Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ben net thuis, en heb maar een zak chips opengetrokken, avondeten was mexicaans maar was niet zo geweldig. te veel pepers denk ik.
Relax we're all crazy, it's not a competition
2018anoniem schreef:
30-07-2019 22:32
Ik zit nu een stukje geitenkaas te eten en ben aan het bij lezen. na al die verhalen over condooms smaakt mijn kaas nu toch iets anders...
;-D
Teau: :rofl:
Rouge: :-P) houd op schij uit, ik ben dol op mexicaans!
(Con las pimentas, claro! :mrgreen:)

Goedemorgen lieve mensen!
Heerlijke temperaturen buiten! :puh:
Goedemorgen. Ik heb veel wakker gelegen maar weet ook wel waarom. Vandaag op het werk moet ik wat dingen doen waar ik niet heel zenuwachtig voor ben maar toch teveel mee bezig ben in mijn hoofd. En er is ergens een apparaat wat gisteren een foutmelding gaf en juist de twee mensen die weten hoe en wat van dat ding zijn met vakantie. Nu ga ik het gewoon proberen te fixen straks dus duim maar dat het lukt.
dolfje schreef:
31-07-2019 07:21
Goedemorgen. Ik heb veel wakker gelegen maar weet ook wel waarom. Vandaag op het werk moet ik wat dingen doen waar ik niet heel zenuwachtig voor ben maar toch teveel mee bezig ben in mijn hoofd. En er is ergens een apparaat wat gisteren een foutmelding gaf en juist de twee mensen die weten hoe en wat van dat ding zijn met vakantie. Nu ga ik het gewoon proberen te fixen straks dus duim maar dat het lukt.
Oww jee, succes alvast met alles vandaag.
Zul je net zien dat er dan net iets stuk gaat als de mensen die weten hoe iets werkt er niet zijn...
Phoebemeaculpa schreef:
31-07-2019 07:31
Oww jee, succes alvast met alles vandaag.
Zul je net zien dat er dan net iets stuk gaat als de mensen die weten hoe iets werkt er niet zijn...
Dank je wel. Het is niet echt stuk maar er moet iets vervangen worden en het is nogal een lastig ding wat dat betreft. En we hebben het wel nodig. Denk wel dat het lukt maar toch.
Phoebemeaculpa schreef:
31-07-2019 06:44
;-D
Teau: :rofl:
Rouge: :-P) houd op schij uit, ik ben dol op mexicaans!
(Con las pimentas, claro! :mrgreen:)

Goedemorgen lieve mensen!
Heerlijke temperaturen buiten! :puh:
ik ook, maar deze versie was niet lekker O_o
( pimientos bien pero no demasiado ) :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemiddag allen!

Jazeker, temperatuur is heerlijk buiten nu! :D
Rouge__ schreef:
31-07-2019 11:08
ik ook, maar deze versie was niet lekker O_o
( pimientos bien pero no demasiado ) :hihi:
Si, eso es sierto :hihi:
Thlubbe: plus 1!

Ontopic: ik ben tegen de mods voor mezelf opgekomen en tekeer gegaan want ik vind hun beleid stom en inconsequent.
(En mocht ik ineens er even niet zijn dan heb ik een ban maar dat kan me geen r**t schelen... ;-D :moon:)
Ontopic 2: ik heb zonne allergie en ik smeer me blijkbaar te weinig in want ik zit weer helemaal onder de bulten en het jeukt verschrikkelijk... :swear:
Net ff allergietabletjes gehaald bij drogist, hoop dst dat een beetje helpt.
Anyway weinig zin in ook nog muggebulten dus als zich een mug in mijn buurt durft te wagen dan is die bepaald niet jarig.. :@...

Zo ik ben uitgewerkt, was weer tamelijk druk.
Morgen lekker vrij :hyper:.
Ik heb mijn 'vakantie' ook geboekt voor volgende week... Die aanhalingstekens omdat het gewoon een dagje sauna is met een lange sportmassage. Dit jaar geen vakantie voor mij, gewoon één dagje weg en compleet geen elektronica. Voor mij is er geen betere manier om eens in het jaar te ontspannen dan die manier.

Zonneallergie, ik moest dit even opzoeken, maar ik vermoed dat ik daar een lichte vorm van heb. Altijd enkel rondom mijn polsen gek genoeg... Of wellicht is het van het vele neerleggen van mijn polsen voor het toetsenbord. Dunno. Ziet er wel hetzelfde uit.

indien je een ban krijgt, we wachten geduldig op je Phoebs :D
Ach wat lief maar ik denk niet dat ze me gaan bannen hoor... ;)
(Dat zou wel erg dictatoriaal zijn om iemand te bannen omdat die het ergens niet mee eens is..)

Ben je niet ergens anders allergisch voor?
Lekker toch, 1 dagje?
Phoebemeaculpa schreef:
31-07-2019 14:52
Ben je niet ergens anders allergisch voor?
Genoeg, vrijwel alle noten (hazelnoten en walnoten zijn de uitzondering) maar die eet ik nooit. Ik was vroeger voor veel meer allergisch, eieren, alles met kip en vis en stof, muggenbeten werden ook enorme schijven (echt een diameter van 10 cm aan jeuk, gelukkig heb ik dat niet meer/amper, nu enkel twee minuten jeuk en dan is het weg/ik negeer het goed zat).

Maar verder, nu ben ik buiten noten om nergens allergisch voor. Hoewel... Zeer lichtelijk ben ik allergisch voor kurkuma, at ik laatst voor het eerst door de rijst, ik vond het erg lekker, genoot er echt van, alleen jeukte mijn keel voor een uur en kreeg ik maagkramp voor twee uur. Jammer, maar dat eet ik verder dus nooit meer.

En ja, één enkel dagje weg, vind ik prima. :)
Weertje hè? :D
Phoebemeaculpa schreef:
31-07-2019 14:52
Ach wat lief maar ik denk niet dat ze me gaan bannen hoor... ;)
(Dat zou wel erg dictatoriaal zijn om iemand te bannen omdat die het ergens niet mee eens is..)

Wat heb je gedaan dan?

Ik kreeg laatst ook al een waarschuwing omdat ik off-topic was.
Cateautje schreef:
31-07-2019 16:25
Weertje hè? :D
Ik fietste een uurtje geleden zonder jas in een licht buitje, heerlijk want ik had het warm van de activiteit op het werk.
Ding was vervangen moest worden is uiteindelijk met telefonische ondersteuning van de helpdesk gelukt gelukkig en de activiteit was niet druk bezocht maar best gezellig. Waarom ik daarom wakker lag is achteraf natuurlijk een raadsel.
dolfje schreef:
31-07-2019 17:35
Ik fietste een uurtje geleden zonder jas in een licht buitje, heerlijk want ik had het warm van de activiteit op het werk.
Ding was vervangen moest worden is uiteindelijk met telefonische ondersteuning van de helpdesk gelukt gelukkig en de activiteit was niet druk bezocht maar best gezellig. Waarom ik daarom wakker lag is achteraf natuurlijk een raadsel.
Is goed tegen het grote gevoel van sleur. :-D
Cateautje schreef:
31-07-2019 17:39
Is goed tegen het grote gevoel van sleur. :-D
Oh is het dat. Nou ik heb daar vaak last van, heb dan liever sleur en gewoon 8 uur doorslapen :P
Ik ben zowat de hele middag bezig geweest om een rolgordijn op te hangen. Ik dacht dat doe ik even, maar dat viel dus vies tegen. ;-D
Het ding moest ook nog ingekort worden. Ik zal niet zeggen dat ik twee linkerhanden heb maar ik ben niet zo'n kluswonder. Uiteindelijk lukt het wel maar het duurt allemaal wat langer. :hihi:
Maar goed, het stomme ding hangt! :cheer2:
Hoera voor het rolgordijn :cheer2:
dolfje schreef:
31-07-2019 17:33
Wat heb je gedaan dan?

Ik kreeg laatst ook al een waarschuwing omdat ik off-topic was.
Ik heb die gast die gisteren ook hier kwam spuien gestaft omdat hij mij en ongeveer iedere forummer op dat topic af zat te zeiken. Ipv daarvan kreeg ik een waarschuwing omdat ik volgens hun tegen hem ook op de man af ging en het zo uitlokte volgens hun. (Ik had alleen gezegd sommige mannen, wat ik hier ook zei) en nogmaals hij zeek het halve forum af)
Dat vind ik inconsequent, ik ben het er niet mee eens en dat heb ik ze ook laten weten..
De mods zijn zeker allemaal mannen die zich aangesproken voelen... :hihi:

Teau: heerlijk!!!
Rikm: :rofl: Ook ik ben niet handig daarin. Hoera dat ie hangt!! :cheer2:
Dolfje: dat probeerde ik je al te zeggen, dat het waarschijnlijk niet nodig was om je druk te maken. Ik heb dat namelijk zelf ook vaak, dat ik vreselijk lig te piekeren wat achteraf helemaal niet nodig was.

Ik ga zo naar vinyasa yoga, later!
(Ik heb eigenlijk niet zoveel zin maar morgen ochtend nog minder vermoed ik dus ga ik zo maar...)
:nut: :angel: :sigh:
Niet alleen bij Bikram yoga kun je veel zweten.... Je kunt me ongeveer opdweilen...
Ben halfdood...
Okee, ik heb een nieuwe favoriete oefening gevonden; dynamisch planken (er zijn veel variaties mogelijk :D )! Deze voelt goed! Op naar de twee minuten per rep bij een set van vijf. :D

Ben laatste daagjes een beetje lui geweest ben ik bang. :( :whip: Ook al met opdrukken.... Damn... :whip:
Nou rot maar op met je planken.. :cencored: :cencored: :cencored:
:$
Ik wil alleen ff zeggen dat we ook planken bij yoga, net ook een aantal keer gedaan in een paar pittige houdingen, nogmaals ik kan niet meer en heb minstens tot zaterdag spierpijn.
Wel blij dat ik geweest ben hoor!
Oh planken. Een paar jaar geleden met een app tot 2 minuten aan een stuk geloof ik gekomen maar tegenwoordig kan ik er niks meer van. Dat bleek laatst bij de bodybalance ook weer.
Volgende week wil ik weer gaan, al de les tenminste doorgaat want nu met zomer rooster zijn er een hoop lessen geschrapt. Idioot vind ik dat.
Phoebemeaculpa schreef:
31-07-2019 21:26
Nou rot maar op met je planken.. :cencored: :cencored: :cencored:
:$
Ik wil alleen ff zeggen dat we ook planken bij yoga, net ook een aantal keer gedaan in een paar pittige houdingen, nogmaals ik kan niet meer en heb minstens tot zaterdag spierpijn.
Wel blij dat ik geweest ben hoor!
Haha, tja, ik ben gek op planken, en situps, ik ben voor het eerst ooit 'echt' serieus bezig voor een wasbordje, het gaat zo enorm traag, maar er gebeurt wel iets haha. Met 'echt serieus' bedoel ik ook diëten, want zonder diëten is het me nooit gelukt, waardoor zelfs mijn trainers er niks van snapten haha. Stom lichaam :P
Thlubbe schreef:
31-07-2019 21:35
Haha, tja, ik ben gek op planken, en situps, ik ben voor het eerst ooit 'echt' serieus bezig voor een wasbordje, het gaat zo enorm traag, maar er gebeurt wel iets haha. Met 'echt serieus' bedoel ik ook diëten, want zonder diëten is het me nooit gelukt, waardoor zelfs mijn trainers er niks van snapten haha. Stom lichaam :P
Nee joh, helemaal niet stom, eerder logica.
Heel veel mensen die af willen vallen gaan daarmee overigens de fout in, ze denken ik heb gesport dus nu mag ik chips/chocola/koek.
En dat schiet natuurlijk totaal niet op... het belangrijkste is matigen met eten, sporten of bewegen/wandelen/fietsen enz. is enkel ondersteuning.

Wel gloeiende, ik kan geloof ik nog even op muggenjacht... :@
(Want ik heb al zoveel jeuk van die :swear: allergie...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven