Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 29 juli 2016 om 13:13
ik moet even gigantisch zeiken zeuren: 1 ik ben ongesteld, 2 ik heb beroerd geslapen vannacht en vanmorgen werd ik gebeld door mijn provider. en dat is nooit leuk aangezien ze je altijd rotzooi proberen aan te smeren, nu weer en ik was al cranky omdat ik net wakker was en hij bleef maar U zeggen woester kan je me niet krijgen op de vroege ochtend. zo dat is eruit
vrijdag 29 juli 2016 om 22:41
quote:Mistiek1990 schreef op 29 juli 2016 @ 22:39:
Ja in Brabant hier zit ook de muggenplaag geloof ik :Sheb ze niet eens gezien, sneaky motherfuckers maar ja thuis slaap ik nooit met het raam open omdat ik dan geen oog dicht doe, maar daar was het raam dus wel open, dus waarschijnlijk toen ik sliep
Ja in Brabant hier zit ook de muggenplaag geloof ik :Sheb ze niet eens gezien, sneaky motherfuckers maar ja thuis slaap ik nooit met het raam open omdat ik dan geen oog dicht doe, maar daar was het raam dus wel open, dus waarschijnlijk toen ik sliep
vrijdag 29 juli 2016 om 22:52
ach lieve dames, wat een kommer en kwel toch weer!
Ik vind die secret escape reclame bloedirritant worden... je ziet die 8766788 x in 1 reckameblok onderhand.
Verder ben ik niet zo zielig, sorry...
Laatst wel 1 muggebult gehad sinds 2 jaar (muggen lusten mij niet zo gelukkig) en is mn eindbod op het huisje dat ik graag wil geaccepteerd en ging de technische keuring vandaag ook goed dus ik ben blij!!
Ik vind die secret escape reclame bloedirritant worden... je ziet die 8766788 x in 1 reckameblok onderhand.
Verder ben ik niet zo zielig, sorry...
Laatst wel 1 muggebult gehad sinds 2 jaar (muggen lusten mij niet zo gelukkig) en is mn eindbod op het huisje dat ik graag wil geaccepteerd en ging de technische keuring vandaag ook goed dus ik ben blij!!
vrijdag 29 juli 2016 om 22:55
Hey en wat als ik nou ff bij alle muggenslachtoffers een nachie kom maffen ?
Dat schrikt ze vast af.
Neem ik mijn goed afgerichte poezenbeest mee, die ving laatst een mugje
Rue: met rivella? Gedverdegedver...
Oww heb toch wat om te zeuren: waarom denken sommige mensen dat als je (op fb) iets kwijt moet hoe je je voelt of wat je vind van iets dat je dan automatisch naar hun mening vraagt? Echt letterlijk net 'ja je vroeg om mijn mening'. Ehhmm nou dat staat toch nergens hoor... ik wil soms gewoon wel eens iets kwijt, dat is alles. Dat is i..m.o iets anders dan vragen om een mening.
Dat zal dan wel weer arrogant ogen maar dat is dan jammer...
Dat schrikt ze vast af.
Neem ik mijn goed afgerichte poezenbeest mee, die ving laatst een mugje
Rue: met rivella? Gedverdegedver...
Oww heb toch wat om te zeuren: waarom denken sommige mensen dat als je (op fb) iets kwijt moet hoe je je voelt of wat je vind van iets dat je dan automatisch naar hun mening vraagt? Echt letterlijk net 'ja je vroeg om mijn mening'. Ehhmm nou dat staat toch nergens hoor... ik wil soms gewoon wel eens iets kwijt, dat is alles. Dat is i..m.o iets anders dan vragen om een mening.
Dat zal dan wel weer arrogant ogen maar dat is dan jammer...
zaterdag 30 juli 2016 om 00:19
Ja dat was echt heel ranzig Alicemorgan. De eerste slok viel nog wel mee, maar daarna... Ik word nog misselijk als ik eraan denk.
In Noord-Holland ook muggen te over hoor. Iedere avond op muggenjacht en alsnog lekgestoken. En die jeuk! Muggen vinden blijkbaar vooral mijn benen erg lekker en als dan mijn broek er overheen zit, wordt steeds die jeuk weer 'geactiveerd' zeg maar.
Ik mag hier zeker niet kwijt dat we een hotel geboekt hebben voor een weekendje Parijs en dat we er gelijk maar een massage bij geboekt hebben. Nu heb ik het stiekem toch gezegd.
In Noord-Holland ook muggen te over hoor. Iedere avond op muggenjacht en alsnog lekgestoken. En die jeuk! Muggen vinden blijkbaar vooral mijn benen erg lekker en als dan mijn broek er overheen zit, wordt steeds die jeuk weer 'geactiveerd' zeg maar.
Ik mag hier zeker niet kwijt dat we een hotel geboekt hebben voor een weekendje Parijs en dat we er gelijk maar een massage bij geboekt hebben. Nu heb ik het stiekem toch gezegd.
zaterdag 30 juli 2016 om 00:26
mijn nicht is ook fervent smoothie maker en ik vroeg haar laatst ook om tips en toen had ze het ook over water en me eerste gedachte was echt gewoon lekker yoghurt, kwark of desnoods melk in er in pleuren
ik woon ook in Noordholland( iets zuidelijker) maar heb echt nog geen mug gezien of bromvlieg zelfs geen wesp/bij dacht even dat ze dit jaar op vakantie waren, tot dat ik ze de afgelopen dagen in de logeertuin zag.
heerlijk Rue, geniet er van
omg, ik heb juist alles potdicht als ik sex heb tot het gordijn en de deur aan toe
ik woon ook in Noordholland( iets zuidelijker) maar heb echt nog geen mug gezien of bromvlieg zelfs geen wesp/bij dacht even dat ze dit jaar op vakantie waren, tot dat ik ze de afgelopen dagen in de logeertuin zag.
heerlijk Rue, geniet er van
omg, ik heb juist alles potdicht als ik sex heb tot het gordijn en de deur aan toe
zaterdag 30 juli 2016 om 00:31
Ja, ik had er spinazie doorheen en als je er dan yoghurt bij doet, proef je die niet. Als je er water doorheen doet daarentegen, proef je dat heel erg! En ik lust geen spinazie, dus bah, echt niet lekker en bovendien veel te tja, waterig dus. Morgen weer met yoghurt.
Wespen heb ik ook nog nauwelijks gezien en daar ben ik heel blij mee, want ik ben als de dood voor die beesten.
Ik zat me er ook over te verbazen ja.
Thanks!
Wespen heb ik ook nog nauwelijks gezien en daar ben ik heel blij mee, want ik ben als de dood voor die beesten.
Ik zat me er ook over te verbazen ja.
Thanks!
dinsdag 2 augustus 2016 om 19:34
quote:nijntje021 schreef op 29 juli 2016 @ 13:13:
ik moet even gigantisch zeiken zeuren: 1 ik ben ongesteld, 2 ik heb beroerd geslapen vannacht en vanmorgen werd ik gebeld door mijn provider. en dat is nooit leuk aangezien ze je altijd rotzooi proberen aan te smeren, nu weer en ik was al cranky omdat ik net wakker was en hij bleef maar U zeggen woester kan je me niet krijgen op de vroege ochtend. zo dat is eruit
Dat is ook wel een megaslechte combinatie van dingen.
Domme provider, vroeg bellen in de verkeerde tijd van de maand en dan ook nog U zeggen!
ik moet even gigantisch zeiken zeuren: 1 ik ben ongesteld, 2 ik heb beroerd geslapen vannacht en vanmorgen werd ik gebeld door mijn provider. en dat is nooit leuk aangezien ze je altijd rotzooi proberen aan te smeren, nu weer en ik was al cranky omdat ik net wakker was en hij bleef maar U zeggen woester kan je me niet krijgen op de vroege ochtend. zo dat is eruit
Dat is ook wel een megaslechte combinatie van dingen.
Domme provider, vroeg bellen in de verkeerde tijd van de maand en dan ook nog U zeggen!
dinsdag 2 augustus 2016 om 19:44
Nee een Doitse Herder, mega groot beest maar zo lief...
En ik zat in haar 'favodusvreselijkdramatischbrullentop10
Ze kwam altijd knuffelen als ik kwam. Ga vrijdag weer ivm op mijn nichtje passen en dan is ze er niet
Ik ga niet...
Nou mag ik roosvicee, en spekkies en bonbons en een dekentje op de bank want ik ben echt zielig
En ik zat in haar 'favodusvreselijkdramatischbrullentop10
Ze kwam altijd knuffelen als ik kwam. Ga vrijdag weer ivm op mijn nichtje passen en dan is ze er niet
Ik ga niet...
Nou mag ik roosvicee, en spekkies en bonbons en een dekentje op de bank want ik ben echt zielig