Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

maandag 29 juli 2019 om 23:37
En nee hoor ik wil helemaal niet dat ze partij kiest. Dat zou ik juist fout vinden. Het ging mij erom dat ze zo tekeer ging tegen mij.
anoniem_644d786e61fba wijzigde dit bericht op 02-08-2019 22:31
47.26% gewijzigd

dinsdag 30 juli 2019 om 00:20
Gatver! Ik wilde net mijn gewone dekbed weer op bed leggen (sliep een paar dagen onder een laken). Dat ding had ik in een hoek van de slaapkamer gelegd. Vouw ik hem uit, kruipt er zo'n grote zwarte spin vanonder.
Heb het beest dood gemaakt. Maar nu durf ik niet onder dat dekbed te slapen. Brrrr... stel dat er nog eentje in zit en straks over me heen loopt.

dinsdag 30 juli 2019 om 06:40
Goedemorgen.
Idd, gooi het er maar uit hoor, dat lucht op.
Erg vervelend dat die vrouw zo tegen je tekeer ging 2018anoniem!
Hondenmens:
ach joh het is maar een spinnetje... die eet jou echt niet op hoor...
Ik ben ook geen spinnenfan hoor, maar ik maak ze niet meer dood want het zijn nuttige diertjes. Er zitten veel vliegen hier, die eten ze op.
Bovendien heb ik daar personeel voor.
(Mijn katjes zijn professionele insectenvangers. Spinnen mogen ze overigens niet meer vangen van mij, maar daar houden ze zich niet aan...
)
Goedemorgen
! (Gaap...)
Idd, gooi het er maar uit hoor, dat lucht op.
Erg vervelend dat die vrouw zo tegen je tekeer ging 2018anoniem!
Hondenmens:

Ik ben ook geen spinnenfan hoor, maar ik maak ze niet meer dood want het zijn nuttige diertjes. Er zitten veel vliegen hier, die eten ze op.
Bovendien heb ik daar personeel voor.

Goedemorgen

dinsdag 30 juli 2019 om 12:02
Dat weet ik ook wel. Maar krijg gewoon de rillingen van die beesten. Het idee dat ie met die kriebelpoten mijn huid aan gaat raken. Zo nuttig vind ik spinnen trouwens niet. Heb eens gezien dat een hooiwagen een vlieg ving en er bovenop ging zitten. 's Morgens. En 's avonds zaten ze nog met z'n tweeën in dezelfde houding. Die deed er niks mee. Tja, aan mijn honden heb ik niks wat dat betreft. Dus mocht het alleen opknappen.Phoebemeaculpa schreef: ↑30-07-2019 06:40
Hondenmens:ach joh het is maar een spinnetje... die eet jou echt niet op hoor...
Bovendien heb ik daar personeel voor.(Mijn katjes zijn professionele insectenvangers. Spinnen mogen ze overigens niet meer vangen van mij, maar daar houden ze zich niet aan...
)
Goedemorgen! (Gaap...)

dinsdag 30 juli 2019 om 12:25
Nou ik eigenlijk ook hoor... Maar ik mag niet bang zijn van mezelf voor een klein rotspinnetje haha...hondenmens schreef: ↑30-07-2019 12:02Dat weet ik ook wel. Maar krijg gewoon de rillingen van die beesten. Het idee dat ie met die kriebelpoten mijn huid aan gaat raken. Zo nuttig vind ik spinnen trouwens niet. Heb eens gezien dat een hooiwagen een vlieg ving en er bovenop ging zitten. 's Morgens. En 's avonds zaten ze nog met z'n tweeën in dezelfde houding. Die deed er niks mee. Tja, aan mijn honden heb ik niks wat dat betreft. Dus mocht het alleen opknappen.
En nogmaals ik heb mijn personeel voor dit soort problemen

(Die vangen die mormels voor hun lol...)
Kan ik je van harte aanbevelen...

Het weer ziet er idd goed uit, ben nog even aan het werk, ik ga er vanmiddag van genieten

dinsdag 30 juli 2019 om 12:28
Phoebemeaculpa schreef: ↑30-07-2019 12:25Nou ik eigenlijk ook hoor... Maar ik mag niet bang zijn van mezelf voor een klein rotspinnetje haha...
En nogmaals ik heb mijn personeel voor dit soort problemen![]()
(Die vangen die mormels voor hun lol...)
Kan ik je van harte aanbevelen...![]()
Maar ruimen ze ze ook op dan? Want die van mij gingen er gewoon een beetje dom mee spelen. Dan heb je er nog niets aan.
Ik heb ze nog uitgelegd dat je niet mag spelen met je eten maar daar trekt een kat zich niets van aan.

dinsdag 30 juli 2019 om 16:06

Insecten ruimen ze meestal wel op, ze vreten het namelijk gewoon op..

De freule is 1 x met een muis thuisgekomen, die leefde nog totdat ie bijna bewusteloos en dizzy was. Toen had mevrouw geen zin meer en kon ik het beest KO slaan en door de plee spoelen want mevrouw had geen zin meer...

En vliegjes ruimen ze ook niet altijd op. Ook ik heb ze proberen uit te leggen dat ze hun eigen rommel op moeten ruimen, tot dusver zonder resultaat.
Sterkte met je hoofdpijn Dolfje, hopelijk gaat het over.

dinsdag 30 juli 2019 om 17:28
Ik moet even de tranen van het lachen uit mijn ogen wrijven ivm een ander topic op de sekspijler
.
Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg...
(Ik bedoel uiteraard niet Thlubbe en Rikm
)
Wat gaat er gegeten worden?
Ik doe een beetje makkelijk, puree, salade en vega worstjes
.

Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg...

(Ik bedoel uiteraard niet Thlubbe en Rikm

Wat gaat er gegeten worden?
Ik doe een beetje makkelijk, puree, salade en vega worstjes

dinsdag 30 juli 2019 om 17:51
'Uiteraard'Phoebemeaculpa schreef: ↑30-07-2019 17:28Ik moet even de tranen van het lachen uit mijn ogen wrijven ivm een ander topic op de sekspijler.
Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg...![]()
(Ik bedoel uiteraard niet Thlubbe en Rikm)

dinsdag 30 juli 2019 om 18:10
Absoluut

Thlubbe: dank je.
Het is daar nu uit met de pret, een ander zit het topic te jatten, gaat overal op in en ik heb zin om hem te scalperen. (Ipv daarvan heb ik hem maar gestaft. Is wat minder bloederig..)

dinsdag 30 juli 2019 om 19:37
Phoebemeaculpa schreef: ↑30-07-2019 17:28Ik moet even de tranen van het lachen uit mijn ogen wrijven ivm een ander topic op de sekspijler.
Wat zijn sommige mannen toch onvoorstelbare boeren gehaktballen met de hersens van een cavia zeg...![]()
(Ik bedoel uiteraard niet Thlubbe en Rikm)
Ik vond jouw tirade in dat topic wel mooi. Volgens mij moest je even iets kwijt.

dinsdag 30 juli 2019 om 19:39