Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 8 september 2016 om 13:33
Aaaahhh ik zie mijn lieve poezebeestjes weer over 1,5 uur
Ik miste ze wel, vanmorgen onder de douche nog: eentje is nogal maf, die gaat vaak mee als ik ga douchen.
Niet onder de douche maar wel vlakbij en als ik ga praten of zingen komt ze ff kijken.
En als ik klaar ben helpt ze met afdrogen , ik krijg dan steevast kopjes tegen mijn kletsnatte benen.
Erg maf maar zo schattig...!
Ik miste ze wel, vanmorgen onder de douche nog: eentje is nogal maf, die gaat vaak mee als ik ga douchen.
Niet onder de douche maar wel vlakbij en als ik ga praten of zingen komt ze ff kijken.
En als ik klaar ben helpt ze met afdrogen , ik krijg dan steevast kopjes tegen mijn kletsnatte benen.
Erg maf maar zo schattig...!
donderdag 8 september 2016 om 14:04
quote:nijntje021 schreef op 08 september 2016 @ 13:39:
naar Schotland ga een lekkere Highlander zoeken met kilt
nah ben maar 3 dagen weg dus...
die van mij escorte me eergisternacht van en naar de wc
Ooowww ik ga mee Nijn! Da wil ik ook wel
dat doet mijn kat ook vaak... denk dat ze geen risico wil nemen met mijn briljante richtingsgevoel
naar Schotland ga een lekkere Highlander zoeken met kilt
nah ben maar 3 dagen weg dus...
die van mij escorte me eergisternacht van en naar de wc
Ooowww ik ga mee Nijn! Da wil ik ook wel
dat doet mijn kat ook vaak... denk dat ze geen risico wil nemen met mijn briljante richtingsgevoel
donderdag 8 september 2016 om 15:24
Gefeliciteerd Alice!
Wat kan je je dan plotseling ineens oud voelen he? En naar dat je ouders steeds ouder worden (hoewel je ze dat wel gunt, zouden ze beter voor altijd 65 kunnen zijn ofzo).
Ik had vroeger ook zo'n kat, die liep s ochtends en s avonds altijd met mij het ritueel af. Samen naar de wc, hij is de wastafel als ik ging douchen, aankleden.
s Avonds weer in de wastafel bij het tandenpoetsen, en daarna ging hij alvast op zijn kussen op mijn voeteneind liggen.
Heerlijk!
En Iris, gek genoeg zorgt moeder natuur ervoor dat je dat zwanger zijn zo zat bent, dat je niet eens meer bang bent voor bevallen. Nu nog afwachten...
Wat kan je je dan plotseling ineens oud voelen he? En naar dat je ouders steeds ouder worden (hoewel je ze dat wel gunt, zouden ze beter voor altijd 65 kunnen zijn ofzo).
Ik had vroeger ook zo'n kat, die liep s ochtends en s avonds altijd met mij het ritueel af. Samen naar de wc, hij is de wastafel als ik ging douchen, aankleden.
s Avonds weer in de wastafel bij het tandenpoetsen, en daarna ging hij alvast op zijn kussen op mijn voeteneind liggen.
Heerlijk!
En Iris, gek genoeg zorgt moeder natuur ervoor dat je dat zwanger zijn zo zat bent, dat je niet eens meer bang bent voor bevallen. Nu nog afwachten...
donderdag 8 september 2016 om 15:55
Hertje ik moest aan je denken vandaag, mmm misschien is dat een voorteken
Ik snap wel dat je het zat bent. Ik ben nooit zwangervgeweest maar ik begreep dat het op het laatst heel erg zwaar wordt. (Logisch, er zit geen lucht in die buik)
Volhouden! En idd je druk maken heeft geen zin, het kindje mot er toch uit...
Yeah ik ben thuis, en ik ga sateetjes en vissticks van ze maken: Mien was hem gister toen mn moeder haar eten kwam geven gepeerd (Iris: ik d8 dat binnen en buitenkatten niet bestonden maar ik denk dat ik me vergist heb. Zoë hoeft niet zo nodig maar Kwebbel vindt het heerlijk, maar ze vindt het ook erg fijn om in mijn buurt te zijn. Hoe zit dat? Bestaat het dus wel? En hoe kan de ene kat daar meer hang bij hebben dan de ander? Ze hebben toch allemaal dat instinct?)
, ze zat heel hard te schreeuwen op het balkon, domme doos ook.
En Zoë had in haar eentje de boel afgebroken. Fijn ...
Leuke beesten heb ik ook.
Zo. Boodschappen doen en ik mag straks chinees halen van mezelf
Ik snap wel dat je het zat bent. Ik ben nooit zwangervgeweest maar ik begreep dat het op het laatst heel erg zwaar wordt. (Logisch, er zit geen lucht in die buik)
Volhouden! En idd je druk maken heeft geen zin, het kindje mot er toch uit...
Yeah ik ben thuis, en ik ga sateetjes en vissticks van ze maken: Mien was hem gister toen mn moeder haar eten kwam geven gepeerd (Iris: ik d8 dat binnen en buitenkatten niet bestonden maar ik denk dat ik me vergist heb. Zoë hoeft niet zo nodig maar Kwebbel vindt het heerlijk, maar ze vindt het ook erg fijn om in mijn buurt te zijn. Hoe zit dat? Bestaat het dus wel? En hoe kan de ene kat daar meer hang bij hebben dan de ander? Ze hebben toch allemaal dat instinct?)
, ze zat heel hard te schreeuwen op het balkon, domme doos ook.
En Zoë had in haar eentje de boel afgebroken. Fijn ...
Leuke beesten heb ik ook.
Zo. Boodschappen doen en ik mag straks chinees halen van mezelf
donderdag 8 september 2016 om 16:31
quote:Alicemorgan82 schreef op 08 september 2016 @ 14:04:
[...]
Ooowww ik ga mee Nijn! Da wil ik ook wel
dat doet mijn kat ook vaak... denk dat ze geen risico wil nemen met mijn briljante richtingsgevoel
gezellig gaan we samen aan de wiskey
hahaha nou bij mij is het gewoon een rechte weg laatste keer dat hij dat deed was ik alleen thuis dus vond het wel fijn hahah
oooh gefeliciteerd Alice darling heb et zelfde mijn ouders zijn nu ook in de 60 en denk ook wel is van... whut
[...]
Ooowww ik ga mee Nijn! Da wil ik ook wel
dat doet mijn kat ook vaak... denk dat ze geen risico wil nemen met mijn briljante richtingsgevoel
gezellig gaan we samen aan de wiskey
hahaha nou bij mij is het gewoon een rechte weg laatste keer dat hij dat deed was ik alleen thuis dus vond het wel fijn hahah
oooh gefeliciteerd Alice darling heb et zelfde mijn ouders zijn nu ook in de 60 en denk ook wel is van... whut
donderdag 8 september 2016 om 18:15
donderdag 8 september 2016 om 18:47
quote:Keukenkast schreef op 08 september 2016 @ 18:02:
Knap van je alice! Bewust 1 jaar niet meer drinken of voor altijd niet meer?
Ik zou mn wijntje in het weekend toch wel missen denk ik.
Thnx. Beter nooit meer, ben (beginnend maar dat maakt geen hol uit, het probleem is hetzelfde) alcoholist.
Niet drinken is inmiddels niet meer moeilijk, behalve de momenten dat ik niet goed in mn vel zit.
In het begin was het wel degelijk lastig want het is een gewoonte geworden.
oww oeps... stomme krengen ook, bh's..
Echt ik heb soms zo geen zin in die dingen mjah met mn cup D wordt dat een pijnlijk verhaal...
Iris: maar wordt iedere kat ook echt deprie en onzeker van binnen blijven? Mijn ervaring is toch wel dat katten zich erg goed aanpassen aan de situatie.
Ik heb wel een kat gehad die heel erg territoriaal onzeker was. Die heeft als gevolg van de stress ook een blaasziekte gekregen waaraan hij helaas is overleden. (Nou ja in laten slapen toen het erg slecht met hem ging)
Dat was wel een stuk erger geworden toen hij niet meer naar buiten kon wanneer hij dat wilde.
Mjah iedere kat is anders.
Knap van je alice! Bewust 1 jaar niet meer drinken of voor altijd niet meer?
Ik zou mn wijntje in het weekend toch wel missen denk ik.
Thnx. Beter nooit meer, ben (beginnend maar dat maakt geen hol uit, het probleem is hetzelfde) alcoholist.
Niet drinken is inmiddels niet meer moeilijk, behalve de momenten dat ik niet goed in mn vel zit.
In het begin was het wel degelijk lastig want het is een gewoonte geworden.
oww oeps... stomme krengen ook, bh's..
Echt ik heb soms zo geen zin in die dingen mjah met mn cup D wordt dat een pijnlijk verhaal...
Iris: maar wordt iedere kat ook echt deprie en onzeker van binnen blijven? Mijn ervaring is toch wel dat katten zich erg goed aanpassen aan de situatie.
Ik heb wel een kat gehad die heel erg territoriaal onzeker was. Die heeft als gevolg van de stress ook een blaasziekte gekregen waaraan hij helaas is overleden. (Nou ja in laten slapen toen het erg slecht met hem ging)
Dat was wel een stuk erger geworden toen hij niet meer naar buiten kon wanneer hij dat wilde.
Mjah iedere kat is anders.
donderdag 8 september 2016 om 18:54
Ik heb het dan over de echte buitenkat, er zijn ook nog katten die gewoon soms even lekker naar buiten willen en die passen zich wel gewoon makkelijk aan als dat niet meer kan.
Wat goed zeg dat je je alcoholprobleem gewoon erkent en ook weet dat een beetje drinken niet werkt. Ik heb een aantal (goed in de maatschappij functionerende) alcoholisten in mijn kennissenkring die weten dat ze een alcoholprobleem hebben, maar die toch denken dat ze het probleem aan kunnen, terwijl dat niet het geval is. Ik kan ze niet helpen, want dat moeten ze zelf doen, net als jij. Chapeau!
Wat goed zeg dat je je alcoholprobleem gewoon erkent en ook weet dat een beetje drinken niet werkt. Ik heb een aantal (goed in de maatschappij functionerende) alcoholisten in mijn kennissenkring die weten dat ze een alcoholprobleem hebben, maar die toch denken dat ze het probleem aan kunnen, terwijl dat niet het geval is. Ik kan ze niet helpen, want dat moeten ze zelf doen, net als jij. Chapeau!