Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zaterdag 2 juli 2016 om 16:21
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 juli 2016 @ 08:57:
en nu schei ik er echt mee uit...
Ik kan geen eieren koken en ik ga het ook nooit leren.
Het is of snot of ik kan er een ruit mee ingooien...
Eis bij deze voor een potentiele partner: hij moet eieren kunnen koken
Welnee, dit kun je gewoon zelf.
Je zet een pannetje water op. Wanneer het water kookt, leg je het ei met een lepel in het kokende water. Je zet de kookwekker op 7 minuten en wanneer de kookwekker afgaat, neem je het pannetje van het vuur, giet het water af en vult het pannetje (met het ei er nog in) met koud water. Wil je een warm ei, dan haal je het ei er na 10 seconden uit, wil je een wat kouder ei, dan wacht je een paar minuten.
Jij kunt dit ook.
en nu schei ik er echt mee uit...
Ik kan geen eieren koken en ik ga het ook nooit leren.
Het is of snot of ik kan er een ruit mee ingooien...
Eis bij deze voor een potentiele partner: hij moet eieren kunnen koken
Welnee, dit kun je gewoon zelf.
Je zet een pannetje water op. Wanneer het water kookt, leg je het ei met een lepel in het kokende water. Je zet de kookwekker op 7 minuten en wanneer de kookwekker afgaat, neem je het pannetje van het vuur, giet het water af en vult het pannetje (met het ei er nog in) met koud water. Wil je een warm ei, dan haal je het ei er na 10 seconden uit, wil je een wat kouder ei, dan wacht je een paar minuten.
Jij kunt dit ook.
zaterdag 2 juli 2016 om 16:39
zaterdag 2 juli 2016 om 16:46
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 juli 2016 @ 16:39:
lieve schatten,
Ik weet eeeeecht wel hoe het moet...
Eieren mogen mij gewoon niet.
Alhoewel, vanmorgen faliekant mislukt dus net nog een keer geprobeerd, die was voor mijn doen niet echt slecht.
Truuk: erbij blijven ipv van alles te gaan doen .
(Maar net wel ff zo'n plastic ei gehaald..)Een kookwekker dus. Al je problemen opgelost voor € 3,95. Soms kan het leven zo simpel zijn hè.
lieve schatten,
Ik weet eeeeecht wel hoe het moet...
Eieren mogen mij gewoon niet.
Alhoewel, vanmorgen faliekant mislukt dus net nog een keer geprobeerd, die was voor mijn doen niet echt slecht.
Truuk: erbij blijven ipv van alles te gaan doen .
(Maar net wel ff zo'n plastic ei gehaald..)Een kookwekker dus. Al je problemen opgelost voor € 3,95. Soms kan het leven zo simpel zijn hè.
zaterdag 2 juli 2016 om 23:39
Nou sorry dat vind ik bull.
Iris niks mis met je gevoel volgen en niet iets tegen je zin in doen.
Als dat niet gewaardeerd wordt dan heeft persoon in kwestie pech, zegt niks over jou en
geduld is een schone zaak.
Armand:
iedereen heeft geluk in de liefde, hier ook al maar ikke nie...
Nou poe dan ben ik wel blij met mezelf, op dit moment boeit het me ook niet zo want
lig moe maar voldaan in bed omdat ik toevallig net het mooiste stuk vd hele wereld heb mogen zingen met een medeleerling. Het was een duet, Stabat Mater van Pergulesi, niet makkelijk maar ging erg lekker)
Zo ik ga pleite, mocht iemand zin hebben om die brulberen in het cafe hiernaast nog ff in mekaar te rammen, graag want ik wil wel rustig pitten
Iris niks mis met je gevoel volgen en niet iets tegen je zin in doen.
Als dat niet gewaardeerd wordt dan heeft persoon in kwestie pech, zegt niks over jou en
geduld is een schone zaak.
Armand:
iedereen heeft geluk in de liefde, hier ook al maar ikke nie...
Nou poe dan ben ik wel blij met mezelf, op dit moment boeit het me ook niet zo want
lig moe maar voldaan in bed omdat ik toevallig net het mooiste stuk vd hele wereld heb mogen zingen met een medeleerling. Het was een duet, Stabat Mater van Pergulesi, niet makkelijk maar ging erg lekker)
Zo ik ga pleite, mocht iemand zin hebben om die brulberen in het cafe hiernaast nog ff in mekaar te rammen, graag want ik wil wel rustig pitten
zaterdag 2 juli 2016 om 23:48
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 juli 2016 @ 23:39:
Nou sorry dat vind ik bull.
Iris niks mis met je gevoel volgen en niet iets tegen je zin in doen.
Als dat niet gewaardeerd wordt dan heeft persoon in kwestie pech, zegt niks over jou en geduld is een schone zaak.
Ik geloof niet dat ik je helemaal volg.
Ze vond het prima hoor. Ze is heel ruimdenkend qua seks en ze snapt dat dit voor mij een geheel nieuw terrein is en ik het dus best spannend vind.
Nou sorry dat vind ik bull.
Iris niks mis met je gevoel volgen en niet iets tegen je zin in doen.
Als dat niet gewaardeerd wordt dan heeft persoon in kwestie pech, zegt niks over jou en geduld is een schone zaak.
Ik geloof niet dat ik je helemaal volg.
Ze vond het prima hoor. Ze is heel ruimdenkend qua seks en ze snapt dat dit voor mij een geheel nieuw terrein is en ik het dus best spannend vind.
zondag 3 juli 2016 om 00:02
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 juli 2016 @ 23:51:
Sorry dat was een reactie op Rubberenz. wat betreft de opmerking 'volgende x ga je er voor'.
I.m.o is overhaasten nergens voor nodig.
Oh dan snap ik um. Ik volg mijn eigen tempo en mijn eigen weg en wie weet wordt dat eerst gewoon eens zoenen.
Echt raar dat al dit gedoe met mannen zo vertrouwd voelt en dat het nu zo vreemd, maar wel spannend is. Ik ga er gewoon eens lekker een nachtje over slapen.
Sorry dat was een reactie op Rubberenz. wat betreft de opmerking 'volgende x ga je er voor'.
I.m.o is overhaasten nergens voor nodig.
Oh dan snap ik um. Ik volg mijn eigen tempo en mijn eigen weg en wie weet wordt dat eerst gewoon eens zoenen.
Echt raar dat al dit gedoe met mannen zo vertrouwd voelt en dat het nu zo vreemd, maar wel spannend is. Ik ga er gewoon eens lekker een nachtje over slapen.
zondag 3 juli 2016 om 19:46
Hoezo, jij kan toch niet in zijn hoofd kijken, of wel dan...
Je bent kattengedragsdeskundige, geen mensengedragsdeskundige
(Wilde nog iets zeggen in de trend van mensengedrag verkatselen ipv kattengedrag vermenselijken... )
Ik wilde vanmiddag Rolo meenemen, niet gedaan en 3x raden waar ik nu trek in heb.... Grrrr...
Je bent kattengedragsdeskundige, geen mensengedragsdeskundige
(Wilde nog iets zeggen in de trend van mensengedrag verkatselen ipv kattengedrag vermenselijken... )
Ik wilde vanmiddag Rolo meenemen, niet gedaan en 3x raden waar ik nu trek in heb.... Grrrr...
zondag 3 juli 2016 om 23:35
quote:nijntje021 schreef op 03 juli 2016 @ 23:28:
Iris je doet me een beetje aan die aflevering van SATC denken dat Charlotte ook een ''lesbienne'' werd los van de trio's dat is meer Samantha
Het is nu ook net Sex and the City in mijn leven, want ik hoorde gisteren van een andere vriendin dat ze kan kiezen uit 3 mannen. En de dame die wel iets van mij wil heeft ook wat lijntjes her en der uitstaan.
Hoe ouwer hoe vrijer lijkt wel
Iris je doet me een beetje aan die aflevering van SATC denken dat Charlotte ook een ''lesbienne'' werd los van de trio's dat is meer Samantha
Het is nu ook net Sex and the City in mijn leven, want ik hoorde gisteren van een andere vriendin dat ze kan kiezen uit 3 mannen. En de dame die wel iets van mij wil heeft ook wat lijntjes her en der uitstaan.
Hoe ouwer hoe vrijer lijkt wel
maandag 4 juli 2016 om 07:05
Nou nee het was zeker niet saai...
Frankrijk heeft Ijsland werkelijk afgeslacht.
Komt vast omdat ik La Marseillaise altijd mee zing
Ok ik maak me niet echt druk maar wat betreft liefde beleef ik weinig vergeleken met jullie
Moehh....
(Niet dat dat zo'n ramp is... ik heb het niet echt nodig, kan weinig redenen bedenken waarom ik het nu perse zou willen eerlijk gezegd)
Zo. Nu eerst maar aan de koffie.
Fijne dag!
Frankrijk heeft Ijsland werkelijk afgeslacht.
Komt vast omdat ik La Marseillaise altijd mee zing
Ok ik maak me niet echt druk maar wat betreft liefde beleef ik weinig vergeleken met jullie
Moehh....
(Niet dat dat zo'n ramp is... ik heb het niet echt nodig, kan weinig redenen bedenken waarom ik het nu perse zou willen eerlijk gezegd)
Zo. Nu eerst maar aan de koffie.
Fijne dag!