Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 17 juni 2016 om 21:55
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 20:58:
[...]
Ik wacht in spanning af!
Ik wil ook een date <---- weer on topic
Avec moi j'espere... ? (Toch wel met mij hoop ik
)
Zo. TO meldt zich weer, was ff aan het RLen, zingen over verdrietige vrouwen met zoons aan t kruis enzo... (Stabat Mater)
Et parler Francais avec une autre chanteuse, donc maintenant je suis tres contente, parce que parler Francais est tres jolie.. .
(Zo. Ook weer ff opgeschept... )
[...]
Ik wacht in spanning af!
Ik wil ook een date <---- weer on topic
Zo. TO meldt zich weer, was ff aan het RLen, zingen over verdrietige vrouwen met zoons aan t kruis enzo... (Stabat Mater)
Et parler Francais avec une autre chanteuse, donc maintenant je suis tres contente, parce que parler Francais est tres jolie.. .
(Zo. Ook weer ff opgeschept... )
vrijdag 17 juni 2016 om 22:05
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 21:55:
[...]
)
(Zo. Ook weer ff opgeschept... )Naturellement avec toi
[...]
(Zo. Ook weer ff opgeschept... )Naturellement avec toi
vrijdag 17 juni 2016 om 22:27
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Ahh voor mij wel Iris, 10 jaar gehokt mit ein chef dus ik ben goed kook-opgevoed.
Ik heb ook gehokt met een prima koker en ook gelat met een prima koker, maar het hielp niets, want ik krijg stress van zoveel pannetjes op het vuur.
Gelukkig heb ik vele andere talenten
[...]
Ahh voor mij wel Iris, 10 jaar gehokt mit ein chef dus ik ben goed kook-opgevoed.
Ik heb ook gehokt met een prima koker en ook gelat met een prima koker, maar het hielp niets, want ik krijg stress van zoveel pannetjes op het vuur.
Gelukkig heb ik vele andere talenten
vrijdag 17 juni 2016 om 22:32
Ahh ik kook wel voor je, mag jij mijn onmogelijke poezenkind herprogrammeren tot een zo normaal mogelijke kat ipv dat psychopatische beest wat ze nu is. (Alhoewel dat ook wel erg grappig is, past goed bij me dacht ik zo )
Dat rotbeest is buiten toen ik wegging, dan is ze natuurlijk kwaad dat ik er niet ben als ze mw de barones naar binnen wil en dan blijft ze uit wraak de halve nacht weg.
En zit vervolgens boos voor de deur... grrrrr.. (foei Alice, katten kennen geen wraak, das vermenselijking...)
Dat rotbeest is buiten toen ik wegging, dan is ze natuurlijk kwaad dat ik er niet ben als ze mw de barones naar binnen wil en dan blijft ze uit wraak de halve nacht weg.
En zit vervolgens boos voor de deur... grrrrr.. (foei Alice, katten kennen geen wraak, das vermenselijking...)
vrijdag 17 juni 2016 om 22:39
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 22:35:
Weet je dat ik soms echt ff geen zin meer heb in een kerel..... in een relatie moet je problemen oplossen waar je in je eentje totaal geen last van hebt. Wat is daar de logica van?
(Jee wat kan ik uit mn nek lullen zeg..)
Ik zit nu in mijn "alle mannen zijn stom"-fase
Weet je dat ik soms echt ff geen zin meer heb in een kerel..... in een relatie moet je problemen oplossen waar je in je eentje totaal geen last van hebt. Wat is daar de logica van?
(Jee wat kan ik uit mn nek lullen zeg..)
Ik zit nu in mijn "alle mannen zijn stom"-fase
vrijdag 17 juni 2016 om 22:39
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 22:35:
(Jee wat kan ik uit mn nek lullen zeg..)Omdat je de seks intimiteit niet wilt missen. Dat weet je zelf ook, Einstein.
(Jee wat kan ik uit mn nek lullen zeg..)Omdat je de seks intimiteit niet wilt missen. Dat weet je zelf ook, Einstein.
vrijdag 17 juni 2016 om 22:45
Ik kom ook nog even zeuren hoor.
ik vind sommige mensen enorme egotrippers en baal dat ik me zo op de kast laat jagen. Dus eigenlijk klaag ik over mezelf.
Verder moet ik de hond nog uit laten en daar heb ik stiekem geen zin , natuurlijk ga ik dat zo wel doen hoor. Maar ik heb mezelf eerst een wijntje gegeven en die moet nog op
ik vind sommige mensen enorme egotrippers en baal dat ik me zo op de kast laat jagen. Dus eigenlijk klaag ik over mezelf.
Verder moet ik de hond nog uit laten en daar heb ik stiekem geen zin , natuurlijk ga ik dat zo wel doen hoor. Maar ik heb mezelf eerst een wijntje gegeven en die moet nog op
vrijdag 17 juni 2016 om 22:46
quote:Amand schreef op 17 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Omdat je de seks intimiteit niet wilt missen. Dat weet je zelf ook, Einstein.
Ssssstttt..... das geheim..
He laat me nou ff... ik mag ook nooit wat....
Iris: oui avec moi, maar ga denk ik zo wel K.O want ik ben op doktersadvies begonnen met melatonine 5 mg, word half stoned van dat spul...
[...]
Omdat je de seks intimiteit niet wilt missen. Dat weet je zelf ook, Einstein.
Ssssstttt..... das geheim..
He laat me nou ff... ik mag ook nooit wat....
Iris: oui avec moi, maar ga denk ik zo wel K.O want ik ben op doktersadvies begonnen met melatonine 5 mg, word half stoned van dat spul...
vrijdag 17 juni 2016 om 22:47
Ik sprak gisteren tijdens een borrel een goede vriend wiens relatie nog niet zo lang uit is en hij zei toen ik hem voor de gein een dilemma voorlegde dat als hij mocht kiezen tussen een Chinees sprekende ex terug in zijn leven die seks met hem wilde of een Nederlands sprekende ex die geen seks wil dat hij voor het eerste gaat. Seks boven communicatie dus.
Ik was shocked maar dat is vast een no-brainer voor mannen .
Ik was shocked maar dat is vast een no-brainer voor mannen .
vrijdag 17 juni 2016 om 22:49
vrijdag 17 juni 2016 om 23:00
ja zoiets. En hij snapput gewoon niet.
Mw huppeldoos is binnen hoor.... zonder kakkerlak dit x...
Zat heel zielig te mauwen bij het keukenraam, het loeder.
Ik mocht geen pammetje... had het al bij zwager geprobeerd , die is ook arts, en H.A. vond het ook niet nodig .
Ze spelen onder 1 hoedje die lui...
Ach als ik al dizzy word van die mela-ellende issut vast niet nodig..
Dames heren luisteraars, ik ga nu echt K. O.
Morgen kom ik weer verder zeuren, over katten die geen koffie voor me halen enzo...
Mw huppeldoos is binnen hoor.... zonder kakkerlak dit x...
Zat heel zielig te mauwen bij het keukenraam, het loeder.
Ik mocht geen pammetje... had het al bij zwager geprobeerd , die is ook arts, en H.A. vond het ook niet nodig .
Ze spelen onder 1 hoedje die lui...
Ach als ik al dizzy word van die mela-ellende issut vast niet nodig..
Dames heren luisteraars, ik ga nu echt K. O.
Morgen kom ik weer verder zeuren, over katten die geen koffie voor me halen enzo...