Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
Het RTL-nieuws wordt soms gepresenteerd door ene Sanne Staarink. Zo ook vandaag.

Ik vind haar zo ontzettend slecht. Ze praat onduidelijk en probeert te 'frivool' te doen.

Deze week presenteerde ze ook een keer Editie NL. Zelfde verhaal, erg irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baudolino schreef op 19 april 2016 @ 11:37:

Ik gebruik dit topic even om mijn ergernissen over het gesteggel bij parkeerautomaten te spuien.

Vroegah.. flikkerde je gewoon wat muntjes in de parkeerautomaat, je kreeg een bonnetje en klaar.

Maar tegenwoordig kan je met je pasje betalen en zelf de eindtijd aangeven.

En daar begint het al hè. Op de 1 of andere manier is men al snel te bang om 40 cent teveel te betalen, want stel dat je toch eerder terug bent dan verwacht. Dus volgt er een overleg aan de parkeerautomaat: "Wat zullen we doen, 15.30 uur? Kijk, dat kost € 3,.-, doe er nog eens een kwartiertje bij? Ok, € 3,50, hmm. 15.15 uur doen dan? Oh, wacht, nu ga je te ver terug hoor, staat nu op 14.30 uur. Oh, 15.30 uur staat het nu weer. Nou doe dat maar gewoon. Dan hebben we ook de tijd".

Er wordt betaald en eindelijk ben ik aan de beurt. Maar eerst moet ik nog een minuut wachten om de transactie af te ronden van degene voor mij, want er wordt na het digitaal betalen altijd gevraagd of je een transactie bonnetje wil. Maar dat wacht niemand af. Dus moet ik op Nee drukken en wachten tot ie dat heeft verwerkt en dan pas, dan kan ik eindelijk mijn 50 cent in de automaat gooien.

Hier hebben ze pas de automaten vervangen en moeten we verplicht 06-parkeren. Mijn tante kwam langs en snapte er natuurlijk geen hol van (en ik had me er eigenlijk ook nog niet in verdiept). Eindelijk (na een halfuur onderzoek) ergens een account aangemaakt, waar je achteraf gezien dus 5 euro inschrijfkosten voor moest betalen en dan maandelijks nog 5 euro!

Ik heb me meteen weer afgemeld (heb zelf geen auto), maar ben nu dus 10,00E kwijt (naast de parkeerkosten) voor die anderhalf uur dat m'n tante geparkeerd stond.

Waarom moet dat allemaal zoveel kosten? Je betaalt toch al voor het parkeren zelf? En ik wil ook gewoon nog geld in een automaat kunnen gooien ipv verplicht alles online te doen. Maar er zijn in de verste verte geen automaten meer te vinden hier. Stom gedoe.
quote:dianaf schreef op 21 april 2016 @ 14:42:

[...]

Ze zijn weg!! Het zijn nu steeds van die rare barbiepoppen voor een erotische verhalenwedstrijd. Ik weet eigenlijk niet wat ik liever heb.
Ja ik erger me nu ook aan die vunzige barbies!

Stelletje viezerikken.
quote:Lotte35 schreef op 29 april 2016 @ 08:40:

Het RTL-nieuws wordt soms gepresenteerd door ene Sanne Staarink. Zo ook vandaag.

Ik vind haar zo ontzettend slecht. Ze praat onduidelijk en probeert te 'frivool' te doen.

Deze week presenteerde ze ook een keer Editie NL. Zelfde verhaal, erg irritant.Ik heb dat met Jaap van Deurzen, die verslaat meestal oorlogssituaties of andere nare, serieuze dingen, maar op een toontje alsof het allemaal een grote mop is.
Vast een hele foute ergenis maar ik krijg de laatste tijd stomme/nutteloze/vage Pb's hier.

Vandaar meteen ff een verzoek als ik toch bezig ben: niet aan mn kop zeiken, oprotten en opzouten, opsodemieteren.

Dank u..

(En pb uitzetten is ook geen gek idee)
Ik erger me ook aan mijn talent om mezelf op een mysterieuze wijze te quoten
Speciaal dit topic omhoog gehaald want ik erger mij zooooooo aan het harde knettergeluid van brommers, scooters en motors. Wat een RoTGELUID waar ik

van wil gaan slaan.

Zo. Lucht op. Dank jullie.
quote:CarrieM schreef op 30 april 2016 @ 13:29:

[...]

Ik heb dat met Jaap van Deurzen, die verslaat meestal oorlogssituaties of andere nare, serieuze dingen, maar op een toontje alsof het allemaal een grote mop is.Jaaaaaaaa dat klopt! Verschrikkelijk!
quote:CarrieM schreef op 30 april 2016 @ 13:29:

[...]

Ik heb dat met Jaap van Deurzen, die verslaat meestal oorlogssituaties of andere nare, serieuze dingen, maar op een toontje alsof het allemaal een grote mop is.

Sorry vast heel irritant maar je omschrijft het erg grappig...
Dat ik geen normale mascara kan vinden. Elke mascara heeft wel een dramatic false lash extra calorie-effect. Dat ziet er bij mij niet uit. Mijn wimpers zijn lang en vol met helaas blonde uiteindjes, en met die spinnenpotentroepmascara's zie ik eruit als een travestiet. Een gewone mascara dus, liefst voor gevoelige ogen en als het kan donkerbruin. Is dat nu teveel gevraagd?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia, heb je die van Essence (Kruidvat) wel eens geprobeerd? Ik vind hem heel fijn, en je krijgt er geen spinnenpotenwimpers van. Ik tenminste niet, en mijn wimpers zijn ook vol en redelijk lang. Ik weet alleen niet of ze donkerbruin hebben.

Ik heb bijna alle mascara's geprobeerd, ook de hele dure, en kom altijd weer uit bij Essence.
De sacherijnige medewerkster bij mijn apotheek..... Huisarts had antibiotica-smeersel voorgeschreven, dus ik dat ophalen. Zegt ze: ''oh, ik zie dat dit de eerste keer is dat je dit krijgt'' dus ik zeg ''nee, want ik heb het in januari ook al voorgeschreven gekregen''.

Pinnig snauwde ze: ''Mevrouw, dat was de ZALF en dit is de CREME!''. Oh nou sorry hoor, take a chill pill!

Maar goed, ik snap dat er weer extra 6 euro moet worden verdiend met het oplepelen van wat op het etiket staat.

Lotte, hoe gaat het met jou! Aan het genieten van welverdiende rust?
quote:clemance schreef op 05 mei 2016 @ 11:15:

Lotte, hoe gaat het met jou! Aan het genieten van welverdiende rust?

Wat lief dat je het vraagt zeg.

Ja, het gaat best goed.

Gek genoeg ben ik lichamelijk wel heel moe.

Maar in m'n hoofd gelukkig stukje bij beetje meer rust.
Ja da's ook wel logisch dat je fysiek moe bent, dat is alles wat eruit komt nu. Kan je lekker opladen in de zon? Zet 'm op he!
Vandaag wat rommel opgepakt rondom appcomplex waar mijn moeder woont. Had daarvoor een plastic tasje bij me. Nadien stopte ik het afval in een naastgelegen afvalbak v gemeente.

Een dame roept: u heeft thuis geen grijze container???? En loopt al hoofdschuddend voorbij.

Mens, waar bemoei je je mee? Bah
Ik erger me aan mensen die fluiten. Slaat misschien nergens op maar dat geluid gaat bij mij door merg en been.
Nu het mooie weer er aan komt ga ik me ergeren aan mannen die hun voeten niet verzorgen...Alsjeblieft, knip een keer je nagels, schuur het eelt van je hielen en smeer er een lekker crèmepje op... ik smeek jullie.
Mensen die lopen te spugen/rochelen of asociaal staan te boeren op straat. Gadverdamme.
quote:Kwebbeltje91 schreef op 05 mei 2016 @ 18:30:

Mensen die lopen te spugen/rochelen of asociaal staan te boeren op straat. Gadverdamme.Nooit naar China gaan dan!
quote:marthe1991 schreef op 05 mei 2016 @ 17:32:

Ik erger me aan mensen die fluiten. Slaat misschien nergens op maar dat geluid gaat bij mij door merg en been.Ik ben nog veel erger: kan er niet tegen als mensen fluisteren. Als er op tv gefluisterd wordt gaat het geluid uit.
quote:Nonny schreef op 05 mei 2016 @ 18:35:

[...]

Nooit naar China gaan dan! Haha i know. Toen ik een jaar of 17/18 was een baantje in een hotel gehad. Dat lag pal naast een snelweg en ze moesten het vooral hebben van toeristen. Met name Chinezen kwamen er veel. Nou werkelijk waar, een teringzooi wat die gasten er van maken.. Spugen in bad, op de spiegel.. gadverdamme. Niet alle Chinezen waren zo hoor, niet dat ik het halve forum over me heen krijg ;) Maar ik ga nooit naar China haha!
quote:clemance schreef op 05 mei 2016 @ 12:02:

Ja da's ook wel logisch dat je fysiek moe bent, dat is alles wat eruit komt nu. Kan je lekker opladen in de zon? Zet 'm op he!

Dank je

Eten gaat wel al meteen beter, omdat ik daar veel meer tijd en rust voor heb.
quote:Nonny schreef op 05 mei 2016 @ 15:47:

Vandaag wat rommel opgepakt rondom appcomplex waar mijn moeder woont. Had daarvoor een plastic tasje bij me. Nadien stopte ik het afval in een naastgelegen afvalbak v gemeente.

Een dame roept: u heeft thuis geen grijze container???? En loopt al hoofdschuddend voorbij.

Mens, waar bemoei je je mee? Bah

Oeh, heel irritant ja.

Had je niet de neiging er iets op te zeggen?
Hè Lotte, ga je door een vervelende tijd nu? Ik kom niet in dezelfde topics, dus heb het waarschijnlijk niet meegekregen. Je hoeft geen antwoord te geven, hoor, misschien is het niet netjes om te vragen. In ieder geval, wees lief voor jezelf.

On topic... Ik erger me aan een wesp die achter het gordijn zit. Beest kan niet weg, en ik kan 'm niet vinden. En maar zoemen. Begin me af te vragen of ik het me inbeeld dat er een wesp zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven