Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Bij de Appie hebben ze 'mijn' extra zachte wcpapier sinds kort alleen nog maar in pakken van 8 rollen ipv 4. En dat past niet in mijn keukenkastje. Nu ben ik dus gedwongen om óf duurder zacht wcpapier te kopen, of het wcpapier dat alleen maar zacht is en niet extra.

Wat een dilemma..
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 15:13:

ik kijk regelmatig op funda voor het huizenaanbod in de omgeving. Omdat we nu een een tuin op het noordoosten hebben (wat in de praktijk weinig tot geen zon betekent) zoek ik specifiek naar woningen met een tuin op het zuiden of westen. Maar nu heeft funda de website aangepast en kan dit niet meer . Kom ik weer voor dilemma's te staan dat ik een perfect huis zie, maar met weer zo'n naargeestige, natte, donkere achtertuin.Dit staat toch nog steeds bij de kenmerken?
ik irriteerde me gisteren ineens onbenullig aan mijn onbenullige collega's.

laat het nu zo zijn dat ik een lekker lang sinterklaasweekend heb. hooray!
The best is yet to come
quote:Chloe15 schreef op 03 december 2015 @ 20:27:

[...]

Dit staat toch nog steeds bij de kenmerken?Ik kan idd ook gewoon zoeken op richting. Als je bij 'Aanwezigheid van' 'tuin' aanvinkt, komt er daarna een optie om ligging van de tuin te selecteren.
quote:LoiseauCoureur schreef op 03 december 2015 @ 20:06:

Bij de Appie hebben ze 'mijn' extra zachte wcpapier sinds kort alleen nog maar in pakken van 8 rollen ipv 4. En dat past niet in mijn keukenkastje. Nu ben ik dus gedwongen om óf duurder zacht wcpapier te kopen, of het wcpapier dat alleen maar zacht is en niet extra.

Wat een dilemma.. Of je laat je keuken verbouwen.
Dat de drugsverslaafde buurvrouw alweer zwanger is.

Dat ik weer werd afgebeld voor een etentje omdat de uitnodigers te moe waren. Dat ik erlangs kwam met de auto toen ik dus afhaalvoer ging halen en dat ze doodleuk mensen met kinderen te eten hebben. En dat ze weten dat ik het weet, ik had al een geleend boek in de auto liggen dus ik heb aangebeld.

Dat niemand zich aan deadlines blieft te houden en mij afzeikt omdat ik doodleuk de deadline hanteer. Donderdag om 16:00 uur. Dat is dus niet vrijdags om half zes. Dan is het voor volgende week.

Dat de hele straat volstaat met auto's. En dat mijn oprit geblokkerd is. En dat ik eigenlijk wegmoet, maar niet moeilijk wil doen. De auto is van de ouders van mijn overleden buurman.

Dat ik net het hele huis schoon had en dat mijn man zijn broerje met hond binnenkaat. Nadat ze gedrieen het bos in zijn geweest. Modder op mijn witte muren, haren op de netgedweilde vloer, moddervoetstappen.. En 1 vuil setje kleding in een lege wasmand.
quote:petra123456 schreef op 05 december 2015 @ 00:41:

Dat ik weer werd afgebeld voor een etentje omdat de uitnodigers te moe waren. Dat ik erlangs kwam met de auto toen ik dus afhaalvoer ging halen en dat ze doodleuk mensen met kinderen te eten hebben. En dat ze weten dat ik het weet, ik had al een geleend boek in de auto liggen dus ik heb aangebeld.

Dat niemand zich aan deadlines blieft te houden en mij afzeikt omdat ik doodleuk de deadline hanteer. Donderdag om 16:00 uur. Dat is dus niet vrijdags om half zes. Dan is het voor volgende week.

Dat de hele straat volstaat met auto's. En dat mijn oprit geblokkerd is. En dat ik eigenlijk wegmoet, maar niet moeilijk wil doen. De auto is van de ouders van mijn overleden buurman.

Dat ik net het hele huis schoon had en dat mijn man zijn broerje met hond binnenkaat. Nadat ze gedrieen het bos in zijn geweest. Modder op mijn witte muren, haren op de netgedweilde vloer, moddervoetstappen.. En 1 vuil setje kleding in een lege wasmand.

Misschien kort door de bocht, maar ik had overwogen om de vriendschap op te zeggen....

En ik vind je sommige van je ergenissen helemaal niet zo onbenullig
quote:Bitje93 schreef op 31 oktober 2015 @ 10:56:

[...]

snokken werkw.

Uitspraak: ['snɔkə(n)]

Vervoegingen: snokte (verl.tijd enkelv.)

Vervoegingen: heeft gesnokt (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen

masturberen

Voorbeeld: `al op jonge leeftijd beginnen met snokken`

Synoniem: rukken

Ik dacht hele andere dingen
Wow! Hebben we ons bijna 12 uur niet geërgerd?

Kom op mensen, het is Sinterklaas vandaag
Ok dan: ik heb me gisteravond geërgerd aan mijn zwager die zijn aandacht niet bij Sinterklaasgedichten kan houden en gaat irriteren. Net een 15-jarige puber in de klas.
quote:Chloe15 schreef op 03 december 2015 @ 20:27:

[...]

Dit staat toch nog steeds bij de kenmerken?nee, er is geen kopje kenmerken meer. Je kan wel aankruisen dat je een tuin wil, maar niet in welke richting die ligt.
quote:LoiseauCoureur schreef op 03 december 2015 @ 20:35:

[...]

Ik kan idd ook gewoon zoeken op richting. Als je bij 'Aanwezigheid van' 'tuin' aanvinkt, komt er daarna een optie om ligging van de tuin te selecteren.nee, bij mij niet... is bij jullie het design van de website niet veranderd?
quote:Starshine schreef op 06 december 2015 @ 11:55:

[...]

nee, bij mij niet... is bij jullie het design van de website niet veranderd?Niet dat ik weet.. zo ziet het er bij mij uit:

dat is nog het oude design inderdaad
Dat mijn kinderen een verlanglijst mogen maken bij opa en oma en dat er dan niks (!!!) van het lijstje gekocht wordt….
Dat ik Chris Rea met 'Driving home for Christmas' nú al niet meer kan horen
quote:Lotte35 schreef op 06 december 2015 @ 17:24:

Dat ik Chris Rea met 'Driving home for Christmas' nú al niet meer kan horen . Jij hebt ergeren ook echt tot kunst verheven he?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Kerstliedjes op skyradio sowieso
quote:Starshine schreef op 06 december 2015 @ 18:01:

Kerstliedjes op skyradio sowiesoDat vind ik geen onbenullige ergernis maar een regelrechte marteling.
Ik vind hier dingen van.
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 december 2015 @ 12:56:

[...]

Niet dat ik weet.. zo ziet het er bij mij uit:

[img]http://snag.gy/483Vt.jpg[/img]

[img]http://snag.gy/wEl1y.jpg[/img]Links kun je de ligging en oppervlakte van de tuin kiezen! Het staat gewoon in je screenshot, ik denk dat je er overheen hebt gekeken.
quote:Annelaure schreef op 06 december 2015 @ 18:05:

[...]

Links kun je de ligging en oppervlakte van de tuin kiezen! Het staat gewoon in je screenshot, ik denk dat je er overheen hebt gekeken.Starshine was degene die dat niet meer kon op haar Funda-site!
Aan de telefoon op het werk:

Dat mensen heel hard over je beginnen te praten met hun partner zodra je even de microfoon van de telefoon uitzet om iets voor ze uit te zoeken.

Ja, ook al hoor jij niks meer, wij horen je wel nog!

Of oudere getrouwden waarvan de vrouw je opbelt en elke vraag die je stelt meneer op de achtergrond antwoord.

Waardoor je alles dus 2x hoort omdat mevrouw het 'netjes' herhaalt.

The finest pleasure is kindness to others.
quote:petra123456 schreef op 05 december 2015 @ 00:41:

Dat mensen bij 3 wangkussen geen kusgeluid maken. Dat is echt genant, dan wordt het meer wangen-bonken.
quote:pommiaan schreef op 06 december 2015 @ 18:14:

Dat mensen bij 3 wangkussen geen kusgeluid maken. Dat is echt genant, dan wordt het meer wangen-bonken.Haha jaa! Heel irritant inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven