Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
21-07-2019 19:36
:high5:
Ik ook , ik werk halve dagen.. (ivm chronische vermoeidheid)
Chronische vermoeidheid is minder fijn, halve dagen werken en op tijd thuis wel.
dolfje schreef:
21-07-2019 19:51
Chronische vermoeidheid is minder fijn, halve dagen werken en op tijd thuis wel.
Ach het wend wel...Ik heb mn rust wel nodig (Ik kan avondjes zoals vrijdag niet goed hebben, moet daar 1,2 dagen van bijkomen) dus idd die halve dagen zijn idd wel fijn..

Csi is overigens wel spannend.. o_o
Phoebs, je hebt post. :mail:
:mail:
Phoebemeaculpa schreef:
21-07-2019 21:41
:mail:

Heb je een antwoord gestuurd? Die is dan in het zwarte gat verdwenen vrees ik want ik zie niets. :(

Nu wel, thanks!
RikM schreef:
21-07-2019 22:01
Heb je een antwoord gestuurd? Die is dan in het zwarte gat verdwenen vrees ik want ik zie niets. :(

Nu wel, thanks!
Ik ben niet van 3 regels antwoord dus veel leesplezier.. :proud: :popcorn: :HA:
Ik stuur wel een rekening want nu heb ik blauwe vingers van het typen... ;-D
Ik ben nog niet toe aan een nieuwe werkweek. Komt natuurlijk omdat ik gisteren ook gewerkt heb. Had mijn boek uit willen lezen maar dat is niet gelukt.
Ik ook niet...
Ik had al willen slapen maar mijn boek was spannend.
Ik ben gek op geschiedenis en ben een dikke pil over Jeanne D'Arc aan het lezen.
Wat een bijzondere vrouw was ze... hoop dat ik nog slapen kan want ik was net bij het hoofdstuk dat ze verbrand is... op haar 19e.. :'(
Stomme middeleeuwen... :'(
nog meer lezers leuk :hello:

Welk boek ben je aan het lezen Dolfje?

Phoebes klinkt leuk, idd einde is niet zo mooi vorig jaar was ik in Rouen en op de plek waar ze overleed staat nu een monument, was erg indrukwekkend.

ik ben ook dol geschiedenis, heb het maar een jaar gehad op school dus lees er graag over nu om toch nog wat kennis op te doen.
momenteel lees ik een boek over de geschiedenis van Israël, teminste het is meer een verhaal over het hele conflict door de ogen van zowel de Palastijnen en de joden.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Phoebemeaculpa schreef:
21-07-2019 19:36
:high5:
Ik ook , ik werk halve dagen.. (ivm chronische vermoeidheid)
Ik werk al 9 jaar halve dagen. In verband met heel snel overprikkeld zijn. En wat mij betreft blijft dat zo.
Wat een warme dag zeg. En het wordt alleen maar warmer. Goedemiddag allemaal! :D
Goedemiddag, Thlubbe. :) Dit is nog maar het begin, dus we kunnen onze borst natmaken. Koelt ook lekker af.
hondenmens schreef:
22-07-2019 11:44
Ik werk al 9 jaar halve dagen. In verband met heel snel overprikkeld zijn. En wat mij betreft blijft dat zo.
Dat heb ik ook, daar komt denk ik vooral de vermoeidheid vandaan...

Thlubbe: ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen.
Zat ook op kantoor vanmorgen, daar is het heerlijk.
Ach we overleven het wel en het gaat een keer over hoor...

Owww ik zie net dat de warmte maar een paar dagen duurt, vrijdag al wat minder en het weekend helemaal. Nou dat komt wel goed hoor!
Haha phoebs, ik ben meer een man van de kou. Ik vind alles boven 20 graden al warm. Ik heb het nooit koud en min 25 heb ik geen problemen mee. Toch ben ik laatste jaren de warmte langzaam gaan waarderen/leren te tolereren. Ik ben ook bezig met een mooi kleurtje te krijgen aangezien ik teveel achter mijn scherm wegrot over het algemeen. :geek: :nerd: :geek:

Maar eerst vanavond weer fitness. Kan niet wachten, heb een nieuw programma die iets zwaarder is. :D :yes:
Thlubbe schreef:
22-07-2019 14:43
Haha phoebs, ik ben meer een man van de kou. Ik vind alles boven 20 graden al warm. Ik heb het nooit koud en min 25 heb ik geen problemen mee. Toch ben ik laatste jaren de warmte langzaam gaan waarderen/leren te tolereren. Ik ben ook bezig met een mooi kleurtje te krijgen aangezien ik teveel achter mijn scherm wegrot over het algemeen. :geek: :nerd: :geek:

Maar eerst vanavond weer fitness. Kan niet wachten, heb een nieuw programma die iets zwaarder is. :D :yes:
Ook ik ben niet dol op hitte hoor, ik kan er net als jij niet goed tegen maar ik ben het ook wat meer gaan tolereren aangezien klagen erover toch niet helpt.

Ach goede smoes om op je kont te gaan zitten en veel ijsjes te eten :proud:
Huh? Waarom zou ik dazt doen? Ik wil juist zwaarder fitnessen, grenzen verleggen enzo. Mentaal pushen trainen. :) Daarnaast ben ik niet zo gek op ijsjes. Héél sporadisch een magnum, maar dat is eens per jaar ofzo?

Nah, ik heb een aantal doelen die ik wil halen, en daar moet ik echt nog veel voor trainen/fitnessen. :)

Edit: ah, wacht... Jij had het over het warme weer, ik heb hem door. :D Duurde even!
Rouge__ schreef:
22-07-2019 11:35

Ik las De nachtroos van Lucinda Riley, vanmiddag toen ik thuis kwam van mijn werk en boodschappen had gedaan eerst buiten gaan zitten en het uitgelezen. Was mooi vond ik.

Daarna heb ik gestreken en nu hang ik op de bank met een kopje koffie en de ventilator aan.
Wij gaan het weekend naar de camping in Zeeland, daar is het sowieso altijd veel minder warm. Mocht het regenen vermaak ik me ook wel met mijn ereader maar meestal is het daar wel ok qua weer. We hoeven niet super veel mee te nemen want logeren bij schoonouders in de voortent dus luchtbed en kleding en onze bbq. Gaan wij zaterdag de boodschappen doen. Nu al zin in. Kom er al bijna 30 jaar af en aan en vind het geen geweldige camping( hutje mutje) maar het is lekker om eruit te zijn.
Rouge__ schreef:
22-07-2019 11:35

Phoebes klinkt leuk, idd einde is niet zo mooi vorig jaar was ik in Rouen en op de plek waar ze overleed staat nu een monument, was erg indrukwekkend.

ik ben ook dol geschiedenis, heb het maar een jaar gehad op school dus lees er graag over nu om toch nog wat kennis op te doen.
momenteel lees ik een boek over de geschiedenis van Israël, teminste het is meer een verhaal over het hele conflict door de ogen van zowel de Palastijnen en de joden.
Ooohh welk boek is dat?
Die van mij heet Jeanne d'arc, van Larissa Juliet Taylor.
Wat een bijzondere vrouw was ze...
Nu wil ik ook naar Rouen, bijzonder (en ook logisch) dat daar een monument is.
Bijna uit, ik ga snel verder lezen. (En dan aan het volgende boek beginnen ;-D)

Dolfje, ik wil mee. Ik ben dol op kamperen!
Hallo allemaal!!

Hebben jullie een fijne dag gehad?
Het was een stralende dag, hebben jullie daar nog iets mee gedaan?

Ik heb al een voorschot genomen op de ijsjes in de vriezer. De ventilator is nog niet aan geweest, dat was nog niet nodig.
Ik heb vanmiddag zitten genieten van hinkelende meisjes bij mij voor de deur, het bracht leuke herinneringen naar boven.

Er si niets op televisie en heb geen zin om een film op te zetten. Denk dat ik maar wat ga lezen.

Fijne voortzetting! :)
Goedemorgen lieve Cateau.
Ja zeker, ik heb lekker even een tijdje buiten gezeten met mijn Jeanne-boek, die overigens uit is dus ik kan aan de volgende beginnen.
Het is hier ook nog niet zo heet, best uit te houden.

Ik word toch wel blij van dit weer hoor!
Fijne dag allen!
Ondanks, of dankzij, de ventilator heb ik heel onrustig geslapen vannacht. En nu al weer even wakker. Eigenlijk is dinsdagmorgen tegenwoordig mijn sport ochtend maar heb niet zo'n zin.
Ik ben even naar de action gefietst voor een nieuw luchtbed en het is al heet buiten. Hierbinnen nu met de ventilator aan is het 25 graden en als ik rustig zit is het goed te doen.
Vanavond werken. Kan me zo voorstellen dat er geen klap te doen is maar wie weet.
Phoebemeaculpa schreef:
23-07-2019 07:34
Goedemorgen lieve Cateau.
Ja zeker, ik heb lekker even een tijdje buiten gezeten met mijn Jeanne-boek, die overigens uit is dus ik kan aan de volgende beginnen.
Het is hier ook nog niet zo heet, best uit te houden.

Ik word toch wel blij van dit weer hoor!
Fijne dag allen!
Hallo meidje. :)

Tot mijn verbazing is het in huis goed te doen en heb de ven nog niet nodig gehad, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Het leven van Jeanne was een bijzondere, zeker gezien haar leeftijd.
Wat ga je nu lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven