Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Irma3110 schreef:
03-08-2019 21:19
Oh jee, te vroeg naar de roofvogeldemo gegaan... Ik heb je vraag vanmorgen gemist. Het gaat om deze: https://www.bol.com/nl/p/emerio-smart-e ... WQQAvD_BwE
Afbeelding
Dank je!
Gaat hem niet worden ben ik bang, we hadden vroeger thuis zo'n soort ding waarin mijn moeder menig ei verprutst heeft (door de kamer uit te gaan en dat ding niet te horen als hij begon te piepen) en nogmaals erfzonde ;-D dus ik ben bang dat dat ook bij mij geen succes gaat worden.
Maar toch bedankt, ik ga erover nadenken.
Genoeg te zeuren op het moment... :| Ik heb wederom een selchte internet shop ervaring. :rofl: Bah... Ik ben ook zo stom, ik BLIJF het proberen op de één of andere manier, denkend dat ik gewoon steeds pech heb met bestellen via internet, elke keer denkend dat ik een 'uitzonderlijke' situatie heb wat niet vaak voorkomt... Bah... Fuck internet bestellen. :puh: :puh: :puh:
Vreemd Thlubbe, bij mij gaat dat eigenlijk altijd goed.
Maar ik bestel ook eigenlijk vooral bij sites die ik ken en waar het altijd goed gaat.

Ontopic: aaaaauuuuuwwwww!! Spierpijn van een zware vinyasa yoga les van de week... :-|

Goedemorgen!!! :daisy: :sun: :koffie:
Wat een heerlijke dag!!
Phoebemeaculpa schreef:
04-08-2019 07:13
Ontopic: aaaaauuuuuwwwww!! Spierpijn van een zware vinyasa yoga les van de week... :-|

Ik had van de week spierpijn in mijn kont en ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat van geweest kan zijn. 🤔 :-D
RikM schreef:
04-08-2019 09:29
Ik had van de week spierpijn in mijn kont en ik heb werkelijk geen flauw idee waar dat van geweest kan zijn. 🤔 :-D
;-D
Wat een lekker weer vandaag, lekker wandelen en daarna mijn wekelijkse Japanse series kijken. :) Zonnetje is lekker vandaag, heerlijk zelfs! :D Ik zit te mijmeren wat ik vanavond ga eten. Heeft iemand suggesties? :huh:
Thlubbe schreef:
04-08-2019 13:47
Wat een lekker weer vandaag, lekker wandelen en daarna mijn wekelijkse Japanse series kijken. :) Zonnetje is lekker vandaag, heerlijk zelfs! :D Ik zit te mijmeren wat ik vanavond ga eten. Heeft iemand suggesties? :huh:
Wat heb je in huis en waar houd je van?
Vis of vlees of vega of makkelijk?
HMmm, meerdere soorten vlees, gehakt, vis heb ik vandaag niet in huis, vega geen problemen mee op z'n tijd... Makkelijk kan altijd natuurlijk. Ik denk dat ik aan de roerbak ga, meerdere soorten groenten die nog op moeten. Courgette, paprika, rijst en kip. :)
Dan kun je een soort nasi in elkaar flansen.
Met zelfgemaakte saté saus (Beetje pindakaas, water en beetje ketjap en sambal als je dat lekker vindt), een gebakken eitje en kroepoek, lekker toch!
Alle reacties Link kopieren
Zo we zijn weer thuis, vandaag lekker op het strand gelegen. Hebben zelfs in zee gezwommen en dat was koud ondanks zowat 100 keer herhalen door schoonvader dat het heerlijk water was. 19 graden is gewoon te koud, geef mij de tropen maar :P
Daarna bij de mcD gegeten dus daar ben ik voorlopig ook weer van genezen.
Morgen heel kort even werken en dan naar de kapper.
dolfje schreef:
04-08-2019 20:36
Zo we zijn weer thuis, vandaag lekker op het strand gelegen. Hebben zelfs in zee gezwommen en dat was koud ondanks zowat 100 keer herhalen door schoonvader dat het heerlijk water was. 19 graden is gewoon te koud, geef mij de tropen maar :P
Daarna bij de mcD gegeten dus daar ben ik voorlopig ook weer van genezen.
Morgen heel kort even werken en dan naar de kapper.
Wel stoer hoor, dat je in zee durfde :biggrin:.
Klinkt leuk allemaal, fijn!

Ik moet weer invallen/werken vandaag.
Laatste maandag voorlopig, dacht ik althans.(Bloody monday, geen zin om op te staan... :thunder:)

Goedemorgen allen! :daisy: :koffie:
Goedemorgen, hier ook de laatste maandag invallen maar ben wel om 10:30 al klaar en ga meteen door naar de kapster. Anders had ik er wat uurtjes bijgeplakt zodat ik woensdag eerder naar huis kan maar dit is ook goed. Vanmiddag even de rest van de zooi van het weekend opruimen en boodschappen en verder niks.
Ik heb wel weer overal spierpijn, ik word er niet goed van.
Ik ook, nog van de yoga..
Wel bijna weer over gelukkig.

Ik ben ook een grapjas, ik ga nu zelf maken wat ik Thlubbe gister adviseerde ;-D ..
(Nasi met kip :-P))
Goedemorgen!!
Heb weer goed geslapen en moet vanmiddag pas werken dus ik kan rustig opstarten.
Erg vreemd aangezien ik echt wel een ochtend mens ben, maar ik ben veel minder moe als ik smiddags werk. Blijkbaar doet het me goed als ik rustig op kan starten...
Als ik sochtends werk heb ik daar toch minder tijd voor.

Ik heb mezelf trouwens een nieuwe lichtwekker kado gedaan!! (Mn mobiel was mn wekker de laatste tijd, maar ik vind dat helemaal niet fijn. Ik wil ook gewoon liever geen mobile bij me snachts)
Heel erg blij mee want het is een leuk ding.
Goedemorgen. Ik was veel te vroeg wakker weer. Heb de was en strijk weggewerkt en ga zo even paar boodschappen halen. Ik eet vandaag op mijn werk dus moet nog even iets halen.
Fijne dag Dolfje!
Dank je wel jij ook.

Weet iemand iets tegen vliegen in huis? Ik word zoetjes aan gestoord van die beesten. Heb er al zeker 5 doodgemept vandaag maar ze blijven maar komen.
Hebben we het over vliegen of fruitvliegjes?

Hoi trouwens, had het drie daagjes erg druk :P :bye:
Zojuist de leukste ‘burenruzie’ ooit gehoord. Buurkinderen hadden ruzie gekregen onderling met buitenspelen. Mijn ramptoerist zat natuurlijk op de eerste rang en kwam de achtertuin in gevlogen met ons buurjongetje. Roef, roef, de boomhut in en giechelen.
Hoor ik twee huizen verder een jochie keihard het hele verhaal doen hoe een buurmeisje gemeen tegen hem deed. Betreffende meisje had juist haar verhaal thuis verteld (met tuindeuren open).

Toen het jochie, die zichzelf als grootste slachtoffer zag, doorhad dat alle buurkinderen hem konden horen, ging hij nog even door. Met dramatische stiltes. Zegt hij: “Weet je mama, ik zat te denken...”. Hoor je dat buurmeisje ineens keihard roepen “Leugenaar”. Ik moest snel naar binnen :-D
lemoos2 schreef:
06-08-2019 18:01
Zojuist de leukste ‘burenruzie’ ooit gehoord. Buurkinderen hadden ruzie gekregen onderling met buitenspelen. Mijn ramptoerist zat natuurlijk op de eerste rang en kwam de achtertuin in gevlogen met ons buurjongetje. Roef, roef, de boomhut in en giechelen.
Hoor ik twee huizen verder een jochie keihard het hele verhaal doen hoe een buurmeisje gemeen tegen hem deed. Betreffende meisje had juist haar verhaal thuis verteld (met tuindeuren open).

Toen het jochie, die zichzelf als grootste slachtoffer zag, doorhad dat alle buurkinderen hem konden horen, ging hij nog even door. Met dramatische stiltes. Zegt hij: “Weet je mama, ik zat te denken...”. Hoor je dat buurmeisje ineens keihard roepen “Leugenaar”. Ik moest snel naar binnen :-D
:rofl: :rofl: :rofl:

Dolfje: ik ook, net als heel veel motten en ook wespen en sprinkhanen. (Dat laatste, geen idee waarom maar heb er al 3 of 4 gehad)
Gelukkig heb ik daar personeel voor, maar aangezien dat katten zijn hebben ze niet altijd zin...
Spinnen zijn er ook wel, ben ik niet dol op maar die vreten die vliegjes dus die zijn nuttig, mogen blijven en die mogen de katten niet vangen van mij. (Niet dat ze zich aan die regel houden...)
Thlubbe schreef:
06-08-2019 15:38
Hebben we het over vliegen of fruitvliegjes?

Gewone zwarte vliegen. Geen fruitvliegjes.
uit eten bij de Griek omdat we wat te vieren hadden... is de gyros op... dacht even dat ik in een verborgen camera programma zat (vooral aangezien in/bij bijna elk gerecht op de kaart gyros stond
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Gisteravond voor ik ging slapen ook 2 spinnen tegengekomen. De een was een flinke Hooiwagen en zat tussen de wc en het badkamerkastje. De ander een jonge Huisspin en liep over de vloer. Beiden om zeep geholpen. Ik moet ze niet in mijn huis.
Goedemorgen!
Vrije dag vandaag, heerlijk!
Uitgeslapen voor mijn doen en dag al nuttig begonnen want ff lekker mn badkamer gepoetst.
Nu ff bijkomen met een lekkere mok koffie :koffie:

Ik ga mezelf trouwens op een nieuwe, kut hoe heet die plant, orchidee trakteren. Ik had er een, die ging erg slecht want ik gaf hem te veel water en dat moet niet.
Ik had hem weer aardig goed gekregen, per ongeluk weer 2 x een beetje water en gelijk is dat ding weer mega slecht en nu ben ik het zat dus ik heb hem weggekeild :biggrin:.
(Ik ben nog een beginneling wat betreft planten en bloemen...)
Kwam dat niet door de warmte, Phoebe? Mijn orchidee heeft de hittegolf ook niet overleefd. Of nou ja, hij leeft volgens mij nog wel, maar heeft al z'n bloemen laten vallen. Maar dat schijnt best normaal te zijn voor een orchidee. Behalve te veel water kan hij bijvoorbeeld ook te veel licht hebben gehad. Het is niet echt een plant voor beginners (wat ik dus ook ben). ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven