Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik wel wat te zeuren ja, maar misschien wel iets raars om chagrijnig van te zijn.. Gelukkig kan ik het hier kwijt, thanks!

Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!
quote:Ysa999 schreef op 04 juli 2016 @ 15:25:

Eigenlijk heb ik wel wat te zeuren ja, maar misschien wel iets raars om chagrijnig van te zijn.. Gelukkig kan ik het hier kwijt, thanks!

Ik erger me steeds namelijk dat mijn vriend altijd lang op de wc zit en dat hij altijd ontzettend veel wc papier gebruikt. Het wordt toch na een paar keer vegen wel schoon lijkt mij? We hadden er laatst dus met elkaar ergenis over, hij vond dat het wel mee viel.. en zo blijven we veel toiletpapier kopen Hoe zit het bij jullie mannen, ben nu wel benieuwd eigenlijk!

nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.

Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 04 juli 2016 @ 17:10:

[...]



nee hoor geen probleem, je bent volkomen ontopic.

Geen last van toiletverslindende mannen want hartstikke single. Ben zelf wel een gevalletje a la jouw man ivm spastische darmen.



Haha, maar t is juist zo dat hij geen spastische darmen heeft oid. Zelf heb ik prikkelbaar darmsyndroom waardoor ik vanwege kramp wat langer op de pot zit. Maar op gewone dagen niet. Maar hij doet er standaard altijd lang over, terwijl zn darmen niks mankeren ;p

En dan zit ie verder niet te lezen ofzo haha
Ja dat heb ik dus ook, wordt ook spastische datm genoemd.

Ik heb het niet zo heel erg hoor... en klinkt gek maar ik heb het al zo lang dat ik onderhand wel gewend ben aan een ballonnen-buik enz. ;)



Zorgen voor 2 wc's, is dat geen idee ;)
ik moet even zeuren/klagen en woedend zijn...



mij koelkast deur is kaduk en vriendlief heeft hem eergister na een hoop frustratie eruit gesloopt, bleek dat er en onderdeeltje stuk was en er een nieuwe moest komen, nah bestelt, werd vandaag bezorgd maar we hebben nog niks ontvangen, vriend kijken naar T&T ligt het bij de buren dus waarschijnlijk moet ik morgenmiddag naar een open koelkast kijken kan ik ook meteen alles weggooien



zo dat lucht op
Ik ga morgen op vakantie



Maar om toch on topic te blijven: ik mag me bijna niet bewegen, want ik kom net van de tanningspray salon vandaan .
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 14:55:

Ik ga morgen op vakantie



Maar om toch on topic te blijven: ik mag me bijna niet bewegen, want ik kom net van de tanningspray salon vandaan .Ben je gewoon al bruin voordat je gaat
quote:DianaBerrigan schreef op 06 juli 2016 @ 15:02:

[...]





Ben je gewoon al bruin voordat je gaat Yep ik wil die Vietnamezen natuurlijk niet laten schrikken van mijn spierwitte sproetenhuid
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 15:08:

[...]



Yep ik wil die Vietnamezen natuurlijk niet laten schrikken van mijn spierwitte sproetenhuid Dan blijven ze erin
Heel veel plezier lieve Iris!!

Hopelijk denk je heel af en toe nog wel een beetje aan ons..



Ik ga niet op de zaken vooruit lopen maar ik ben een klein beetje ondeugend geweest

en ben nadat ik hier er iemand over hoorde ff op Happn gaan kijken.

En toen ik iemand zag die er exactly naar mijn smaak uit zag d8 ik wie niet waagt...

En het is een match.

Leuke gozer, lekker direct, daar houd ik van.

Is al gepromoveerd naar de facebook, gelukkig zeurde hij niet al over whatsapp.

Ik weet niet waarom maar dat na een paar dagen, dat gaat me veel te snel.

(in het verleden wel gedaan, ook met dates waar ik dus geen goede herinnering aan heb en

echt een soort date faalangst ontwikkeld heb.

Ben in gaan zien dat ik daar wat meer mijn grenzen in aan moet geven en als dat niet gerespecteerd of begrepen wordt dan is dat lekker pech voor diegene )
Wat spannend Alice en je bent leuk zoals je bent en wie dat niet ziet is gek.



Ik ben morgen nog on line en dan wordt het afkicken geblazen
quote:iris1969 schreef op 06 juli 2016 @ 16:01:

Wat spannend Alice en je bent leuk zoals je bent en wie dat niet ziet is gek.



Ik ben morgen nog on line en dan wordt het afkicken geblazen
wat een stillte zeg...



dan maar even zeuren, waar blijft de zomer?...
Tja waarschijnlijk is iedereen naar verweggistan... zonder ons



Bij deze mijn gezeur: waarom is het zo stil?

Zomer is stom, veel te warm. Hier schijnt de zon nu..


maar alsnog 2 maanden heb ik een record tempo wat zomer kleding aanschaft.. ligt nog steeds half ongedragen in me kast
Aahh zo koud is het niet.

Of je maakt er poetslappen van
neh, bewaar het wel voor volgend jaar of als nog op vakantie ga naar de zon hmm das ook een goeie
eh.. de schoonmaakster?
sufdoos...

verkeerde topic
hahahahaha
Ja lach maar...



Zal het wel ff vertellen... ik ben erachter dat ik door onzekerheid nogal een pleaser ben. Daar begin ik behoorlijk veel last van te krijgen dus ik ben mezelf aan het trainen om assertiever te worden.

Zo ook tegen hulpen die me 3 x achter mekaar laten zitten zonder tijdig af te bellen .

Erg veel moeite mee gehad en ook uitgesteld, maar eindelijk het verlossende berichtje verstuurd.

Het is tenslotte quatorze juillet (franse feestdag, begin vd franse revolutie), dat staat voor mij centraal als knopen doorhak dag . (Pcies 2 jaar terug relatie van 10 jaar verbroken. Nog steeds trots op...)




aaah nah heb je tips ik ben ook een enorme pleaser



toppie meid trots op je
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 juli 2016 @ 13:37:

Het is tenslotte quatorze juillet (franse feestdag, begin vd franse revolutie), dat staat voor mij centraal als knopen doorhak dag . (Pcies 2 jaar terug relatie van 10 jaar verbroken. Nog steeds trots op...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven