Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Het wordt koeler!

(oh wacht... Dat is off topic)



Uhm.... He bah, de zomer is voorbij?



Kindje zit nog binnen! Die vond het denk ik ook te warm.



Alice, leuk... Zulk nachtelijk verrassingsbezoek! Dat maakt je dag (uh nacht) weer goed!
Nou het was nog geen nacht toen hij voor de deur stond



Meeehhh het is ochtend... heb wel al koffie.

Maar om ontopic te blijven: dat moest ik wel zelf pakken



Bij jullie nog geonweerd? Hier wel vannacht, werd er ff wakker van...
anoniem_293127 wijzigde dit bericht op 16-09-2016 10:37
Reden: Typfoutje..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 15 september 2016 @ 22:56:

[...]





Driewerf neen...

Had ie eerder moeten bedenken. Das vrouwendiscriminatie en er stond duidelijk in de voorwaarden dat we daar nie aan doen nie...

Kom nou...Eigenlijk heb je gelijk ook. Moet zich maar aanpassen. Graag of niet deze baan.
Alle reacties Link kopieren
Wat is almkoffie?



Ik zit aan de senseo koffie. Drink bijna nooit meer koffie. Eerst dronk ik sloten, maar van de een op de andere dag smaakte het niet meer.
niks nada noppes, had me een beetje verheugd op een flinke regenbui.. al was ik wel blj=ij dat het niet onweerde
quote:Keukenkast schreef op 16 september 2016 @ 09:22:

Wat is almkoffie? Geen idee wat dat is behalve een typfoutje



Het is hier nu erg lekker, het hete plakweer is weg gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dat een of andere koffie was met koffiebonen uit een exotisch land ofzo. Valt dat even tegen.



Hier is het nu ook lekker. Als het iets minder zou waaien dan zou het perfect weer zijn.



Net terug van een kleine wandeling. Heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft het wel flink geregend vannacht, maar ik heb geen onweer gehoord.

Heerlijk, zo verfrist!



Ik heb zin in lekker eten! Pasta met veel parmezaanse kaas, tortillachips met guacamole, zulke dingen. Ik duik nog even in de koelkast!
quote:Hertjehertje schreef op 16 september 2016 @ 15:17:

Hier heeft het wel flink geregend vannacht, maar ik heb geen onweer gehoord.

Heerlijk, zo verfrist!



Ik heb zin in lekker eten! Pasta met veel parmezaanse kaas, tortillachips met guacamole, zulke dingen. Ik duik nog even in de koelkast!

Ik kom eraan, dat lust ik namelijk ook wel.



Hier is trouwens op vrijdag markt, mezelf vanmiddag getrakteerd op Calamaris :-) (inktvisringetjes) , daar ben ik echt dol op!!!
quote:Keukenkast schreef op 16 september 2016 @ 12:21:

Ik dacht dat dat een of andere koffie was met koffiebonen uit een exotisch land ofzo. Valt dat even tegen.



Hier is het nu ook lekker. Als het iets minder zou waaien dan zou het perfect weer zijn.



Net terug van een kleine wandeling. Heerlijk

snorry....



Ik mot eigenlijk ook nog ff wandelen... geen zin dus ik ga het maar snel doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 september 2016 @ 16:07:

[...]



Ik kom eraan, dat lust ik namelijk ook wel.



Hier is trouwens op vrijdag markt, mezelf vanmiddag getrakteerd op Calamaris :-) (inktvisringetjes) , daar ben ik echt dol op!!!Oeh! Ook zo lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Calamaris zo lekker *kwijl*



Hertje, wanneer ben je uitgerekend?
ik verveel me weer is/ zit zwaar te kutten
Nee hoor... je zit toch de forummen...
--> denkt even na...

maarja hier gebeurt er ook niet veel
Alle reacties Link kopieren
Vervelen is irritant!
idd, het iritante is dat ik genoeg tedoen... maar heb er geen zin
Alle reacties Link kopieren
Oef.. dat is nog irritaner.



Grmbl.. heb friet gegeten. Buik lijkt wel hoogzwanger. Zal er een foto van maken en naar ex koekkoek sturen
hahah even op de kast jagen..
Alle reacties Link kopieren
Hahah nee zo gemeen ben ik niet
heeft niks met gemeen te maken darling.. its revenge
Alle reacties Link kopieren
Keukenkastje, is wel grappig. :-)

Gemeen misschien, maar wel grappig!



Ik over een week uitgerekend. Maar ik heb besloten vannacht te bevallen. Haha!
quote:Hertjehertje schreef op 16 september 2016 @ 22:36:

Keukenkastje, is wel grappig. :-)

Gemeen misschien, maar wel grappig!



Ik over een week uitgerekend. Maar ik heb besloten vannacht te bevallen. Haha!haha weet de baby dat ook
Alle reacties Link kopieren
Dames jullie zijn slecht haha!!



Ohjee hertje.. wat vind de baby van dat besluit?



Wel spannend de komende week! We eisen wel een update zodra de baby er is he, maar dat snap je wel uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven