Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
dinsdag 20 september 2016 om 00:43
zeik in me broek, moest me echt even inhouden net.
nah soms kan het nog wel pijn doen maar ben inmiddels 2 jaar verder dus, delicious, ga denk maar weer experimenteren met sauzen. hahaha is goed hoor dames vind het echt reuze gezellig met jullie
trouwens Keuken, je hoeft je toch helemaal niet terug te trekken op de doos, kan toch gewoon op je kamer..
nah soms kan het nog wel pijn doen maar ben inmiddels 2 jaar verder dus, delicious, ga denk maar weer experimenteren met sauzen. hahaha is goed hoor dames vind het echt reuze gezellig met jullie
trouwens Keuken, je hoeft je toch helemaal niet terug te trekken op de doos, kan toch gewoon op je kamer..
dinsdag 20 september 2016 om 20:25
quote:Keukenkast schreef op 20 september 2016 @ 19:57:
Nee heb het niet gedaan.. ijsjes waren op.
Ja het is zelfs voorpagina nieuws op nu.nl, vind ik wel een beetje te ver gaan. Mijn liefdesverdriet stond ook niet in de krant.
Chocola kon toch ook?
Ja net als Jan en Jo, dat was op het NOS journaal... en JanPeter (Balkenende) had ze geapt
Nee heb het niet gedaan.. ijsjes waren op.
Ja het is zelfs voorpagina nieuws op nu.nl, vind ik wel een beetje te ver gaan. Mijn liefdesverdriet stond ook niet in de krant.
Chocola kon toch ook?
Ja net als Jan en Jo, dat was op het NOS journaal... en JanPeter (Balkenende) had ze geapt
woensdag 21 september 2016 om 00:25
Nee die breken vooral de boel af.
Ik snap echt geen hol van mannen... weinig drama hoor behalve
date foodman ineens zonder aanleiding begon te zeiken dat ie niet te hard van stapel wil lopen.
(Dat hadden we vanaf het begin afgesproken, ik had daar ook geen zin in.
Grrr... en nu net nu ik gevoelens begin te krijgen.
Nou ik ga toch mooi niet onzeker worden door een vent.
Daar heb ik toch echt geen zin meer in, hij bekijkt het maar ff.
Ik kruip weer in mijn 'hard to get' mood, ik vind het wel prima zo.
Ik snap echt geen hol van mannen... weinig drama hoor behalve
date foodman ineens zonder aanleiding begon te zeiken dat ie niet te hard van stapel wil lopen.
(Dat hadden we vanaf het begin afgesproken, ik had daar ook geen zin in.
Grrr... en nu net nu ik gevoelens begin te krijgen.
Nou ik ga toch mooi niet onzeker worden door een vent.
Daar heb ik toch echt geen zin meer in, hij bekijkt het maar ff.
Ik kruip weer in mijn 'hard to get' mood, ik vind het wel prima zo.
woensdag 21 september 2016 om 08:19
Ja logisch dat je je het aantrekt. Want je hebt toch leuke dates met hem gehad. En dan ben je al voorzichtig met je gevoel en dan krijg je dit te horen.
Kan zijn dat hij moe was en dat het daardoor nog botter uitkwam ofzo. Maar netjes is het niet. Misschien heeft hij wel een flinke baaldag ofzo gehad en het niet zo bedoeld.
Maar zulke opmerkingen zijn gewoon nooit leuk!
Mannen... pfff
Kan zijn dat hij moe was en dat het daardoor nog botter uitkwam ofzo. Maar netjes is het niet. Misschien heeft hij wel een flinke baaldag ofzo gehad en het niet zo bedoeld.
Maar zulke opmerkingen zijn gewoon nooit leuk!
Mannen... pfff
woensdag 21 september 2016 om 09:18
Nou ja ik moet het niet al te veel dramatiseren/er van alles van denken maar dat doe ik wel op dit moment.
En ik voel me ook wel kwetsbaarder nu ik gevoelens ga krijgen voor hem.
Anyway, hij bekijkt het voorlopig maar even, ik neem even wat afstand.
(Hij was ivm zn vermoeidheid ook niet erg gezellig hoor, dat gaf hij ook aan.)
Stomme gezeik ook met de liefde
En ik voel me ook wel kwetsbaarder nu ik gevoelens ga krijgen voor hem.
Anyway, hij bekijkt het voorlopig maar even, ik neem even wat afstand.
(Hij was ivm zn vermoeidheid ook niet erg gezellig hoor, dat gaf hij ook aan.)
Stomme gezeik ook met de liefde
woensdag 21 september 2016 om 10:47
Ok ik overdrijf echt wel een beetje... , is eerder gebeurd dat ik een opmerking totaal verkeerd opgevat heb.
Ik laat het dus maar even los.
Ik neem wel een beetje afstand want ik merk dat ik dat nodig heb en ik ben bang dat ik toch wel een beetje op hem afgeknapt ben en ik ben niet erg gemotiveerd momenteel om moeite voor hem te doen.
Is misschien een beetje hard, maar als je moe bent blijf dan lekker thuis ipv het op mij af te reageren.
Nader bericht: ik zit ineens te denken, is het een idee dat ik hem gewoon vertel dat ik op hem afknapte gister? (Nu doe ik even niks want ik twijfel te veel)
Ik laat het dus maar even los.
Ik neem wel een beetje afstand want ik merk dat ik dat nodig heb en ik ben bang dat ik toch wel een beetje op hem afgeknapt ben en ik ben niet erg gemotiveerd momenteel om moeite voor hem te doen.
Is misschien een beetje hard, maar als je moe bent blijf dan lekker thuis ipv het op mij af te reageren.
Nader bericht: ik zit ineens te denken, is het een idee dat ik hem gewoon vertel dat ik op hem afknapte gister? (Nu doe ik even niks want ik twijfel te veel)