Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 17 juni 2016 om 18:23
quote:Deadpool schreef op 17 juni 2016 @ 17:42:
O ja en ik vind het stom dat de DHL voor de tweede keer op rij een briefje door mijn bus pleurt dat ik er niet ben terwijl ik er gewoon bij maar ja als die stinkpik niet op de bel drukt dan kan ik niet ruiken dat ie voor de deur staat he? Zelfs kloppen zou ik moeten horen. Die meneer van de Post.nl legt het dan gewoon in het schuurtje maar zo slim zijn deze niet
Sorry.
O ja en ik vind het stom dat de DHL voor de tweede keer op rij een briefje door mijn bus pleurt dat ik er niet ben terwijl ik er gewoon bij maar ja als die stinkpik niet op de bel drukt dan kan ik niet ruiken dat ie voor de deur staat he? Zelfs kloppen zou ik moeten horen. Die meneer van de Post.nl legt het dan gewoon in het schuurtje maar zo slim zijn deze niet
Sorry.
vrijdag 17 juni 2016 om 18:33
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 17:50:
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.
Mij kun je gerust onder de negeer zetten hoor.
Ik heb al vierenzestig jaar dezelfde nick
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.
Mij kun je gerust onder de negeer zetten hoor.
Ik heb al vierenzestig jaar dezelfde nick
vrijdag 17 juni 2016 om 19:08
Het is jammer dat ik zelf al zo'n intens zwaar en moeizaam leven heb, anders zou ik onmiddelijk een dagboek voor de forummer in kwestie kopen en het langs brengen met de plaatselijke fanfare. Zodat de rest van het forum ook niet langer gebukt hoeft te gaan onder dat eeuwige gezwets. Of onder de hihi hoehoe haha blije single met huisdieren topics, hihihi.
Ik hoop dat ze meeleest en wat met de tip doet, zou fijn zijn.
Ik hoop dat ze meeleest en wat met de tip doet, zou fijn zijn.