Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-07-2019 19:42
Ik zal het je niet kwalijk nemen Vanzai.
Wat niet, Cateautje?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Dat je één van de meest ontopicpostst offtopic beschouwd.
Vanzai schreef:
30-07-2019 19:39
Het is verder wel volstrekt offtopic, maar wanneer je niet zo nauw kijkt maakt dat niet uit.

Was wat mij betreft gewoon on topic hoor. Ik vind het ook onzinnig om zo te miepen vanwege een rubbertje.
Wat er staat is het zelfaangemeten lijden op basis van haar sekse van iemand (waarbij ik er niet eens van overtuigd ben dat ze gebaard heeft) die aan de hand van (overigens zelfgekozen) situaties die voor zover ik weet niet van toepassing zijn op haar eigen situatie (de onderbroeken van haar man wassen) meent dat deze op de één of andere manier een reden zijn om mannen waar ze niet mee hoeft te neuken (vrije keus) die een hekel hebben aan condooms in het kolenhok te stoppen.

Vergis je niet hoor; ik hou van een goeie rant en ik ben blij dat er ergens ruimte is om deze frustaties digitaal te uiten, maar ontopic is het in het betreffende topic niet.
RikM schreef:
30-07-2019 19:37
Ik vond jouw tirade in dat topic wel mooi. Volgens mij moest je even iets kwijt. ;-D
Ja idd ;-D
Vanzai: :bigkiss: :popcorn: Nu ben jij op dit topic trouwens offtopic en op de man (heb je geen leven, zielepoot... :there:) en dat mag niet dus Titatover-Phoebs heeft met het toverstafje gezwaaid.
Teau: dank u :$
Fingers crossed, TO
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Vanzai schreef:
30-07-2019 19:58
Wat er staat is het zelfaangemeten lijden op basis van haar sekse van iemand (waarbij ik er niet eens van overtuigd ben dat ze gebaard heeft) die aan de hand van (overigens zelfgekozen) situaties die voor zover ik weet niet van toepassing zijn op haar eigen situatie (de onderbroeken van haar man wassen) meent dat deze op de één of andere manier een reden zijn om mannen waar ze niet mee hoeft te neuken (vrije keus) die een hekel hebben aan condooms in het kolenhok te stoppen.

Vergis je niet hoor; ik hou van een goeie rant en ik ben blij dat er ergens ruimte is om deze frustaties digitaal te uiten, maar ontopic is het in het betreffende topic niet.
Tuurlijk joh! Zo'n lapzwans die zo over condooms denkt laat het natuurlijk niet aan de vrouw over, nee hoor, bij haar geen vuiltje aan de lucht, het is geregeld, want wat maakt het nou uit of zij zwanger raakt of met een soa eindigt, of, god betert, allebei tegelijk.
Je hebt gelijk hoor, da's volledig offtopic.
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 20:01
Ja idd ;-D
Vanzai: :bigkiss: :popcorn: Nu ben jij op dit topic trouwens offtopic en op de man (heb je geen leven, zielepoot... :there:) en dat mag niet dus Titatover-Phoebs heeft met het toverstafje gezwaaid.
Teau: dank u :$
Hoe ik offtopic en op de man zou kunnen zijn wanneer ik op de TO van een topic (dit topic) reageer ontgaat me volkomen.
Thlubbe schreef:
30-07-2019 20:12
:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Schuif es op, ik wil ook popcorn :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
*ploft op bank naast Thlubbe*
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 20:18
Schuif es op, ik wil ook popcorn :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
*ploft op bank naast Thlubbe*
Popcorn is relatief gezond, zit bomvol anti-oxidanten :D Ligt er wel aan of je het zelf maakt in een pannetje of de magnetron. Het is een ideale snack op z'n tijd als je het 'juist' bereidt. :D

Random feitje van de dag. :D
Thlubbe schreef:
30-07-2019 20:21
Popcorn is relatief gezond, zit bomvol anti-oxidanten :D Ligt er wel aan of je het zelf maakt in een pannetje of de magnetron. Het is een ideale snack op z'n tijd als je het 'juist' bereidt. :D

Random feitje van de dag. :D
;-D
Cateautje schreef:
30-07-2019 20:15
Tuurlijk joh! Zo'n lapzwans die zo over condooms denkt laat het natuurlijk niet aan de vrouw over, nee hoor, bij haar geen vuiltje aan de lucht, het is geregeld, want wat maakt het nou uit of zij zwanger raakt of met een soa eindigt, of, god betert, allebei tegelijk.
Je hebt gelijk hoor, da's volledig offtopic.
Geen enkele vrouw is verplicht om te neuken met een man die geen condoom wil gebruiken wanneer ze dat niet wil. Er is geen probleem, er zijn slechts keuzes.
Vanzai schreef:
30-07-2019 20:29
Geen enkele vrouw is verplicht om te neuken met een man die geen condoom wil gebruiken wanneer ze dat niet wil. Er is geen probleem, er zijn slechts keuzes.
Mooi, dan moet het onder ons vrouwen maar unaniem worden, dan hoef jij ook niet meer te neuken en dan hoef je je ook niet meer te ergeren aan condooms.
Cateautje schreef:
30-07-2019 20:37
Mooi, dan moet het onder ons vrouwen maar unaniem worden, dan hoef jij ook niet meer te neuken en dan hoef je je ook niet meer te ergeren aan condooms.
Een niet-bestaand probleem.
Het is (bijna) geen probleem meer, juist door (onder andere) dat rubbertje, of zeg ik nou iets raars? In de Verenigde staten is het nog een veel groter probleem, relatief.
Thlubbe schreef:
30-07-2019 20:47
Het is (bijna) geen probleem meer, juist door (onder andere) dat rubbertje, of zeg ik nou iets raars?
Ik ben de draad ook kwijt inmiddels.
Bovendien zijn we aan het discussiëren met iemand die niet TO is.
Kunnen we er dus over ophouden en het weer ontopic gaan hebben over nutteloze dingen ;)?
(M.a.w die gast op negeer zetten met zn allen...)
Ik ben weer thuis, hoofdpijn is weg, het was rustig op het werk en ik eet nu meloen ,als avond eten had ik een boterham met gebakken ei meegenomen en heb daar 2 mini chocolaatjes gegeten want en collega was jarig.
Nu zijn jullie weer op de hoogte ;-D
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 20:52
Ik ben de draad ook kwijt inmiddels.
Bovendien zijn we aan het discussiëren met iemand die niet TO is.
Kunnen we er dus over ophouden en het weer ontopic gaan hebben over nutteloze dingen ;)?
(M.a.w die gast op negeer zetten met zn allen...)
Da's lastig, dan kan je niet breien
Moeten we met jou in discussie?!! :O
Een nutteloze bijdrage dan maar: Ik moet nog koken. Heb vreselijke trek in een warme maaltijd, maar ik zit te treuzelen om er aan te beginnen.
Ik zet niemand op negeer, maar kan wel heel goed negeren.
dolfje schreef:
30-07-2019 21:01
Ik ben weer thuis, hoofdpijn is weg, het was rustig op het werk en ik eet nu meloen ,als avond eten had ik een boterham met gebakken ei meegenomen en heb daar 2 mini chocolaatjes gegeten want en collega was jarig.
Nu zijn jullie weer op de hoogte ;-D
Yeeeaaahhh :rolling: ;-D
Cateautje schreef:
30-07-2019 21:12
Da's lastig, dan kan je niet breien
Moeten we met jou in discussie?!! :O
Een nutteloze bijdrage dan maar: Ik moet nog koken. Heb vreselijke trek in een warme maaltijd, maar ik zit te treuzelen om er aan te beginnen.
Ik zet niemand op negeer, maar kan wel heel goed negeren.
Nee hoor, niet met mij, ik hou namelijk wel een beetje van jullie... :$ :smooch:
Hup, koken jij :whip:
Jammer dat ik niet in de buurt woon, ik zorg tegenwoordig dat ik iets in de vries heb voor dit soort gevallen. (Zelfgemaakte Roti deze week, met mme jeanette uiteraard :kwijl:)
Je had zo een bakkie van me kunnen krijgen...
Phoebemeaculpa schreef:
30-07-2019 21:17
Nee hoor, niet met mij, ik hou namelijk wel een beetje van jullie... :$ :smooch:
Hup, koken jij :whip:
Jammer dat ik niet in de buurt woon, ik zorg tegenwoordig dat ik iets in de vries heb voor dit soort gevallen. (Zelfgemaakte Roti deze week, met mme jeanette uiteraard :kwijl:)
Je had zo een bakkie van me kunnen krijgen...
Ik ben ondertussen begonnen met koken, nu 15 minuten wachten en dan het vuur lager zetten, dan 25 minuten wachten en in de tussentijd de groente snijden, dan het vlees omdraaien, de groente smoren voor 8 1/2 minuut, de groente uitlekken, dan op het bord, er 2 zakjes sambal doorheen scheppen en het vlees erbij et voila, diner ehh.... supper.

Lief hoor die roti, maar heb trek in wat ik aan het maken ben. :)
Cateautje schreef:
30-07-2019 21:23
Ik ben ondertussen begonnen met koken, nu 15 minuten wachten en dan het vuur lager zetten, dan 25 minuten wachten en in de tussentijd de groente snijden, dan het vlees omdraaien, de groente smoren voor 8 1/2 minuut, de groente uitlekken, dan op het bord, er 2 zakjes sambal doorheen scheppen en het vlees erbij et voila, diner ehh.... supper.

Lief hoor die roti, maar heb trek in wat ik aan het maken ben. :)
Yeeeaaahhh goed zo :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Eet smakelijk, klinkt lekker! :p:
Ik zit nu een stukje geitenkaas te eten en ben aan het bij lezen. na al die verhalen over condooms smaakt mijn kaas nu toch iets anders...
Zo, net heerlijk gegeten. De vlammen spoten uit mijn oren en het water droop langs mijn lijf, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben voldaan. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven