Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Man flu!!!
quote:soetkees schreef op 08 december 2015 @ 21:43:

[...]

Dat zie je verkeerd. Mannen zijn echt heul erg sielug als ze ziek zijn. Al is het maar een prikje in de duim, het is op zijn minst een slagaderlijke bloeding. Een verkoudheid is een opname-waardig, je even ergens over opwinden is minimaal harttransplantatiewaardig.

Kijk, wij vrouwen staan nog te redderen, organiseren, koken, regelen, multitasking als we een vijfvoudige dotterbehandeling ondergaan en acht transplantaties. Maar een man valt al flauw bij een pleister of dat blauwe bord met een witte H in zicht....

*heeft drie van die sielepooteh rondlopen*

Als een klein kind heb ik hem nu naar zijn bed gestuurd. "Wil je do dog eben vicks smeren" snif snotter.
Oooh vandaag weer een oude ergernis van me.

Dan stuur ik een mail, en iemand beantwoordt die, en diegene spelt mijn naam verkeerd in de aanhef. Hoe krijg je het voor elkaar. Je hebt toch net mijn mail gelezen? Ben je het nu alweer vergeten? Of denk je soms dat ik mijn eigen naam niet kan spellen? En ik heb niet eens een moeilijke naam! Maar dan typen ze gewoon doodleuk Karen in plaats van Karin (bij wijze van).
quote:Zanahoria schreef op 09 december 2015 @ 00:24:

Oooh vandaag weer een oude ergernis van me.

Dan stuur ik een mail, en iemand beantwoordt die, en diegene spelt mijn naam verkeerd in de aanhef. Hoe krijg je het voor elkaar. Je hebt toch net mijn mail gelezen? Ben je het nu alweer vergeten? Of denk je soms dat ik mijn eigen naam niet kan spellen? En ik heb niet eens een moeilijke naam! Maar dan typen ze gewoon doodleuk Karen in plaats van Karin (bij wijze van).

Oh ja, herkenbaar. Ik ben soms ineens Celly of Kellie. Laatst zelfs een keer Kally. Het is gewoon Kelly mensen, kom op, dat is helemaal niet zo moeilijk.

Trouwens, een ander ergenisje: waaaarom doet mijn autocorrectie zo vervelend op het forum? Hebben anderen ook dubbele letters en geen spaties waar ze wel moeten enzo?
quote:GateKeeper schreef op 08 december 2015 @ 21:36:

Man is ziek en weigert naar zijn bed te gaan. Ligt zielig te kreunen en te jammeren op de bank dat hij zoohoo ziek iihiss

Oh wat irritant.

Mijn man ligt s avonds wel eens op de bank te slapen, maar gewoon naar bed gaan ho maar.

Normaal gaat hij iets later dan ik, maar soms ben ik niet moe of ik zie een leuke film en dan zegt hij 'ik ga naar bed hoor' om vervolgens net zo lang beneden rond te blijven hangen tot ik toch eerder ga. En dan ook steeds zeggen dat hij nog even dit en dat gaat en dan naar bed gaat.

Ik snap daar niks van en vind het eigenlijk heel irritant. Alsof ik niet later naar bed mag.
[quote]Starshine schreef op 06 december 2015 @ 19:37:

[...]

ik kreeg al jeuk van die promofoto die een paar weken geleden overal op het forum opdook. Die veel te blije koppen, brrrr.

omdat ergeren ook best lekker is, plaats ik de foto even voor de betere jeuk.

[afbeelding]

Kijk ons eens blijd zijn!

Kim ziet eruit alsof ze onder dwang deze foto laat maken en die blonde kijkt alsof ze die gozer naast haar een gore wind heeft gelaten.

Heb een keer per ongeluk het programma (Thuis op zondag)gezien, ergernis alom. De dementerenden op mijn werk vonden het wel een leuk programma, dat zegt genoeg.[/quote]

die zijn ook helemaal in de wolken als je André Rieu opzet, ik bedoel maar.
ik bedenk me net dat ik me erger aan nutteloze huishoudelijk apparaten die toch als warme broodjes over de toonbank vliegen. De senseo en aanverwante koffiezetters waar dure pads, cups of capsules inmoeten. De Airfryer wat gewoon een gepimpt snackoventje is.

Echt, waarom trappen mensen hier toch in?
Een 'gepimpt snackoventje'..... Die ga ik misschien wel eens nomineren!
quote:Starshine schreef op 09 december 2015 @ 10:12:

ik bedenk me net dat ik me erger aan nutteloze huishoudelijk apparaten die toch als warme broodjes over de toonbank vliegen. De senseo en aanverwante koffiezetters waar dure pads, cups of capsules inmoeten. De Airfryer wat gewoon een gepimpt snackoventje is.

Echt, waarom trappen mensen hier toch in?Maar een snackoven is dan toch weer een kleine gewone oven? Zou je hetzelfde resultaat krijgen in de oven als in de airfryer?
een airfryer 'frituurt' met hete lucht.

Dat doet mijn oven ook.

Voor als je alleen woont of met z'n tweeën zal het gerust handig zijn, maar ik hoef het niet.
quote:soetkees schreef op 08 december 2015 @ 21:43:

[...]

Dat zie je verkeerd. Mannen zijn echt heul erg sielug als ze ziek zijn. Al is het maar een prikje in de duim, het is op zijn minst een slagaderlijke bloeding. Een verkoudheid is een opname-waardig, je even ergens over opwinden is minimaal harttransplantatiewaardig.

Kijk, wij vrouwen staan nog te redderen, organiseren, koken, regelen, multitasking als we een vijfvoudige dotterbehandeling ondergaan en acht transplantaties. Maar een man valt al flauw bij een pleister of dat blauwe bord met een witte H in zicht....

*heeft drie van die sielepooteh rondlopen*Nou inderdaad
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
andere ergernis:

ik heb een stel op mijn fb en hij is helaas zijn baan kwijtgeraakt. Hij is natuurlijk flink aan het solliciteren, maar is nogal beperkt omdat hij geen rijbewijs heeft. Nu deelt zij dus constant fb-pagina's van vage rijschooltjes met 'SUPERAANBIEDINGEN' als 20 lessen + theorie + examen voor 500 euro.

Tja, ik vind dat niet heel betrouwbaar klinken eerlijk gezegd. Tien jaar geleden toen ik leste was datzelfde pakket voor 800 euro al een hele mooie deal.

Nou ja, ik ben dus bang dat ze hun vingers gaan branden aan dit soort aanbiedingen en dat vind ik zonde. Ook omdat ik denk dat hij helemaal niet geschikt is om auto te rijden, hij heeft eeuwen geleden al rijlessen gehad maar dat liep op niks uit. Hij is veel te zenuwachtig en besluiteloos om goed te kunnen rijden. En een goede rijschool zal hem daarop wijzen, zo'n cowboy met z'n supergoedkope deal zal hem lekker lessen laten afnemen zonder dat hij ooit slaagt.
Ik erger mij nu al twee dagen lang dat ik, de mooie avatar, die Enn voor mij gemaakt heeft op het ava topic, niet geplaatst krijg

Zij heeft mijn Landy prachtig mooi rood geverft, opgepoetst, hij glimt tegen je op, en de koplampen doen het ook weer, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Voor wie het weten wil; Mijn landy staat dus nog in de showroom op bladzijde 40 van het ava topic.

Ik overweeg een computercursus te gaan volgen. Op internet
iedereen leest mee
[quote]Starshine schreef op 09 december 2015 @ 10:12:

Ik vind het ergerlijk dat in berichtgeving over vluchtelingen altijd weer foto's worden getoond van zielige kinderen, terwijl het overgrote deel van de vluchtelingen mannen van in de 30 zijn.
quote:clemance schreef op 09 december 2015 @ 20:06:

Ik vind het ergerlijk dat in berichtgeving over vluchtelingen altijd weer foto's worden getoond van zielige kinderen, terwijl het overgrote deel van de vluchtelingen mannen van in de 30 zijn.ik ook
En ik erger me dat je dat niet in het algemene vluchtelingen topic plaatst, maar hier.😂
Een van mijn beste vriendinnen is geëmigreerd, en geeft me in haar uitlatingen op FB het gevoel dat ik een dommerd ben dat ik nog in Nederland woon. Waar ze vroeger uitgebreid aan verjaardagen dacht, doet ze zich nu af met een appje. Zegt ze me te zullen bellen maar hoor ik nu al weken niets. En als klap op de vuurpijl plaatste ze vandaag op FB een spreuk in de trant van: 'een echte vriendin is niet degene die je het langste kent, maar degene die naar je toekomt en zegt: ik ben er voor je.'

En bedankt. Ik weet weer waar ik sta.
Ozo.
Alles gaat alleen maar over de bruiloft van m'n zus en m'n verjaardag raakt compleet ondergensneeuwd door alle vrijgezellenfeestjes en jurkpasgedoe. En niemand doet iets expres of heeft t uberhaupt door maar het is wel kut stiekem.
quote:Saliziatinka schreef op 09 december 2015 @ 20:53:

Alles gaat alleen maar over de bruiloft van m'n zus en m'n verjaardag raakt compleet ondergensneeuwd door alle vrijgezellenfeestjes en jurkpasgedoe. En niemand doet iets expres of heeft t uberhaupt door maar het is wel kut stiekem.Bij deze dan: Gefeliciteerd Saliziatinka!
Ozo.
quote:Saliziatinka schreef op 09 december 2015 @ 20:53:

Alles gaat alleen maar over de bruiloft van m'n zus en m'n verjaardag raakt compleet ondergensneeuwd door alle vrijgezellenfeestjes en jurkpasgedoe. En niemand doet iets expres of heeft t uberhaupt door maar het is wel kut stiekem.
quote:hallekie schreef op 09 december 2015 @ 20:52:

Een van mijn beste vriendinnen is geëmigreerd, en geeft me in haar uitlatingen op FB het gevoel dat ik een dommerd ben dat ik nog in Nederland woon. Waar ze vroeger uitgebreid aan verjaardagen dacht, doet ze zich nu af met een appje. Zegt ze me te zullen bellen maar hoor ik nu al weken niets. En als klap op de vuurpijl plaatste ze vandaag op FB een spreuk in de trant van: 'een echte vriendin is niet degene die je het langste kent, maar degene die naar je toekomt en zegt: ik ben er voor je.'Schrijf eronder: 'Oké, wanneer moet ik je komen ophalen van Schiphol?'.
Saliziatinka: PROFICIAT !!!
The finest pleasure is kindness to others.
Saliziatinka

I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven