Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Klinkt heerlijk relaxt Alice en je hebt ook nog lekker weer!

Ik had vanochtend zoiets grappigs: een telefoontje van Mark Rutte dat hij veel over me gehoord had via vrienden van mij en of ik via zijn secretaresse een afspraakje met hem wilde maken.

Ik herkende echter - denk ik - de stem van mijn vlam, maar speelde het spelletje leuk mee hahaha.

Even uitleg: Mark Rutte vertelde eergisterenavond in een TV programma dat hij geen homo is, maar al lang geen relatie heeft gehad en daar maakte we gisteren grapjes over. Hij verkeert in die kringen.

OMG, nu maar hopen dat het Rutte niet echt is
Alle reacties Link kopieren
Even een nutteloze bijdrage..

Relatie is stuk en voel me zo alleen.
keukenkast
quote:Keukenkast schreef op 06 september 2016 @ 22:08:

Relatie is stuk en voel me zo alleen.

is helemaal normaal dat je je zo voelt. Herkenbaar ook, ik had dat ook 2 jaar geleden. Mijn advies: niet tegen vechten maar accepteren! Je overleeft het echt wel!

Iris: hoe verzint ie het.... geniaal!

Laatste dagje hier, morgen weer naar huis naar mn lieve onmogelijke 4 voetige huisgenootjes. (En iemand anders die ik uiteraard snel weer hoop te zien

Mis hem wel een beetje...)

En om ontopic te blijven: grrrrrrrr weer zo vroeg wakker. Dat is irritant.

En dan moet ik er over een uur echt uit en dan wil ik waarschijnlijk niet meer
quote:Keukenkast schreef op 06 september 2016 @ 22:08:

Relatie is stuk en voel me zo alleen.Hè wat rot voor je. Ik denk dat iedereen die wel eens flinke liefdesverdriet heeft gehad je gevoel helemaal snapt
Luduvudu sucks.... maar ik heb het overleefd en ben erover heen gekomen dus jij kunt dat ook keukenkast!

Ja net als Alice heb ik het ook overleefd en zijn we beiden voorzichtig weer aan iets nieuws begonnen en dat gaat voor jou ook weer gebeuren!

Na komt en dan
Thnx all!!

Oh komt ook zeker goed!! Maar nu zijn mannen dom en date ik nooooit meer.

Over 2 maanden denk ik er weer anders over en kom ik misschien wel nutteloos zeuren over mn dates
Om weer helemaal ontopic te blijven,

Vanavond flink gevulde groentensoep gegeten, flinke loopneus ervan echt irritant
Haha ja mijn "alle mannen zijn stom "-fase heb ik heerlijk over dit topic uit kunnen storten (daarvoor mijn dank!), dus leef je uit zou ik zo zeggen!
En on topic: vandaag een heerlijk stranddagje bij een fantastische standtent. Mijn nieuwe bikini aan en hop na het opstaan van m'n stoel een hele lelijke scheur in de achterkant van mijn broekje .
Ohnee iris... was je wel nog 'bedekt'.
Haha nee niet echt. Dat was stil blijven zitten dus. Het ding was nog duur ook .
Ohnee dat is echt kut!!

Moet er stiekem wel een beetje om lachen..

Ik heb al een aantal keer gehad dat ik tijdens het zwemmen mijn bikinitopje verloor. Ben nu al een expert geworden om het onopvallend weer goed te doen.
Haha ja bijna letterlijk kut
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 18:53:

Ja net als Alice heb ik het ook overleefd en zijn we beiden voorzichtig weer aan iets nieuws begonnen en dat gaat voor jou ook weer gebeuren!

Na komt en dan

Terwijl ik er eerst niet in geloofde en vervolgens er totaal geen zin meer in had.

En juist bij dat laatste kom je totaal onverwacht iemand tegen....

(Nou ja totaal onverwacht.... )
quote:Keukenkast schreef op 07 september 2016 @ 18:59:

Thnx all!!

Oh komt ook zeker goed!! Maar nu zijn mannen dom en date ik nooooit meer.

Over 2 maanden denk ik er weer anders over en kom ik misschien wel nutteloos zeuren over mn dates

hahaha ik denk al twee jaar precies hetzelfde wat betreft mannen....

Iris:

Echt hoe krijg je het voor mekaar...
Haha ja lach maar. Nu moet ik mijn oude kreng weer aan .

Zondag trouwens date 4. Ik ben aan zet. Weten jullie nog iets leuks?
Date 4! Leuk!

Wordt het zondag nog mooi weer? Dan is een dierentuin of pretpark misschien leuk?

Of een wandeling ergens maken met een etentje in een leuk restaurant waar je normaal niet zo snel zou komen?

Ik weet niet wat je al allemaal gedaan hebt met date, dus ik roep maar wat :P
Grappig dat je het zegt, want ik dacht aan Walibi of aan de sauna, of is dat laatste te snel?
Sauna zou ik persoonlijk te snel vinden. Maar dat is persoonlijk he. Maar als jullie dat allebei leuk vinden gewoon doen.

Ik denk dat Walibi een stuk 'luchtiger' is. En zo leer je elkaar ook op een andere manier kennen. En mocht de date zelf toch tegenvallen dan heb je toch nog een leuke dag gehad.
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb de kaartjes al dus dat scheelt.
Ben benieuwd wat het gaat worden.

En ook hoe de date zal zijn
quote:iris1969 schreef op 07 september 2016 @ 21:25:

Haha ja lach maar. Nu moet ik mijn oude kreng weer aan .

Zondag trouwens date 4. Ik ben aan zet. Weten jullie nog iets leuks?

nounou daar ga je niet dood van hoor...

Leuk!! Ehhmm.... heb ik nog andere originele ideeën?

Nee, vakantiemood. Morgen weer naar huis maar nog een week vakantie.

Ik was vanavond ergens uit eten, leuke tent maar er zat een stel naast me waar

ik weke knieën van kreeg.

Wat jonger dan ik schat ik, zij was zwanger, nou wat een chemie zeg... ze zeiden werkelijk geen woord tegen mekaar en die mobile van die knul piepte zo vaak van berichtjes dat ik zin kreeg om ut kreng te slopen....

Serieus... ik blijf nog liever 100 jaar single dan zo'n uitgeblust stel te worden die mekaar liever de nek omdraait...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven