Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
- Opstaan met rugpijn/hoofdpijn

- Andere weggebruikers die sloom doen terwijl je haast hebt

- Een konijn in zijn hok dat herrie maakt (vooral 's nachts) en stinkt

- In de regen bij school moeten wachten op de kinderen

- Zanderige schoenen in een net schoongemaakte auto



Onbenullig, maar kan er erg sjaggerijnig van worden
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
2 uur in de keuken staat om iets lekkers op tafel te zetten en dan een echtgenoot die stik sacherijnig de afwas doet, want afwas is vervelend
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij aan sommige facebookvriendjes van een goede vriend van ons.

Vriend is een echte Rotterdammer met een mening over van alles. Niet onaangenaam, of racistisch hoor. Maar dan ziet hij een bericht, zet dat op FB en geeft er ongezouten zijn mening over.

Maar ook post hij berichten als hij door iets geraakt of geroerd is.

Daarnaast heeft hij een zeldzame ziekte waardoor hij soms echt slechte dagen heeft. Dat meldt hij dan ook, zonder daarover zielig te doen.

Kortom, hart op de tong.



Hij heeft een paar 'faceboekies' die alleen maar reageren als hij iets negatiefs roept en zij het er niet mee eens zijn. En ze zijn altijd met zijn vieren. Alsof ze het erom doen. Nooit reageren ze op zijn positieve berichten of zijn berichten over zijn gezondheid. Nee, alleen als hij bijv. weer roept dat Rutte een zak is ofzo.

Ik was er van de week klaar mee. Ik heb ze gevraagd of ze ook eens verder op zijn FB willen kijken en niet alleen maar komen katten maar ook eens naar zijn positieve berichten willen kijken en het ze ook zou sieren als ze eens reageren op zijn postings over de gezondheid.



Kennelkijk schudde dat de vriend van ons wakker: hij heeft ze allevier ontvriend.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 28 maart 2015 @ 13:39:

Ik erger mij aan sommige facebookvriendjes van een goede vriend van ons.

Vriend is een echte Rotterdammer met een mening over van alles. Niet onaangenaam, of racistisch hoor. Maar dan ziet hij een bericht, zet dat op FB en geeft er ongezouten zijn mening over.

Maar ook post hij berichten als hij door iets geraakt of geroerd is.

Daarnaast heeft hij een zeldzame ziekte waardoor hij soms echt slechte dagen heeft. Dat meldt hij dan ook, zonder daarover zielig te doen.

Kortom, hart op de tong.



Hij heeft een paar 'faceboekies' die alleen maar reageren als hij iets negatiefs roept en zij het er niet mee eens zijn. En ze zijn altijd met zijn vieren. Alsof ze het erom doen. Nooit reageren ze op zijn positieve berichten of zijn berichten over zijn gezondheid. Nee, alleen als hij bijv. weer roept dat Rutte een zak is ofzo.

Ik was er van de week klaar mee. Ik heb ze gevraagd of ze ook eens verder op zijn FB willen kijken en niet alleen maar komen katten maar ook eens naar zijn positieve berichten willen kijken en het ze ook zou sieren als ze eens reageren op zijn postings over de gezondheid.



Kennelkijk schudde dat de vriend van ons wakker: hij heeft ze allevier ontvriend.Goh, wat bijzonder . Hij moet jouw oordeel over mensen die jij niet kent wel heel belangrijk vinden dan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2015 @ 19:48:

[...]



Goh, wat bijzonder . Hij moet jouw oordeel over mensen die jij niet kent wel heel belangrijk vinden dan.Geen idee, zou kunnen. Het waren overigens niet echt hele goede vrienden, meer categorie vage kennissen, want ik heb ze slechts eenmaal ontmoet en wij kennen hem al iets van 30 jaar. Ze kwamen bijv. niet op zijn verjaardag of omgekeerd.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Maar dat jij hen maar 1 keer hebt ontmoet zegt natuurlijk niet dat het voor hem vage bekenden zijn natuurlijk b
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Wat ik overigens ook wel bijzonder vind is dat jij je zo ergert aan een volslagen onbekenden op andermans fb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Kijk, ik heb mij geërgerd aan het feit dat zij wel zeuren als hij weer eens lekker ouderwets mekkert over dingen, maar verder nergens op reageren, op iets positiefs van hem, of zijn ziekte. Van mij mag iedereen een mening hebben, ook als dat een andere is. Maar ik frons wel mijn wenkbrauwen als mensen alleen maar zeiken en zieken. Dat draagt niets zinnigs bij. Dan vraag ik mij af: waarom reageer je alleen om te zieken op iemand? Dan lijkt het mij dat je die persoon ook al niet echt mag, dus wat doe je dan nog langer met dit FB contact? Ontvrienden is dan het beste.



Zoals ik zei: het zou ze sieren als ze ook eens reageren op het feit dat hij ziek is.



Maar goed, ik weet inmiddels ook dat hij gewoon opruiming heeft gehouden in zijn Facebook en vage gasten eruit heeft gegooid. Dus of het nou mijn bericht was, weet ik niet.



Daarom heb ik amper 50 mensen op FB: ik laat alleen mensen toe die ik heel goed ken.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tja. Dan nog. Waar bemoei je je mee denk ik dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Tsja. Dat is FB. Iedereen ziet postings van elkaar. Daar mag je op reageren. Toch? Of zeg jij nu met droge ogen dat je nooit op de posting van een ander reageert? Met jouw zeer uitgesproken mening over van alles en nog wat kan ik mij dat haast niet voorstellen...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
ik vind je manier van 'discussieren' ook heel bijzonder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2015 @ 20:43:

ik vind je manier van 'discussieren' ook heel bijzonder.



Dat mag. Meningen zijn net poepgaten: soms komt er een hoop lucht uit, soms diarree, soms iets substantieels.



Maar had ik al gezegd dat 1 van mijn onbenullige ergernissen is de manier waarop jij altijd vreselijk meent te moeten zuigen op dit forum?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nu persoonlijk worden? Ook heel bijzonder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2015 @ 20:58:

Gaan we nu persoonlijk worden? Ook heel bijzonder.



Uh, wie begon over mijn bijzondere wijze van discussiëren? En dat je het bijzonder vond op de manier waarop ik reageer op andermans postings? Dat is toch wel bijzonder persoonlijk.



Maar jij weet persoonlijk vast wel waar de negeerknop zit voor bepaalde forummers?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, het wordt steeds bijzonderder.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat jij die negeerknop eens moet gaan gebruiken. Jij bent degene die zich ergert. Ik niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Wil je nog in het bijzonder ergens heen met dit gezeur? Je lijkt die ontvriende vrienden wel.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zomaar dat ik die ontvriende vrienden van jou bijzonder aardig zou vinden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 maart 2015 @ 21:06:

Ik denk zomaar dat ik die ontvriende vrienden van jou bijzonder aardig zou vinden.



Dat denk ik ook. Het zou precies bij je .



Maar als je het niet erg vind ga ik weer bijzondere dingen doen en dit bijzondere topic niet langer vervuilen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2015 21:14
Reden: provocerende opmerking verwijderd!
% gewijzigd
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 28 maart 2015 @ 13:39:

Ik erger mij aan sommige facebookvriendjes van een goede vriend van ons.

Vriend is een echte Rotterdammer met een mening over van alles. Niet onaangenaam, of racistisch hoor. Maar dan ziet hij een bericht, zet dat op FB en geeft er ongezouten zijn mening over.

Maar ook post hij berichten als hij door iets geraakt of geroerd is.

Daarnaast heeft hij een zeldzame ziekte waardoor hij soms echt slechte dagen heeft. Dat meldt hij dan ook, zonder daarover zielig te doen.

Kortom, hart op de tong.



Hij heeft een paar 'faceboekies' die alleen maar reageren als hij iets negatiefs roept en zij het er niet mee eens zijn. En ze zijn altijd met zijn vieren. Alsof ze het erom doen. Nooit reageren ze op zijn positieve berichten of zijn berichten over zijn gezondheid. Nee, alleen als hij bijv. weer roept dat Rutte een zak is ofzo.

Ik was er van de week klaar mee. Ik heb ze gevraagd of ze ook eens verder op zijn FB willen kijken en niet alleen maar komen katten maar ook eens naar zijn positieve berichten willen kijken en het ze ook zou sieren als ze eens reageren op zijn postings over de gezondheid.



Kennelkijk schudde dat de vriend van ons wakker: hij heeft ze allevier ontvriend.



heb je dat echt gedaan? WoW, dat zou je niet bij mijn FB-vrienden moeten doen, want dan had ik jou ontvriend. Mijn FB is mijn eigen verantwoordelijkheid.



Ik vraag me dan ook af of hij ze wel heeft ontvriend, ik denk eerder dat ze jou hebben geblokkeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 28 maart 2015 @ 21:28:

[...]





heb je dat echt gedaan? WoW, dat zou je niet bij mijn FB-vrienden moeten doen, want dan had ik jou ontvriend. Mijn FB is mijn eigen verantwoordelijkheid.



Ik vraag me dan ook af of hij ze wel heeft ontvriend, ik denk eerder dat ze jou hebben geblokkeerd.



Nee hoor, hij heeft ze echt ontvriend. Zoals ik al zei, hij heeft een opruimingsactie gehouden.

Kennelijk respecteert hij onze vriendschap meer dan die vage vrienden, want hij was gisteravond nog op de borrel en toen spraken we uitgebreid over het hele gebeuren.



PS: ze hebben hun FB voor alles en iedereen open, dus ik kan ze zelfs zonder FB-vriendschap moeiteloos volgen en zien.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 28 maart 2015 @ 21:35:

[...]





Nee hoor, hij heeft ze echt ontvriend. Zoals ik al zei, hij heeft een opruimingsactie gehouden.

Kennelijk respecteert hij onze vriendschap meer dan die vage vrienden, want hij was gisteravond nog op de borrel en toen spraken we uitgebreid over het hele gebeuren.



PS: ze hebben hun FB voor alles en iedereen open, dus ik kan ze zelfs zonder FB-vriendschap moeiteloos volgen en zien.Hij kan toch ook zelf zien dat die reacties van 'de vier' niet leuk zijn. Heeft hij jouw 'vingertikken' aan zijn vrienden dan nodig om die vrienden te ontvrienden? Apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven