Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker dames, ik ga de keukenkast sluiten en mn rollluiken naar beneden doen.
ik sowiso maar ben ook heel lief

truste, ik ga nog even halfuurtje yoga kijken of ik dan weer zo lekker slaap
Slaap lekker alvast. De hik is me komen opzoeken hier
quote:Hertjehertje schreef op 16 september 2016 @ 22:36:

Keukenkastje, is wel grappig. :-)

Gemeen misschien, maar wel grappig!

Ik over een week uitgerekend. Maar ik heb besloten vannacht te bevallen. Haha!

he wie wat?

Duim dat baby meewerkt!! Ik denk aan je!!
quote:Keukenkast schreef op 16 september 2016 @ 20:54:

Oef.. dat is nog irritaner.

Grmbl.. heb friet gegeten. Buik lijkt wel hoogzwanger. Zal er een foto van maken en naar ex koekkoek sturen

Ik ook, zou gaan koken maar had er ineens zo'n trek in...

Meuh. Ik verveel me, en mis food/dateman best wel

Ja hoor... krijgen we dit gezeik weer...

Ben ik na een hoop gezeik van mezelf eindelijk terug naar mn gevoel ipv dat ratelende koppie, merk en voel ik vooral dat ik hem leuk en lief vind, graag bij hem ben en hem mis als hij er niet is.

Wel gloeiende gloeiende deksels...

En jullie leggen ook allemaal te maffen... moehoehoe... arme ik
Alice.. volgens mij vind je hem stiekem een beetje leuker dan alleen leuk?

Ik heb vandaag een luie dag gehad, best veel geslapen.
quote:Keukenkast schreef op 17 september 2016 @ 18:32:

Alice.. volgens mij vind je hem stiekem een beetje leuker dan alleen leuk?

Ik heb vandaag een luie dag gehad, best veel geslapen.

Joh... echt waar... meen je dat

Ik ook best wel... wel een stuk gelopen. En ga straks nog ff wat drinken en naar het Airborne festival.

Ik woon in de stad waar in de 2e WO in 44 ongeveer het grootste gevecht in NL is geweest exact 72 jaar geleden, de Market Garden. Dat wordt ieder jaar groots herdacht en gevierd met veteranen, hun familie en ongeveer half UK. (Die nu ongeveer allemaal al laddertje lam zijn)

Is altijd bijzonder, veel doedelzakken en erg gezellig

Fijne avond girls!
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 september 2016 @ 19:03:

[...]

Joh... echt waar... meen je dat

Ik ook best wel... wel een stuk gelopen. En ga straks nog ff wat drinken en naar het Airborne festival.

Ik woon in de stad waar in de 2e WO in 44 ongeveer het grootste gevecht in NL is geweest exact 72 jaar geleden, de Market Garden. Dat wordt ieder jaar groots herdacht en gevierd met veteranen, hun familie en ongeveer half UK. (Die nu ongeveer allemaal al laddertje lam zijn)

Is altijd bijzonder, veel doedelzakken en erg gezellig

Fijne avond girls!

Dan geniet er ook lekker van

Kan ik me voorstellen dat zo'n herdenking bijzonder is! Have fun alvast, en niet onder de kilts gaan spieken he :P

Ik ga straks nog een stukje lopen. Verder niks spannends.
Goedemorgen dames!!

Hebben jullie nog wat te zeuren vandaag?

Ik ben erg lui, wordt een dagje niksen met netflix denk ik. En nog een stukje wandelen, maar daar moet ik eerst de motivatie voor zoeken.
genoeg, me croisant baksels zijn mislukt
Ai dat is balen!! Totaal niet meer te redden?
[quote]Keukenkast schreef op 17 september 2016 @ 19:19:

[...]

Dan geniet er ook lekker van

Kan ik me voorstellen dat zo'n herdenking bijzonder is! Have fun alvast, en niet onder de kilts gaan spieken he :P [/quote

ik mag ook nooit wat....

Ik was ook lui maar daar had ik geen tijd voor vanwege afspraak keukenboer.

Was met mn moeder, die wil dan nog van alles. Ook haar nog op een ijsje getrakteerd want ik had mn zelfbedachte weddenschap verloren

Nijn en toen, in pyama naar de bakker gehold?
Geslaagd bij de keukenboer? Ijsjes zijn altijd lekker!!
Jep, gelukt!

Yeah ik heb een keuken!

Jaaaa! Bij mij om de hoek zit een hele goede ijsboer
moet je er lang op wachten? Geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Ohh om de hoek nog wel. Zou niet goed voor me zijn haha
Nee ik wist dat ook niet haha... , nu wel beter.

Duurt nog wel even, eerst inmeten.

(En het huis is officieel nog niet van mij, overdracht is eind oktober)

er is niks op tv....
Oh leuk allemaal! Is het je eerste koopwoning? Komt echt veel bij kijken denk ik he?

Moet je nog veel doen behalve de keuken?

Nee er inderdaad geen drol op tv.

Ben volgende maand jarig en ben iets leuks aan het zoeken om dan te gaan doen. Maar mn ideeënbus is leeg volgens mij.
nou, ze waren aardig donkerbruin van boven, maar niet gaar van binnen dus alles weg geflikkert, en snel gaan douchen kreeg visite. en nee heb geen goeie bakker in de buurt ooh spannend Alice en was je de hele dag kwijt.

een nicht van me ging een keer een keuken kopen en gaf het halve persooneel bijna een paniek aanval
Dat is jammer nijn. Volgende keer beter!

Hoe heeft je nicht dat dan voor elkaar gekregen?
ze is een perfectionist, en gewoon raar op een gegeven moment greep haar tante(die ook mijn nicht is) in en zei dat ze moest ophouden.
Nee mijn 2e al....

(1e woonde ik met ex. Moet zeggen dat ik toch een voorstander ben van alleen een huis kopen. Scheelt een hoop discussies )

Hihi nee niet hele dag hoor...

ik ook maar niet echt wat betreft materiaal.

Daarin ben ik juist heel erg relaxed. Dure merken, liflafjes en gadgets boeien mij echt geen kont.

en Ugly Betty is dinsdag pas...

(Ben ik zwaar verslaafd aan sinds een tijdje)

Ga wel een goed boek lezen of zo... meeehhhh
Hahah Alice, ik ben er na 2 keer samenwonen ook achter dat ik beter mn eigen plek kan zoeken. Scheelt zoveel gezeik.

Ik ben zelf nu aan het twijfelen tussen huren of kopen. Denk dat het kopen gaat worden, maar dat betekend wel dat ik het nog een jaartje bij mn ouders moet uithouden haha.

Jeetje nijn.. maar dan is ze wel perfectionistisch op het extreme af of niet?
ik ook, heb een jaar met vriend lopen discussiëren (we maken geen ruzie echt niet) over waar/wanneer hij me klok zou ophangen... hij hangt er nu eindelijk sinds 2 maanden. binnenkort wil ik opzoek naar een grote foto lijst met meerdere lijstje. ben nu al me borst aan het natmaken voor waar/wanneer

ooh ugly betty heb ik ook een hele tijd gekeken was vaste prik op dinsdagavond

ik ga me gezicht eraf halen en me pyama aandoen morgen vroeg op

@keukenkast, nh met haar babyshower kreeg ik een waslijst van wat er wel en wat er niet gekocht mocht worden... hoe bedoel je dus ja denk dat het wel extreem is. weet pas sinds kort dat ze zo perfectionistisch is denk dat er na de middelbare school wat mis is gegaan in haar hersenen
ok dus zo apart is het niet dat ik echt behoefte heb aan ruimte voor mezelf.

Vooral lekker dat je geen gezeik krijgt over je rotzooi

Nou ja kopen is een betere investering maar bij huren heb je meer vrijheid/zit je er minder aan vast.

Nijn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven