Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 18:22:

[...]

Te schattig dit Ja, supercute. Hihi.
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 19:09:

[...]

Ja, supercute. Hihi.Dat je TO serieus nam
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 19:11:

[...]

Dat je TO serieus nam Ik mis geloof ik iets?
quote:Nouschi schreef op 17 juni 2016 @ 15:43:

Wat een stom topic.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 16:03:

Ik heb zat te zeuren maar dan heb ik zo een ban te pakken.Maar dan heb je het er wel uitgegooid he
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 19:13:

[...]

Ik mis geloof ik iets?Yep, TO probeerde een ban te krijgen door voor de gein over jou te beginnen.
quote:MevrouwJack schreef op 17 juni 2016 @ 18:37:

Ik snap er geen ruk meer van

Wie moet ik nou precies staffen?Gewoon iedereen
Ach ja, echt TO, zo grappig en een lekkere mallerd ik hou ervan
O dat is wel erg off topic in het kader van zeuren
Een gekke meid durft off-topic te gaan.
Hoewel ik zelf ook regelmatig te laat ben, erger ik me nu aan een date die 20 minuten te laat is. Slechte eerste indruk
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 17 juni 2016 @ 16:33:

Laat me raden, D(uurt) H(eel) L(ang) zeker.Nee, Post.nl deze keer. Uiteindelijk kwam er tegen half vijf toch nog een bezorger met de andere vier pakketten opdagen. Weer een verloren middag.
quote:DianaBerrigan schreef op 17 juni 2016 @ 20:23:

Hoewel ik zelf ook regelmatig te laat ben, erger ik me nu aan een date die 20 minuten te laat is. Slechte eerste indruk Nee dat is niet zo leuk. Heeft hij al een reden gegeven?
quote:prik schreef op 17 juni 2016 @ 20:26:

[...]

Nee, Post.nl deze keer. Uiteindelijk kwam er tegen half vijf toch nog een bezorger met de andere vier pakketten opdagen. Weer een verloren middag.Op het postkantoor laten bezorgen. Echt. Als er één advies is dat ik wil geven, is dat het. Nouja, naast deze natuurlijk: http://youtu.be/sTJ7AzBIJoI

Hoewel ik zelf ook regelmatig te laat ben, erger ik me nu aan een date die 20 minuten te laat is. Slechte eerste indruk Het heeft met parkeren te maken. Wedden?
Alle reacties Link kopieren

Hoewel ik zelf ook regelmatig te laat ben, erger ik me nu aan een date die 20 minuten te laat is. Slechte eerste indruk Was je misschien iets te enthousiast in de weer geweest met Photoshop en heeft je ware verschijning hem rechtsomkeert laten gaan?
quote:guirne schreef op 17 juni 2016 @ 20:38:

[...]

Was je misschien iets te enthousiast in de weer geweest met Photoshop en heeft je ware verschijning hem rechtsomkeert laten gaan?
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 20:26:

[...]

Nee dat is niet zo leuk. Heeft hij al een reden gegeven?Wat Amand zegt. Parkeerproblemen. Nog steeds in afwachting. Vrouwen en auto's he. Blijft een lastige combinatie
quote:guirne schreef op 17 juni 2016 @ 20:38:

[...]

Was je misschien iets te enthousiast in de weer geweest met Photoshop en heeft je ware verschijning hem rechtsomkeert laten gaan?Betrapt
quote:DianaBerrigan schreef op 17 juni 2016 @ 20:43:

[...]

Wat Amand zegt. Parkeerproblemen. Nog steeds in afwachting. Vrouwen en auto's he. Blijft een lastige combinatieKun je geen topic openen om ons a blow by blow description te geven? (no pun indended)
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 20:48:

[...]

Kun je geen topic openen om ons a blow by blow description te geven? (no pun indended)Tijdens de date forummen? Geeft dat een goede indruk?
quote:DianaBerrigan schreef op 17 juni 2016 @ 20:43:

[...]

Wat Amand zegt. Parkeerproblemen. Nog steeds in afwachting. Vrouwen en auto's he. Blijft een lastige combinatieIk ben echt zó goed hè. Ik sta soms versteld van mezelf *kust spierballen*
quote:Amand schreef op 17 juni 2016 @ 20:51:

[...]

Ik ben echt zó goed hè. Ik sta soms versteld van mezelf *kust spierballen*Jij briljante man
quote:DianaBerrigan schreef op 17 juni 2016 @ 20:49:

[...]

Tijdens de date forummen? Geeft dat een goede indruk?

Even een kleine check: leuk jurkje aan? genoeg decolleté?

Dan zit je goed hoor
quote:iris1969 schreef op 17 juni 2016 @ 20:54:

[...]

Even een kleine check: leuk jurkje aan? genoeg decolleté?

Dan zit je goed hoor Check! Check! Nu de date nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven