Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Mensen kunnen sowieso heel aso zijn met hun afval bij anderen dumpen. Toen ik nog in een rijtjeshuis woonde en we van die kliko's hadden, gebeurde het ook regelmatig dat buren (die ik niet kende!) hun afval in mijn kliko hadden gegooid. Dan wil je je vuilniszak weggooien, zit je kliko vol...
:rofl:
Hier hebben we inmiddels 3 kliko's en als we willen kan er nog een 4e komen. 1 voor GFT afval, 1 voor papier en 1 voor restafval. En we kunnen er nog een aanvragen voor PMD afval. Dat ga ik niet doen, ik vind 3 van die dingen wel zat in mijn tuin. Spullen die er niet in passen gaan naar de milieustraat
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dus een ondergrondse container voor elk gebouw hier in de straat ( ons complex heeft 4 torens en de volgende 2) je moet het met je stadspas openmaken en ik dacht altijd dat dat alleen kon als je hier woonde maar tegenwoordig dus komen mensen met de auto troep dumpen hier. Kost niks. Totdat wij straks natuurlijk telkens een volle container hebben. Het gaat er natuurlijk ooit van komen dat je moet betalen per keer dat je er wat in gooit.
Oh en irritant er zitten muggen binnen en ik wil zo gaan slapen!
dolfje schreef:
01-08-2019 23:24
Oh en irritant er zitten muggen binnen en ik wil zo gaan slapen!
Dat had ik ook gisteravond.. :@
Ben ook even op muggenjacbt geweest, maar dan ben je 86 muggen verder en ik wilde slapen dus na mug 3 van kant te hebben gemaakt ben ik gaan slapen met deet op mn armen en het dekbed over mn hoofd.. ;-D

Goedemorgen!
Moet eruit ivm werk, geeeeeeen ziiiiiin.... :purple:
Ik had mezelf ook vol deet gesmeerd en gelukkig niet gestoken.
Werk ze!

Ik ga dadelijk eerst alle spullen voor het kamperen weer klaar zetten en vanmiddag werken.
Ahhh, heerlijk, ik voel dat mijn oefeningen effect hebben gehad. lichte spierpijn; dat is een hele tijd geleden. :D

Goedemorgen allemaal, een beetje droog overgekomen hoop ik? Ik werd erg natgeplentst van de auto naar de deur :|
Hier heeft het nog niet geregend. Was Pokémon vangen en boodschappen doen en het is wel jas aan jas uit weer. Als de zon schijnt is het best warm.
Dadelijk weer even Pokémon jacht en dan eten en straks naar mijn werk.
Er gaat niks boven een vrijdag die lekker zijn gangetje gaat op werk terwijl je ADHD muziek uit Japan luistert :D Zin in het weekend! :D
Ik heb inmiddels al weekend, joehoe!! :puh:

:$ Ik ben erachter dat ik wel een gezegend mens ben met hele leven katten.
Op kantoor zitten namelijk al een tijdje muizen in de voorraadkast :proud:.
Nu ben ik er niet bang voor (heb er aardig wel een paar voorbij zien komen...) maar echt lekker is het niet.
Het is rustig op vrijdag dus ben ff ermee aan de gang geweest, twee valletjes met kaas en suiker en koffiemelk (dat lusten ze blijkbaar want er zijn steeds zakjes aangevreten...) en een of ander apparaat voor in het stopcontact naast de kast gedaan.
Ben benieuwd of het gaat werken... ;-D
Anyway ik heb nooit last van muizen gehad want :cat:...
Best wel fijn want wat een gedoe zeg...
In plaats van die muizen te vermoorden, kan je ook langs de muur wat kattebakkorrels strooien die bepiest zijn, dan gaan muizen weg en hoeven ze dus niet dood.
Cateautje schreef:
02-08-2019 13:37
In plaats van die muizen te vermoorden, kan je ook langs de muur wat kattebakkorrels strooien die bepiest zijn, dan gaan muizen weg en hoeven ze dus niet dood.
Lijkt me op kantoor niet echt handig, bepieste korrels in een kast met soep en thee e.d.. Bovendien dat spul stinkt enorm zoals je weet.
En ik denk niet dat dat op prijs gesteld wordt...
(En het meeslepen van huis naar werk gaat een beetje lastig..)

Dat wist ik niet trouwens, dat dat helpt.
Gewoon, een schepje korrels in een zakje. Je hoeft niet veel te strooien, een paar korrels per 10 centimeter is al genoeg, dat ruiken alleen de muizen..
Is toch beter dan dood?
:hihi: Het zijn maar muizen hoor Teau, das ongedierte.
Maar ik snap je punt.
Ik heb alleen geen kattenbakkorrels bedenk ik net, ik heb alleen natuurlijk houtspul voor de bakken.
Anyway ik zal het onthouden, ik denk namelijk niet dat ze erin gaan trappen.
Ik had ook nog wat anders, iets voor in het stopcontact, een of ander apparaatje met een geur waar ze niet van houden en ze wegjaagt.
Misschien is dat alleen al voldoende.
Nee hoor, muizen zijn geen ongedierte. Muizen zijn diertjes die ook maar hun leventje proberen te leiden, zijn ook zieltjes die er wat van proberen te maken en ook recht hebben op leven, net zoals jij en je katten.
Nooit last geahd van muizen, gelukkig. Ik zou ze ook laten leven en ergens ver uitzetten, als ik ze in een val heb gezet.

Ik heb zo geen zin om te eten op t moment... :| Maar ja, ik 'moet' wel... :sarcastic: Aankomen zal je, kreng :P
Thlubbe schreef:
02-08-2019 14:50
Nooit last geahd van muizen, gelukkig. Ik zou ze ook laten leven en ergens ver uitzetten, als ik ze in een val heb gezet.

Ik heb zo geen zin om te eten op t moment... :| Maar ja, ik 'moet' wel... :sarcastic: Aankomen zal je, kreng :P
Goed idee, doe ik. Vinden jullie het goed om er nu over op te houden.
Ik vind muizen namelijk geen interessant onderwerp om het daar een hele middag over te gaan hebben ;-)

:there: sterkte, ja idd je zult wel moeten..

Zo het is hier sinds een paar uur behoorlijk hard aan het plenzen, heeft zelfs ook even geonweerd.
Dat was wel even nodig voor de natuur.
En ik vind het ook prima, beter dan 40 graden ;).
Regen is gewoon mooi en door velen ondergewaardeerd mijn inziens. :heart: :applause:
Thlubbe schreef:
02-08-2019 16:51
Regen is gewoon mooi en door velen ondergewaardeerd mijn inziens. :heart: :applause:
Dat ben ik met je eens.
Ook ik vind het wat minder om een bui op mn kop te krijgen,
maar nogmaals het is goed voor het groen en we overleven het wel.
Tja, toen was het de verdere dag stil.
Geen idee of het in dit topic thuis hoort, maar wat gaan er veel broodje aap verhalen over water in de rondte....volgens het programma broodje gezond iig...
die ik wilde bestaat al...
Stil, waar, hier?
Ik heb nog genoeg te kletsen hoor :-D.
En ook nutteloos te klagen, ik heb gewoon al een week het begin-liedje van Alladin in mn kop.
Leuk hoor maar niet als het dag en nacht in je kop zit... :furious:

En ik zat net even te piekeren over iets toen ik net even een stukje lopen was.
Ik ben het aan het leren, het gaat beter maar ik vind het niet makkelijk om mijn grenzen aan te geven ivm angst voor afwijzing.
Nu gebeurt het vaak dat iemand die niet erg dichtbij mij staat of zo, meer oppervlakkig contact maar wel ok verder, iets vraagt over een onderwerp waar ik het liever niet over wil hebben of wat ik eigenlijk gewoon privé vind.
Echter ik denk dan dat het vast goed bedoeld is en ga er toch maar op in.
Dat overleef ik wel maar ik word er niet blij van.

Hoe denken jullie daarover?

Attribuutje: wel als jij het kwijt wil ;-)
Er zijn over eten en drinken sowieso veel broodje verhalen, ik vind dat wel een goed wetenschappelijk programma.
@Phoebe
Kun je het antwoord dan ook niet gewoon oppervlakkig houden? Zonder in detail te treden zeg maar. Eventueel zeg je zoiets als "daar zal ik je verder niet mee vervelen". En dan kaats je de bal terug door over iets anders te beginnen of door een tegenvraag te stellen waardoor het weer over de ander gaat. De meeste mensen praten graag over zichzelf dus dat is nooit zo moeilijk. ;-)
RikM schreef:
02-08-2019 21:23
@Phoebe
Kun je het antwoord dan ook niet gewoon oppervlakkig houden? Zonder in detail te treden zeg maar. Eventueel zeg je zoiets als "daar zal ik je verder niet mee vervelen". En dan kaats je de bal terug door over iets anders te beginnen of door een tegenvraag te stellen waardoor het weer over de ander gaat. De meeste mensen praten graag over zichzelf dus dat is nooit zo moeilijk. ;-)
Das een goede!
Dan ga ik er wel op in maar niet echt in detail.
Enige probleem is wel dat dat alleen lukt als ik mn kop erbij houd.
(Op de automatische piloot ga ik er wel op in, en dan heb ik achteraf spijt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven