Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
'Thuis op zondag' met Dirk Zeikberg en Kim Lian van der Meij...
quote:pommiaan schreef op 06 december 2015 @ 18:14:

Dat mensen bij 3 wangkussen geen kusgeluid maken. Dat is echt genant, dan wordt het meer wangen-bonken.Totally!
quote:Vera8 schreef op 06 december 2015 @ 17:58:

. Jij hebt ergeren ook echt tot kunst verheven he?

Dit is al een keer eerder letterlijk zo tegen me gezegd, hier op het forum.

Ik denk dat ik het maar als motto neem.

Want is het waar?

Jazeker, het is waar
quote:sdd schreef op 06 december 2015 @ 18:17:

'Thuis op zondag' met Dirk Zeikberg en Kim Lian van der Meij...

ik kreeg al jeuk van die promofoto die een paar weken geleden overal op het forum opdook. Die veel te blije koppen, brrrr.

omdat ergeren ook best lekker is, plaats ik de foto even voor de betere jeuk.

Kijk ons eens blijd zijn!

Kim ziet eruit alsof ze onder dwang deze foto laat maken en die blonde kijkt alsof ze die gozer naast haar een gore wind heeft gelaten.

Heb een keer per ongeluk het programma gezien, ergernis alom. De dementerenden op mijn werk vonden het wel een leuk programma, dat zegt genoeg.
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 december 2015 @ 18:03:

[...]

Dat vind ik geen onbenullige ergernis maar een regelrechte marteling.En Chris Rea überhaupt....yuk
@starshine, ik heb de nieuwe layout, en ik kan nog steeds op ligging van de tuin zoeken! Maar het moet wel via een omweg. Je moet eerst 'gewoon' zoeken en dan 'kaart' selecteren (weetjewel, dat je alle huizen op de kaart ziet liggen). Dan kun je rechtsboven op 'uitgebreid zoeken' klikken. En dan kun je nog steeds ligging van de tuin selecten
Ja? Ik ga het meteen bekijken.
Jaaaa!! Dat werkt, bedankt voor de tip, dat scheelt een hoop uitzoekerij omdat de ligging van de tuin voor mij echt een harde eis is.
quote:Starshine schreef op 06 december 2015 @ 19:37:

ik kreeg al jeuk van die promofoto die een paar weken geleden overal op het forum opdook. Die veel te blije koppen, brrrr.

omdat ergeren ook best lekker is, plaats ik de foto even voor de betere jeuk.

[afbeelding]

'Lachen als een boer met kiespijn' is hier echt een zwaar understatement.
@Starshine, je hebt helemaal gelijk. Er is nog wel een kopje 'Kenmerken' maar daar staat de ligging van de tuin niet bij. Vind ik ook beste een essentieel ding...Ontzettend oenig van Funda!
Hoe komt het eigenlijk dat jullie de nieuwe layout hebben en ik de oude?
quote:Lotte35 schreef op 06 december 2015 @ 20:06:

'Lachen als een boer met kiespijn' is hier echt een zwaar understatement.Jij weet vast nog wel een goede tandarts.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Zanahoria schreef op 06 december 2015 @ 19:49:

@starshine, ik heb de nieuwe layout, en ik kan nog steeds op ligging van de tuin zoeken! Maar het moet wel via een omweg. Je moet eerst 'gewoon' zoeken en dan 'kaart' selecteren (weetjewel, dat je alle huizen op de kaart ziet liggen). Dan kun je rechtsboven op 'uitgebreid zoeken' klikken. En dan kun je nog steeds ligging van de tuin selecten Bedankt voor de tip!!
Oja, om nog even on topic te blijven: vieze mandjes in de supermarkt! Bleh, allemaal bruine zooi in de hoeken, gewoon in álle mandjes bij de AH.

Toen ik er nog werkte, vroegah, moesten die een paar keer per week worden schoongemaakt. Rotklusje, maar die mandjes zagen er wel spik en span uit.

Maar ja, er is wel meer veranderd in de supermarkt.. wij moesten als caissière ook u zeggen tegen de klanten, hen aankijken, met twee woorden spreken en vriendelijk glimlachen. En kletsen met collega's terwijl je achter de kassa zat was uit den boze!
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 december 2015 @ 20:22:

Oja, om nog even on topic te blijven: vieze mandjes in de supermarkt! Bleh, allemaal bruine zooi in de hoeken, gewoon in álle mandjes bij de AH.

Toen ik er nog werkte, vroegah, moesten die een paar keer per week worden schoongemaakt. Rotklusje, maar die mandjes zagen er wel spik en span uit.

Maar ja, er is wel meer veranderd in de supermarkt.. wij moesten als caissière ook u zeggen tegen de klanten, hen aankijken, met twee woorden spreken en vriendelijk glimlachen. En kletsen met collega's terwijl je achter de kassa zat was uit den boze!Dit moest ik ook gewoon, hoor... Werk er net een half jaartje niet meer.
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 december 2015 @ 20:14:

Hoe komt het eigenlijk dat jullie de nieuwe layout hebben en ik de oude?Even refreshen??
quote:Bitje93 schreef op 06 december 2015 @ 20:20:

Jij weet vast nog wel een goede tandarts. Zonder zijn assistente is hij nergens hoor
quote:Chloe15 schreef op 06 december 2015 @ 20:30:

[...]

Even refreshen??Wat moet ik refreshen dan? Ik heb al m'n cookies al gewist, maar blijf die oude website houden. Raarrr...
de website oproepen in je browser en dan CTRL-F5 indrukken.
Niet geschoten is altijd mis
Sommige websites worden gefaseerd omgezet. Een deel van de bezoekers ziet dan de nieuwe website en een deel nog de oude. Hoe het precies werkt weet ik ook niet, maar het komt vaker voor! Deze methode wordt ook vaak gebruikt om eventuele kinderziektes eruit te halen voordat iedere gebruiker daar last van heeft (maar dan heb je dus pech als net jij een van de eersten bent die de nieuwe website ziet).
Een bezorger aan de deur met een pakje van de buren. Terwijl ik mijn sleutels aan het zoeken was, had hij ook al best hard op de deur en op het raam geklopt. Sinterklaas is al naar huis hoor.

Wel jammer dat bezorgers nu ook al overspannen zijn.
Je bent beter, knapper, leuker, liever en slimmer dan ik. Maak het jezelf niet zo moeilijk, NPS-er.
quote:pommiaan schreef op 06 december 2015 @ 18:14:

Dat mensen bij 3 wangkussen geen kusgeluid maken. Dat is echt genant, dan wordt het meer wangen-bonken.Het kan nog een graadje erger; geen kusgeluid maken, maar ook ervoor zorgen dat je de wangen van de ander niet raakt, zodat je meer een soort rare heen en weer beweging langs elkaar hoofd krijgt. Mijn zus doet dat zo, ik erger me er dood aan en heb de neiging om dan juist een paar natte klapzoenen te geven
Nothing happens for a reason
mag weer hele middag hondenoppas spelen, terwijl ik eigenlijk de groene aanslag van de stoep wilde poetsen.Juist omdat het mijn honden niet zijn, ben je voorzichtiger dan met je eigen huisdieren.

Erger me ook behoorlijk dat de post van Unive nu digitaal komt en ik daardoor notabene zelf mijn verzekeringspapieren moet gaan printen
Man is ziek en weigert naar zijn bed te gaan. Ligt zielig te kreunen en te jammeren op de bank dat hij zoohoo ziek iihiss
quote:GateKeeper schreef op 08 december 2015 @ 21:36:

Man is ziek en weigert naar zijn bed te gaan. Ligt zielig te kreunen en te jammeren op de bank dat hij zoohoo ziek iihiss

Dat zie je verkeerd. Mannen zijn echt heul erg sielug als ze ziek zijn. Al is het maar een prikje in de duim, het is op zijn minst een slagaderlijke bloeding. Een verkoudheid is een opname-waardig, je even ergens over opwinden is minimaal harttransplantatiewaardig.

Kijk, wij vrouwen staan nog te redderen, organiseren, koken, regelen, multitasking als we een vijfvoudige dotterbehandeling ondergaan en acht transplantaties. Maar een man valt al flauw bij een pleister of dat blauwe bord met een witte H in zicht....

*heeft drie van die sielepooteh rondlopen*
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven