om 15:27
Omdat wij in de herfst naar Kaapverdie gaan was ik ons vaccinatiepaspoort eens op aan het zoeken want dacht dat de inentingen wel weer herhaald mochten worden. De laatste waren van 2005 dus dat mag inderdaad wel weer , had echt niet het idee dat het al zo lang geleden was. Time flies zeg maar.
Oh en dan staat er op van die sites “ vergoed door de meeste verzekeringen” uiteraard niet die van ons.
Oh en dan staat er op van die sites “ vergoed door de meeste verzekeringen” uiteraard niet die van ons.

dinsdag 23 juli 2019 om 15:55
Dat bedacht ik mij ook na 20 minuten schelden op dat ding...

Dat heb ik overigens vaker met elektrische apparaten, niet echt handig..

Zo ik accepteer het hete weer inmiddels na opgefrist te zijn...
Zo min mogelijk doen is de beste remedie geloof ik...
(En van maden in de minikliko die buiten staat ontploft het huis niet. Al is die nu al schoon.. hopen dat ze ff wegblijven..)

dinsdag 23 juli 2019 om 15:57
Het geeft me het gevoel nog een jonge blom te zijn, dus ga zo door.Phoebemeaculpa schreef: ↑23-07-2019 15:55Dat bedacht ik mij ook na 20 minuten schelden op dat ding...![]()
Dat heb ik overigens vaker met elektrische apparaten, niet echt handig..![]()
Zo ik accepteer het hete weer inmiddels na opgefrist te zijn...
Zo min mogelijk doen is de beste remedie i.m.o...

Ja, het is lekker na een frisse douche. Goed te doen zo.

dinsdag 23 juli 2019 om 18:01
Zal ik doen

Dolfje:

Ik duik wel ff de keuken in want ik heb honger en besloten dat ik een witlofschoteltje in elkaar ga flansen, met een visje

(Die is al een tijdje kapot, deed het wel een beetje dus ik nam de gok. Donderdag komt de monteur)
Rik je hebt gelijk het is echt te warm om de keuken in te duiken.
En het visje was geen visje (zat in diepvrieszakje zonder sticker of etiket, had ik ingevroren want was over) maar kip.
Oops...
Waarschuwing voor wie ook van plan is om te koken: doe het niet, een mens kan niet helder denken bij dit soort temperaturen..

dinsdag 23 juli 2019 om 21:09

dinsdag 23 juli 2019 om 21:49

Ach ik heb iig wel lol gehad om mezelf omdat ik gigantisch liep te klieren in de keuken omdat ik even was vergeten dat die stommerotcombi stuk is en alles fout ging...proud:

Ik lig ook al op bed, het is niet te harden boven in de woonkamer en ik ben ontzettend moe.
Het is dat het te warm is maar anders had ik de buurman buiten die een melodietje aan het fluiten is zijn nek omgedraaid...

dinsdag 23 juli 2019 om 21:55
Phoebemeaculpa schreef: ↑23-07-2019 18:01En het visje was geen visje (zat in diepvrieszakje zonder sticker of etiket, had ik ingevroren want was over) maar kip.
Had ik laatst ook. Ik was in de veronderstelling dat ik nog zalm in de vriezer had liggen voor een gerecht wat ik wilde maken maar het was kip.

Daarom heb ik dus altijd een voorraadje kroketten of frikandellen in de vriezer liggen, als backup.

dinsdag 23 juli 2019 om 22:06
Geniaal idee...

Daar ben ik ook mee begonnen een tijdje terug, een voorraadje makkelijk en kant en klaar aan leggen voor als ik geen zin heb...
Teau ik ga op jou lijken. Ik vroeg me af na een uur nadat ik hem aangezet had af of de vaatwasser al klaar was aangezien hij al weer uit was.
Echter dat duurt vrij lang als je vergeet het knopje aan te zetten...

Nogmaals, het is te warm om na te denken...