Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zeik in me broek, moest me echt even inhouden net.

nah soms kan het nog wel pijn doen maar ben inmiddels 2 jaar verder dus, delicious, ga denk maar weer experimenteren met sauzen. hahaha is goed hoor dames vind het echt reuze gezellig met jullie

trouwens Keuken, je hoeft je toch helemaal niet terug te trekken op de doos, kan toch gewoon op je kamer..
Krijg nou tiete.... Brad en Angelina gaan scheiden....
Nijn dat d8 ik ook maar als kk de doos nou leuker vindt...

Laat haar toch...
yep, iedereen van slag hahahha

nee niks mis mee hoor,
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon ook eens DE doos ervaring opdoen

Mn ouders zijn nu weg.. zal ik

Brad en Angelina scheiden??
Nou ik niet hoor... ik mag die Angelina niet... (ze boeit me vooral niet zoveel eigenlijk)

Kk: natuurlijk, once in a lifetime
just do it Keuken .
Nee heb het niet gedaan.. ijsjes waren op.

Ja het is zelfs voorpagina nieuws op nu.nl, vind ik wel een beetje te ver gaan. Mijn liefdesverdriet stond ook niet in de krant.
hm op de telegraaf staat zelfs comentaar van bn'ers please
Ja maar het is toch ook het grootste probleem dat we hebben momenteel
huh, wie/wat is het probleem?
Angelina en Brad haha
ooh was ze al weer vergeten
quote:Keukenkast schreef op 20 september 2016 @ 19:57:

Nee heb het niet gedaan.. ijsjes waren op.

Ja het is zelfs voorpagina nieuws op nu.nl, vind ik wel een beetje te ver gaan. Mijn liefdesverdriet stond ook niet in de krant.

Chocola kon toch ook?

Ja net als Jan en Jo, dat was op het NOS journaal... en JanPeter (Balkenende) had ze geapt
Bradelina of zoiets.

Nou ik ben altijd van kamp Jennifer gebleven.
dat vond ik ook zo'n onzin, mhja ben geen fan van Yo
Ik ook niet...
Chocolade was op.

Ik vind angelina wel leuk eigenlijk, ze heeft wel iets.
gossiemijne wat kunnen katten veel slapen zeg. die van mij heeft sinds vanmiddag al 4 haze slaapjes achter de rug. nu ligt hij ook heel tevreden happy op de printer te norkelen. slapen die van jou ook zoveel Alice?
Nee die breken vooral de boel af.

Ik snap echt geen hol van mannen... weinig drama hoor behalve

date foodman ineens zonder aanleiding begon te zeiken dat ie niet te hard van stapel wil lopen.

(Dat hadden we vanaf het begin afgesproken, ik had daar ook geen zin in.

Grrr... en nu net nu ik gevoelens begin te krijgen.

Nou ik ga toch mooi niet onzeker worden door een vent.

Daar heb ik toch echt geen zin meer in, hij bekijkt het maar ff.

Ik kruip weer in mijn 'hard to get' mood, ik vind het wel prima zo.
Wat raar Alice! En al helemaal als het zonder aanleiding is. Vaag.

Maar inderdaad niet onzeker worden! Daar heb je geen drol aan, dan kun je inderdaad beter weer even wat afstand bewaren.

Het manvolk.. geen begrijpen aan.
Ja ik vond het ook vreemd en ik trek het me toch weer persoonlijk aan...

Moet wel bij zeggen dat hij erg moe was, zei hij ook.

(Als ik erg moe ben dan ben ik ook niet erg vrolijk en kom ik wat negatiever over. Kan maar zo dat anderen dat ook hebben)
Ja logisch dat je je het aantrekt. Want je hebt toch leuke dates met hem gehad. En dan ben je al voorzichtig met je gevoel en dan krijg je dit te horen.

Kan zijn dat hij moe was en dat het daardoor nog botter uitkwam ofzo. Maar netjes is het niet. Misschien heeft hij wel een flinke baaldag ofzo gehad en het niet zo bedoeld.

Maar zulke opmerkingen zijn gewoon nooit leuk!

Mannen... pfff
Nou ja ik moet het niet al te veel dramatiseren/er van alles van denken maar dat doe ik wel op dit moment.

En ik voel me ook wel kwetsbaarder nu ik gevoelens ga krijgen voor hem.

Anyway, hij bekijkt het voorlopig maar even, ik neem even wat afstand.

(Hij was ivm zn vermoeidheid ook niet erg gezellig hoor, dat gaf hij ook aan.)

Stomme gezeik ook met de liefde
Ok ik overdrijf echt wel een beetje... , is eerder gebeurd dat ik een opmerking totaal verkeerd opgevat heb.

Ik laat het dus maar even los.

Ik neem wel een beetje afstand want ik merk dat ik dat nodig heb en ik ben bang dat ik toch wel een beetje op hem afgeknapt ben en ik ben niet erg gemotiveerd momenteel om moeite voor hem te doen.

Is misschien een beetje hard, maar als je moe bent blijf dan lekker thuis ipv het op mij af te reageren.

Nader bericht: ik zit ineens te denken, is het een idee dat ik hem gewoon vertel dat ik op hem afknapte gister? (Nu doe ik even niks want ik twijfel te veel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven