Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
merci lieve dames...
ik moet even gigantisch zeiken zeuren: 1 ik ben ongesteld, 2 ik heb beroerd geslapen vannacht en vanmorgen werd ik gebeld door mijn provider. en dat is nooit leuk aangezien ze je altijd rotzooi proberen aan te smeren, nu weer en ik was al cranky omdat ik net wakker was en hij bleef maar U zeggen woester kan je me niet krijgen op de vroege ochtend. zo dat is eruit
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergernis: de Wehkamp reclame met hun boormachiniiiiiis. Werkelijk zo irritant. Gewoon de manier hoe ze het uitspreken en dat tot 3 keer toe in de reclame
Mijn smoothie is vies. Ik maak 'm normaal altijd met yoghurt, maar nu met water en dat is vies. Die van eergisteren was ook al vies, die was met Rivella op aanraden van mijn moeder.
de helezomer nog geen mug gezien, ik ga 3 dagen naar brabant en kom terug met 5 muggenbulten en het jeukt als de pest pleuris
Ja in Brabant hier zit ook de muggenplaag geloof ik :S
Leef, geniet, zelfs met dagelijkse zorgen.
quote:Mistiek1990 schreef op 29 juli 2016 @ 22:39:

Ja in Brabant hier zit ook de muggenplaag geloof ik :Sheb ze niet eens gezien, sneaky motherfuckers maar ja thuis slaap ik nooit met het raam open omdat ik dan geen oog dicht doe, maar daar was het raam dus wel open, dus waarschijnlijk toen ik sliep
ach lieve dames, wat een kommer en kwel toch weer!

Ik vind die secret escape reclame bloedirritant worden... je ziet die 8766788 x in 1 reckameblok onderhand.

Verder ben ik niet zo zielig, sorry...

Laatst wel 1 muggebult gehad sinds 2 jaar (muggen lusten mij niet zo gelukkig) en is mn eindbod op het huisje dat ik graag wil geaccepteerd en ging de technische keuring vandaag ook goed dus ik ben blij!!
Hey en wat als ik nou ff bij alle muggenslachtoffers een nachie kom maffen ?

Dat schrikt ze vast af.

Neem ik mijn goed afgerichte poezenbeest mee, die ving laatst een mugje

Rue: met rivella? Gedverdegedver...

Oww heb toch wat om te zeuren: waarom denken sommige mensen dat als je (op fb) iets kwijt moet hoe je je voelt of wat je vind van iets dat je dan automatisch naar hun mening vraagt? Echt letterlijk net 'ja je vroeg om mijn mening'. Ehhmm nou dat staat toch nergens hoor... ik wil soms gewoon wel eens iets kwijt, dat is alles. Dat is i..m.o iets anders dan vragen om een mening.

Dat zal dan wel weer arrogant ogen maar dat is dan jammer...
Alice!! !!!

nah ik ben echt muggen voer, ging vroeger ook niet slapen voordat ik me helemaal had ingesmeerd met Turkse alcolado en de ramen ging pas na 20.00 open, soms sliep ik zelfs met een klamboe.
Ja dat was echt heel ranzig Alicemorgan. De eerste slok viel nog wel mee, maar daarna... Ik word nog misselijk als ik eraan denk.

In Noord-Holland ook muggen te over hoor. Iedere avond op muggenjacht en alsnog lekgestoken. En die jeuk! Muggen vinden blijkbaar vooral mijn benen erg lekker en als dan mijn broek er overheen zit, wordt steeds die jeuk weer 'geactiveerd' zeg maar.

Ik mag hier zeker niet kwijt dat we een hotel geboekt hebben voor een weekendje Parijs en dat we er gelijk maar een massage bij geboekt hebben. Nu heb ik het stiekem toch gezegd.
Oh ja, binnen is het te warm en toen ging ik buiten zitten en kon ik meegenieten met de seksende buren die hun slaapkamerraam open hebben staan. Ook niet echt een succes.
mijn nicht is ook fervent smoothie maker en ik vroeg haar laatst ook om tips en toen had ze het ook over water en me eerste gedachte was echt gewoon lekker yoghurt, kwark of desnoods melk in er in pleuren

ik woon ook in Noordholland( iets zuidelijker) maar heb echt nog geen mug gezien of bromvlieg zelfs geen wesp/bij dacht even dat ze dit jaar op vakantie waren, tot dat ik ze de afgelopen dagen in de logeertuin zag.

heerlijk Rue, geniet er van

omg, ik heb juist alles potdicht als ik sex heb tot het gordijn en de deur aan toe
Ja, ik had er spinazie doorheen en als je er dan yoghurt bij doet, proef je die niet. Als je er water doorheen doet daarentegen, proef je dat heel erg! En ik lust geen spinazie, dus bah, echt niet lekker en bovendien veel te tja, waterig dus. Morgen weer met yoghurt.

Wespen heb ik ook nog nauwelijks gezien en daar ben ik heel blij mee, want ik ben als de dood voor die beesten.

Ik zat me er ook over te verbazen ja.

Thanks!
bleh vind spinazie ook smerig maar eigenlijk alleen maar fruit smooties, wilde laatst een met bosbessen maken had, me vriend alle kwark opgevreten

hahah het enige wat niet dicht is, is mijn mond
ikke hebbu beetje gespijbeld geloof ik...

Verder ben ik erg zielig, het regent en mn lievelingschocoladereep is bijna op maar ik heb geen zin om heeeeeeelemaal naar de appie te gaan hier om de hoek
hahaha aaaah regenpak aan of mega paraplu?
Allebei niet, ik ga niet....

Heb nog chocomel, en slagroom

(Hoef niet aan mn lijn te denken, ben toch single )
quote:nijntje021 schreef op 29 juli 2016 @ 13:13:

ik moet even gigantisch zeiken zeuren: 1 ik ben ongesteld, 2 ik heb beroerd geslapen vannacht en vanmorgen werd ik gebeld door mijn provider. en dat is nooit leuk aangezien ze je altijd rotzooi proberen aan te smeren, nu weer en ik was al cranky omdat ik net wakker was en hij bleef maar U zeggen woester kan je me niet krijgen op de vroege ochtend. zo dat is eruit

Dat is ook wel een megaslechte combinatie van dingen.

Domme provider, vroeg bellen in de verkeerde tijd van de maand en dan ook nog U zeggen!
quote:Alicemorgan82 schreef op 29 juli 2016 @ 22:52

(...) is mn eindbod op het huisje dat ik graag wil geaccepteerd en ging de technische keuring vandaag ook goed dus ik ben blij!!Gefeliciteerd!!!
hahahahahahhahahahaah you''re funny Alice,

ohheey Luna
Hoe durven ze, ik zal ze ff in mekaar meppen.

De hond van mijn broer is dood

Het was zo'n leuk en enthousiast beest....
quote:LunaLoona schreef op 02 augustus 2016 @ 19:36:

[...]

Gefeliciteerd!!!

Gracias

Jij ook thnx Nijn...
gaarne, stelletje mafkezen.

aaah Alice was toch geen pitbull/stafford
Nee een Doitse Herder, mega groot beest maar zo lief...

En ik zat in haar 'favodusvreselijkdramatischbrullentop10

Ze kwam altijd knuffelen als ik kwam. Ga vrijdag weer ivm op mijn nichtje passen en dan is ze er niet

Ik ga niet...

Nou mag ik roosvicee, en spekkies en bonbons en een dekentje op de bank want ik ben echt zielig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven