nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
dat is idd erg nutteloos...

Isa ik ben weer boos ...

je hebt nog helemaal niet gevraagd hoe het ging zondag...

verder: goeiemoggel!!!!!!!!!!
Tssss, ik ben goede fan: Ik vraag er niet om. Want als het kut ging, dan wil je dat misschien niet vertellen en moet je liegen tegen mij. Of het was geweldig, en dan vertel je het vanzelf wel :-)

Dus kom maar op!!!
ja hihi dat wilde ik ook, maar mn eerzucht was groter dan mn enthousiasme ..

hoe kan je nou een fan zijn, je hebt met nog niet horen zingen...

(tenzij je zondag verstopt zat op het balkon...)

nou ja wat zal ik zeggen, de repetitie ging voor geen meter, (nou ja nu overdrijf ik...) het optreden zelf ging helemaal geweldig.

ik heb echt heerlijk gezongen! nu had ik nog wat propranolol over van mn rij-examen , vond ik een slimme vondst van mezelf.

heb aan het eind wel 2 kleine foutjes gemaakt, een weet ik al niet meer, en ik heb perongeluk 2 x gezongen dat ik sochtends aan liefde denk ipv sochtends en savonds.

waarschijnlijk was Sandra de enige die die kleine foutjes hoorde, hihihi...

maar goed, ik leefde me flink in dus was helemaal vrolijk en ik heb erg lekker gezongen! bij de hogere noten flink uitgehaald met aan het einde een mega-applaus!
Geweldig! Foutloos zingen is ook helemaal niet waar je naar moet streven, je moet streven naar plezier en inleving. En foutloos zingen is gewoon een vereiste

Wat heerlijk dat het goed ging.

MDF, ben je weer helemaal beter? En man en kind ook? Heb je nog ruzie gemaakt met winkelpersoneel :p

Ik heb weekend, hoera! Morgen een fotoshoot voor iemand die graag zangeressen wil fotograferen. Hij omschreef het wel mooi: Hij wil de uitvoering vast leggen, maar dat is best moeilijk zonder zichtbaar instrument. Dus nu probeert hij de passie vast te leggen. Ik ben benieuwd!
ja vond ik ook wel erg fijn.

dat inleven is trouwens een topidee.

ik zat smiddags te denken dat hoe meer ik Cherobino ben bij die

aria, hoe minder zenuwen. (phoebe is zenuwachtig, Cherobino niet... nou ja wel als het om vrouwen gaat, hihi...)

nutteloos: het mag in de krant, ik heb zojuist HELEMAAL UIT MEZELF mn kledingkast uitgemest en wat kleding die ik al in een hoekje had gegooid omdat ze wel een x weg mochten netjes uitgezocht en die ga ik zo ook even netjes wegbrengen.

vind ik goed van mij!
Hoi!

Nou ja beter.... Sinds gisteren dus ziek thuis. Ik liep helemaal leeg (ik zal je de details besparen), maar prettig was anders.

Vandaag gaat het al wat beter, maar voel me nog wel slap. Logisch als je bedenkt dat ik in iets meer dan een dag 1,5 kg kwijt ben geraakt.

Verder dus weinig te melden. Weet wel dat er overdag geen bal op de tv te zien is, echt een verschrikking. Voor andere dingen had ik niet veel puf.

Zoon heeft vannacht ook weer goed geslapen, had wat nachten gespookt. Hopelijk blijft het zo.... Tandjes krijgen is niet grappig!

Geen ruzie met winkelpersoneel gemaakt, gewoon niet geweest. Wel wat woorden gehad toen ik me ziek wilde melden gisteren. Dat doe je bij de teamleider is de regel, dat weet ik ook wel. Maar die was niet te bereiken, andere teamleider ook niet. Toen ik de afdeling belde en vertelde dat ik niet zou komen werd ik uitgekafferd dat ik de verkeerde persoon aan het bellen was. Uiteindelijk de voicemail van teamleider ingesproken, maar die heeft nog niet eens terug gebeld...

Nu ga ik even wat eten... Eigenlijk al wel beetje trek nu.
mdf wat rot dat je nog ziek bent, nogmaals beterschap.

zal ik een hete grog (met cognac) voor je maken?

we zaten hier van de week ook te snotteren dus heb ik

er hier ook maar een paar gemaakt, met cognac

zo wat word je daar slaperig van zeg!

ik ben ook vrij vandaag (normaal werk ik op vrijdag maar had nog wat snipperdagen), heb weer lekker een stukkie getuft,

ging lekker!
MDF, geef nu toe dat je ziek bent! Nu in bed en niet meer werken (o ja, dat had je al geregeld). In bed blijven totdat je beter bent!

MissP, volgens mij moet je na een grog meteen gaan slapen. Het idee is dat je er warm van wordt en dan ziekte uitzweet. Dan weet je dat voor een volgende keer.

Ik ga morgen stoofperen maken en ik heb ook zin om glühwein te maken (en te drinken :-))
jawoll herr oberstunder...

ik vind het best wel een beetje koud met die mist...
Heb nog nooit een grog op. Ik drink ook bijna geen alcohol.

Maar ben weer beter, PFff voelde me echt ellendig.

Vandaag een kind wat niet wil slapen, zo mogelijk nog erger dan zelf ziek zijn. Kind is al vanaf 6 uur wakker, heeft paar keer wat korte momenten op mijn arm geslapen en dat was het. Had net zoon slapend in zijn bed gelegd, maar hij krijst al, ik was net beneden.

Over 40 min. een ritje naar de huisarts voor hem en mijzelf. Ik laat zoon nu even zijn gang gaan, moet zelf ook nog wat bijtanken.

Het is nu al een lange helse dag en het eind is dus nog niet in zicht. Morgen mag ik weer werken, hopelijk gaat zoon dan ook weer terug in een wat normaler ritme ( nou ja eigenlijk heeft hij nu dus gewoon geen ritme).

Nutteloos: winkels die op maandagochtend dicht zijn.
jeetje wat een gedoe mdf! geef je zoon anders rooibos thee in zn flesje , wordt ie slaperig van...(cognac lijkt me nog niet zo handig )

nutteloos: waarom is het beslag het allerlekkerste bij het maken van muffins of cakes?

ik zit trouwens ff dat gedoe over die Marianne Vaatstra te kijken, vriendlief heeft het opgezet. m.a.w ik lig ook wakker vannacht, mdf breng zoon-lief maar hierheen, kan jij slapen...
MDFzoon heeft goed geslapen alsof hij ermee speelt.

Nu wel weer even met man onze aanpak op elkaar afgestemd, zodat je later niet krijgt: van papa mag ik dit wel of mama heeft gezegd..... Hij begon nl wat tijd te rekken als hij inde nacht wakker werd met alle gevolgen van dien.

Zoon is een bikkel; vandaag inentingen gehad. Op dat moment is het even huilen natuurlijk, maar hij heeft wel gezwaaid naar de mensen op het consultatiebureau, was echt heel schattig. Gelukkig heeft hij er geen last vantot zo ver.

Hij ligt heerlijk te slapen, heerlijk gewoon.

Verder benikenorm blij; ik heb mijn pil weer terug!! Ik werd chagrijnig van die rare cyclus, alles lag overhoop; mijn gezicht leek een maanlandschap en wanneer ik ongesteld moest worden was steeds een onaangename verrassing ( dan na 3 weken, soms 4, maar oms ook 6 of 8). Merk dat er weer wat meer rust meeterug komt.

Nutteloos: de mevrouw bij de kruidvat was heel lief vandaag. Nog meer nutteloos: een X op je hand zetten zodat je iets niet zou vergeten. Ik zit al de hele middag te bedenken wat ik niet mag vergeten en ik weet het nog niet....heel irritant wel.
hahahahaha, dat zou ik nou ook hebben. ik moet dat soort dingen ook echt opschrijven...

verder ben ik echt heel erg ontzettend vreselijk boos! ja ik weet dat het geen ramp is, ik kom net bij de tandarts vandaan. ik heb over het algemeen een prima gebit, verzorg het ook goed (stokeren, ik drink weinig frisdrank e.d, goed poetsen enz) en toch heb ik een paar gaatjes. de meeste zijn klein, maar ik ben toch BOOS!
Ahhhh, arme missP. Tanden zijn soms zo stom! En het is niet eerlijk. Het ergste is mensen die dan leuk gaan roepen:"Ik poets eigenlijk één keer per week mijn tanden en heb nooit problemen". Helaas is niet poetsen geen optie, maar sommige mensen zijn gezegend met een goed gebit en anderen hebben altijd problemen.

MDF, mocht je niet aan de pil zolang je borstvoeding gaf? Ik heb daar weinig verstand van En fijn dat je hormonen weer een beetje in bedwang zijn.

Nutteloos: Ik hoop dat ik toch nu wel op het dieptepunt van mijn herfstdip zit. Ik heb totaal geen energie en ook totaal geen zin om wat dan ook te doen. Grote wolken in mijn hoofd die er voor zorgen dat ik alleen maar in bed wil liggen.
ja ik weet het, je kan gewoon pech hebben... zucht, ik ben heel zielig...

mdfzoon zal nu toch zo langzamerhand wel bijna 1 zijn? dan denk ik idd niet dat ie nog aan de tiet is (excusez les mots)

Isa: ik ben ook herstdipgevoelig, wat bij mij helpt is naar buiten/wandelen. of gewoon ff lekker samen met mij een paar aria's galmen . Klopt het trouwens dat je aan iemands uiterlijk/lichaamsbouw kan zien welk stemtype die ongeveer heeft? ( S. vertelde dat jij zei dat je dat wel kon zien zeg maar...) klopt het ook dat dit stemtype eigenlijk best wel veelzijdig is?

nutteloos: waarom stel ik vragen waar ik ongeveer het antwoord wel op weet? (de laatste)

ik kan trouwens ook met een hamer al mn tanden uit mn bek rammen, dan hoeft er heulemaal niet geboord te worden
Als zoon streken gaat vertonen, dan zal 'ie wel wat ouder worden. Ik vroeg me alleen af waarom MDF niet eerder aan de pil mocht/kon gaan.

Over uiterlijk en stemtypes: Het is natuurlijk geen wet van Meden en Perzen, maar meestal klopt het wel voor de grootte van een stem : kleine, slanke mensen hebben vaak een lichtere stem dan bredere types. Ik heb het dan niet over gewicht, maar over botstructuur. Dan is je keel en hoofd ook smaller, dus heb je een andere klank. Sandra en ik hebben allebei een breed hoofd en daarom 'grote' stemmen. Waarom je sopraan of alt bent, dat weet ik niet zo goed.

Goed idee: Met een hamer je tanden uit slaan is een stuk minder pijnlijk dan boren (zeker als het een klein gaatje is). Dat is nog eens denken in oplossingen!
ja goed he ... zat wel te bedenken dat ik dan al mn eten malen moet, jammie.... zal 'de chef' (mijn vriend) leuk vinden...

Heb jij zo'n breed hoofd dan? kan ik me niet meer herinneren...

ik dacht trouwens dat jij ook lyrisch was, niet dan?

nu heb jij qua zang uiteraard ook meer ervaring en techniek enz.

wat is verder het voordeel van mijn stemmetje?

nutteloos: heb ik ff niet (en dat vind ik al nutteloos genoeg)
Goedemorgen.

Pil heb ik niet eerder gedaan, omdat zoon BV krijgt. Nu krijgt hij dat nog steeds, maar we zijn aan het afbouwen. Hij krijgt nu ook zoveel andere dingen dat de hoeveelheid hormonen wel meevalt. Nadeel van de pil is ook dat de melkproductie flink kan teruglopen, nu bij het afbouwen is dat ook prima dus.

Tandarts is ook niet mijn favoriete bezigheid, ik moet in januari weer.

Zaterdag hebben we bijna alle Sint-inkopen gedaan, blij dat het zo vlot ging. Zondag was echt een familiedag. Lekker met man en zoon weggeweest en op de terugweg nog even op de thee bij mijn ouders geweest. Ik had zo een heerlijk weekend.

Vandaag is moeder-zoon-dag en morgen moet er weer gewerkt worden. Ik geniet nu van een vrolijk kraaiend mannetje.
hoei!

ik heb werkelijk niks nuttigs of nutteloos te melden...

nou ja ik moet weer es wat nieuwe muziekstukken instuderen, daar heb ik erg veel zin in... (not...)

Ies mag ik je toch nog ff lastig vallen met iets over zingen:

zoals je weet is de kans vrij groot dat ik een lyrische mezzo ben.

vind ik prima, denk zelfs dat ik dat iets mooier vind dan een lyrische sopraan (die zijn vaak zo 'licht' en breekbaar volgens mij...)

ik heb alleen wel een beetje het idee dat er niet heel erg veel leuks is voor lyrische mezzo's...

klopt dat of hoef ik me niet druk te maken?
quote:mrsdubbelfriss schreef op 21 november 2012 @ 22:05:

MDFzoon heeft goed geslapen alsof hij ermee speelt.

Nu wel weer even met man onze aanpak op elkaar afgestemd, zodat je later niet krijgt: van papa mag ik dit wel of mama heeft gezegd..... Hij begon nl wat tijd te rekken als hij inde nacht wakker werd met alle gevolgen van dien.

Zoon is een bikkel; vandaag inentingen gehad. Op dat moment is het even huilen natuurlijk, maar hij heeft wel gezwaaid naar de mensen op het consultatiebureau, was echt heel schattig. Gelukkig heeft hij er geen last vantot zo ver.

Hij ligt heerlijk te slapen, heerlijk gewoon.

.late reactie: dreigen dat je hem naar mij brengt helpt dus blijkbaar
MissP, er is zo veel leuke muziek voor jou! Niet alleen opera, maar alle liederen kan je transponeren, zodat ze voor jou zijn. En mooie oratoria (da's religieuze muziek, maar zoooo mooi!)

Ah, vrolijk kraaiend mannetje! Dat zijn de mooiste momenten (hoewel...slapende kinderen zijn ook bijzonder vertederend)
had hier wat neergezet maar heb het weggehaald.

Isa ik mail je even want ik zit weer eens ergens mee

ik word soms zo moe van mijn hoofd.... (das meteen mijn nutteloze bericht van vandaag )
mayday!
Aloha...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ik heb bij deze officieel een hekel aan files!!

Vandaag bijna 2 uur onderweg geweest, normaal binnen een uur te rijden stukje. Was om 16.15 uur in de auto gestapt en net voor 6en thuis. Op zich nog prima te overleven, zelfs al begint mijn maag wat te knorren. Het allerergste vond ik wel dat zoon overduidelijk liet horen het er niet mee eens te zijn. Heel zielig, maar ik kan niet stoppen op de snelweg als er geen afrit zit voor een benzinepomp.

En uiteraard had ik niks bij de hand om hem te kunnen geven om hem af te leiden of iets te snacken. Les voor de volgende keer dus.

Nu moe en bedtijd.

Nutteloos: ik moet morgen werken en ik heb eigenlijk meer zin in een dag lang slapen.... Niet goed he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven