nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erom weer!

Lente!! Buiten is het lente, binnen hangt hier nog een enorme depressie!! Weekend was super! Maar vanaf gisteren is dat leuke eraf: zoon is flink ziek en houdt niet veel binnen; diarree en braken. Vanmorgen al bij de huisarts geweest, hij heeft de buikgriep, dat is dus uitzieken en uitzitten..... Pfff

Vanaf 5 uur al wakker, 3 wassen gedraaid, en nu doodmoe!

Zoon is wakker, ga hem uit bed halen!
ja en nou ben ik ook deprie want het wordt nog lang geen lente, boehoe... (alhoewel voorspellingen voor volgende week kunnen nog veranderen...)

poging 2: gaat er behalve ik nog iemand naar de Mattheus?

(of is al geweest...) he, ik heb er echt zin in!

heb mezelf vorige week de hele partituur cadeau gedaan, een must voor klassieke zangers...
Wat een hel... Zoon nog flink ziek, diarree tot zijn nek, meerdere keren op een dag, de wasmachine draait overuren, de nachten zijn een drama, overdag duren de uren erg lang, slaaptekort groeit met de dag.

En dan wordt er op het werk ook nog van alles gevraagd/geëist. Ik lig nu half dood op de bank, te wachten tot zoon slaapt, begin ook grieperig te worden, maar wil echt niet ziek worden.

Hoe overleef ik dit?

@ MP, leuk vooruitzicht om naar de matteus te gaan. Ik ben er nog nooit geweest, hebber ook geen plannen voor, moet ik eerlijk bekennen...
Even afkloppen ; zoon ligt in bed en het is stil.... Hoe lang dit keer??

Nutteloos: zieke kindjes

Nog een: slaaptekort.

Nog een laatste: sokken met gaten
mdf: nog meer nutteloos: ik ben kampioen sokken met gaten
MDF, hoe is het nu? Kindje weer wat beter, jij al meer geslapen? Het is zielig voor je zoon, maar ook zielig voor jou...

Geen Mattheus voor mij. Ik heb wel de partituur gekocht.
high five, ik ook.

ben er bij Sandra bezig met een (oww dat had ik al verteld...).

het is een alt aria, hoe gek, ik vind goede klank krijgen bij die lagere noten een stuk lastiger...

nutteloos: sneeuw in de lente vind ik nutteloos...
Zoon is aan de beterende hand, gelukkig! Nog wel diarree, maar hij eet en slaapt weer. Het slechte nieuws is dat man en ik ook geveld zijn door de buikgriep. Man voelt zich redelijk, maar ik ben echt een vaatdoek.

Afgelopen dagen hebben schoonouders voor zoon gezorgd, dus ook man en ik komen niks tekort, de koelkast is vol, genoeg brood in huis, etc. Maar het is gewoon onhandig om samen ziek te zijn. Nutteloos ook!

Nutteloos: de man in de trein die gisteren zei dat ik er slecht uitzag (ik was op weg naar huis, omdat ik ziek ben). Wel nuttig was de wc in de trein.
Ach arme Mdf, ich wein fur dich

(al weken in mattheus pass. Modus...)

Nee ff zonder dollen: beterschap.

Nutteloos: ff richting bed voor mijn verplichte

middagdutje....
Ach ja, niet alleen lijd jij als je kind ziek wordt, maar vaak neem je ook alles over...Wat fijn van die meelevende mensen in de trein! Wat denken die lui nou? Dat je daar op zit te wachten?

Het lijkt mooi weer buiten. Ik zie de zon en de kachel staat aan. Dus zo lang ik binnen blijf, leef ik in de illusie dat de lente is begonnen.
Ja het komt idd. Echt wel een x, word beetje moe

Van het gezeur. Heb vanmiddag lekker sushi gegeten

met vriend en nog beetje geshopt.

Morgen lekker naar de mattheus, al heb ik mezelf voorlopig

even Bach-vakantie gegeven, bach zingen is hard werken...

Ies: de C 3 ging gister al beter dan vorige week! Vind

het nog steeds erg lollig dat ik zo hoog kan.

Ook wel grappig: de bes en de b gaan nu al een stuk

makkelijker dan een tijdje terug.

He wat is zingen toch leuk en wat is de stem

toch een grappig,instrument

leest toch niemand
ik ga van jullie scheiden, wat een dooie boel zeg...
Ik leef nog!

Maar ben echt doodop... Gelukkig dit weekend naar Schiermonnikoog! Even uitwaaien met 5 graden boven nul... Brrrr...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Wel grappig: Juist omdat je hebt doorgestreept heb ik extra de neiging om het juist wel te lezen Phoebs! En ben oprecht blij dat je er zo van geniet!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
mooi dat er nog iemand in leven is, veel plezier op schiermeeuwenoog

was even in een 'niemand houdt hier nog van me bui' toen ik dat doorstreepte, hihihi...
Hallo, is er iemand die even naar boven kan bellen en zeggen dat de lente begonnen is???? Ik had vanochtend weer sneeuw op mijn auto... Volgens mij is er iemand de kluts kwijt.
ja doe ook al een paar dagen een poging om te roepen

dat het volgens kalender al lente is, maar goed.

nog ff geduld dan maar......

nutteloos: paaseitjes en prikkelbare darm syndroom is geen goede combi...
Hé, we mochten toch niet meer zeuren over het weer?

Ik heb me voorgenomen te genieten van wat ik krijg. Dus vandaag was het in de zon uit de wind best aangenaam. Daarbij hebben de eenden duidelijk genoeg van het wachten en zag ik allemaal paartjes op zoek naar een goed plekje voor een nest. Was schattig om te zien.
boos modus weer uitgezet
boosmodus uit part deux
...
Sorry dat ik er even niet was dames!! buikgriep is echt gruwelijk vervelend.

Ik ben weer onder mijn steen vandaan gekropen. Nooit geweten dat ik zo'n druk real life kan hebben. Maar we hebben het weer goed voor elkaar nu; alles is terug op de rails en ik ben happy.

Ziek zijn hebben we gehad, weer helemaal hersteld, gestrest om mijn examens is achter de rug (uitslag nog niet bekend), man ook wat meer rust op zijn werk en dus ook wat prettiger gezelschap. Verder is april wel weer een drukke maand.

Maar ik ben blij met wat ik heb. Leuk nieuwtje is dat ik nu eindelijk BHVer ga worden. Stond al heel lang op mijn wensenlijstje en nu is het zover.

Ik schrijf snel weer, tot gauw!
quote:phoebe82 schreef op 05 april 2013 @ 10:17:

dus onwijs dikke doei en de mazzel....

Klinkt niet echt vriendelijk Phoebs... Nooit geweten dat het een verplichting voor ons was hier te schrijven. Mijn leven is nu eenmaal niet echt nutteloos geweest afgelopen weken. Je wilt niet weten hoe graag ik de tijd had gehad hier te kunnen schrijven. Dan is dit niet echt een warm welkom.

Om er dan toch maar wat nutteloos doorheen te gooien: Je teen breken, is zo ongeveer het meest nutteloze wat je kunt doen...
snorry....... Nee hihi natuurlijk is dat niet verplicht...

Arme soezel... Nee is idd. Niet eeg handig... Beterschap...

Niet nutteloos: morgen naar Berlijn, whoehaaa!

M.a.w ben er ff een paar daagjes niet...
@ Soezie, lijkt me ook erg pijnlijk!

@ Mp, niet te veel hooi op je vork leggen. Ga even lekker uitwaaien en kom dan maar weer vrolijk terug!!

Hier een drukke dag, veel gedaan, veel gebeurd, nu even bankhangen. En nog even wat zorgen opzij zetten (altijd te weinig geld....).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven