Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 17 maart 2015 @ 11:03:

Ik vind ze niet te hachelen, ze liggen helemaal onderin het snoep-schap, ook bij Jumbo, kosten iets van 30 cent. Heeft weinig met chocolade van doen!

Oh, dat weet ik niet.

Volgens mij heb ik ze nog nooit gegeten.



Maar jen16, je moet gewoon een snijplank nemen, en met een mesje je reep daarop voorzichtig in stukjes hakken. Scheelt je een nieuwe garderobe en pijn aan je tanden
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Goeiemoggel
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 17 maart 2015 @ 11:40:

Goeiemoggel Scheer je weg, en snel.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Hm.. Het moet wel lekker zijn inderdaad, maar als ze toch goedkoop zijn probeer ik er wel even één van de week.

En anders is het de beste optie om dus eerst de (wél lekkere, maar onbhandige) hele reep op een snijplank in stukken hakken, dán in de koelkast doen in een schaaltje en in hapklare brokken naar binnen te werken. Óf om gewoon paaseitjes te nemen.



Nou, genoeg om te testen deze week Goh, wat een straf..
Alle reacties Link kopieren
http://www.hands-off.com/nl/



Heeft een heerlijk afbijtformaat!
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
De milkarepen kun je gewoon in de verpakking breken
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:heelveelblabla schreef op 16 maart 2015 @ 10:44:

Ik maak me élke dag druk over medeweggebruikers die echt niet weten wat ze doen... Pffff... zo'n giga stressbron voor me. Maar heb me voorgenomen me hier niet meer aan te ergeren, want ik heb alleen mezelf ermee en er verandert uiteindelijk toch niks met dat geërgerd zijn...



Ik ook!

Verder erger ik me aan dat als je naar de kapper wil, je eerst je haar moet wassen.Ik haat haar wassen
je hoeft dit niet te lezen



Mijn buren die geen sex hebben, ik weet het gaat me niks aan maar ga aub een keer los!

Zijn jullie broer en zus ofzo?

Ik heb ze 1 keer sex horen hebben vorig jaar met de carnaval.

Als ik nooit zou klaarkomen zou ik net als haar ook altijd rondlopen met zo'n chagrijnige kop.

En hij...ik was al honderd keer bij haar vertrokken.

Het gaat me ook niks aan maar je gaat het wel invullen zou hij een erectie-stoornis hebben of zij vaginisme? En ja..ik heb een leven en toch tijd voor deze onbenullige ergernis.
Alle reacties Link kopieren
quote:taurus9 schreef op 17 maart 2015 @ 19:54:

je hoeft dit niet te lezen



Mijn buren die geen sex hebben, ik weet het gaat me niks aan maar ga aub een keer los!

Zijn jullie broer en zus ofzo?

Ik heb ze 1 keer sex horen hebben vorig jaar met de carnaval.

Als ik nooit zou klaarkomen zou ik net als haar ook altijd rondlopen met zo'n chagrijnige kop.

En hij...ik was al honderd keer bij haar vertrokken.

Het gaat me ook niks aan maar je gaat het wel invullen zou hij een erectie-stoornis hebben of zij vaginisme? En ja..ik heb een leven en toch tijd voor deze onbenullige ergernis.



Wie zegt dat ze nooit sex hebben?

Misschien doen ze het heel stil of misschien doen ze het liever in een hotel of op doordeweekse dagenals jij naar je werk bent?
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 17 maart 2015 @ 19:45:

Verder erger ik me aan dat als je naar de kapper wil, je eerst je haar moet wassen.Ik haat haar wassen

Ik haat de kapper.

Ook dat gevoel erna, al die kriebelharen in je nek.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 17 maart 2015 @ 11:03:

[...]





Ik vind ze niet te hachelen, ze liggen helemaal onderin het snoep-schap, ook bij Jumbo, kosten iets van 30 cent. Heeft weinig met chocolade van doen!



En anders de reep breken en dan in de koelkast leggen?



Of anders nu even flink paaseitjes inslaan, die zijn ook bite-size Of Droste pastilles, die zijn helemaal handig! In heel veel smaken en met veel cacao. Ik had pas puur met stukjes mint.. mmm..
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:taurus9 schreef op 17 maart 2015 @ 19:54:

je hoeft dit niet te lezen



Mijn buren die geen sex hebben, ik weet het gaat me niks aan maar ga aub een keer los!

Zijn jullie broer en zus ofzo?

Ik heb ze 1 keer sex horen hebben vorig jaar met de carnaval.

Als ik nooit zou klaarkomen zou ik net als haar ook altijd rondlopen met zo'n chagrijnige kop.

En hij...ik was al honderd keer bij haar vertrokken.

Het gaat me ook niks aan maar je gaat het wel invullen zou hij een erectie-stoornis hebben of zij vaginisme? En ja..ik heb een leven en toch tijd voor deze onbenullige ergernis.



Waarom zou seks altijd lawaai moeten maken? Die mensen hebben misschien dagelijks seks zonder dat jij het hoort.

Vind het toch wel apart wat jij allemaal voor ze gaat invullen...
quote:miedo schreef op 17 maart 2015 @ 19:45:

[...]





Ik ook!

Verder erger ik me aan dat als je naar de kapper wil, je eerst je haar moet wassen.



Ik haat haar wassenOh is toch juist lekker, weer lekker fris haar!
quote:moonlightdreamer schreef op 16 maart 2015 @ 12:58:

Nee dat de fietser,

de voetganger voorrang moet geven



Onnodige komma's in zinnen.

Ergerlijk
"Onderhuidse jeuk" dan zit ik op mijn arm te krabben op de juiste plek, maar lijkt het een soort van inwendig te zitten ...ofzo....
Misschien al eerder genoemd, maar als bij het pellen van een ei het halve ei steeds aan de schil blijft hangen. Zodat je bijna geen ei overhoudt. Onbenullige ergenis die me woedend maakt!!



Ook heel erg: smakkende mensen. Brr.
Mensen op de markt die met 4 man breed voor je sjokken, etend van een loempia of hemaworst. Net als je denkt ik kan ze aan de linkerkant inhalen, gaan ze ineens ook naar links. Rechts precies hetzelde. Irritant!!
Alle reacties Link kopieren
quote:taurus9 schreef op 17 maart 2015 @ 19:54:

je hoeft dit niet te lezen

Mijn buren die geen sex hebben, ik weet het gaat me niks aan maar ga aub een keer los!





Een volkomen gerechtvaardigde ergernis. Kan wel zijn dat het je niets aangaat, maar intussen zit je er mooi mee. Wat denken zij wel niet? Misschien helpt een briefje in hun brievenbus 'Doe het, doe het nu!' (eventueel met een verduidelijkend tekeningetje erbij).



De disclaimer erboven vind ik attent.



mdiammm
quote:taurus9 schreef op 17 maart 2015 @ 19:54:

je hoeft dit niet te lezen



Mijn buren die geen sex hebben, ik weet het gaat me niks aan maar ga aub een keer los!

Zijn jullie broer en zus ofzo?

Ik heb ze 1 keer sex horen hebben vorig jaar met de carnaval.

Als ik nooit zou klaarkomen zou ik net als haar ook altijd rondlopen met zo'n chagrijnige kop.

En hij...ik was al honderd keer bij haar vertrokken.

Het gaat me ook niks aan maar je gaat het wel invullen zou hij een erectie-stoornis hebben of zij vaginisme? En ja..ik heb een leven en toch tijd voor deze onbenullige ergernis.



Ik wil niet veel zeggen maar ik zou toch denken liever niet aangezien

ik toch niet echt zin heb in bepaalde geluiden.. .

(als je in een gehorig huis woont...)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een aantal ergernissen, of ze onbenullig zijn weet ik niet, maar ik erger me er wel in ieder geval aan Komt ie:



Marktplaats; ik ben al 8 jaar actief op Marktplaats, ging altijd prima.. eigenlijk nooit gedoe mee gehad (op een uitzondering na natuurlijk), maar het afgelopen half jaar is hier verandering in gekomen. Ik heb nu al drie keer in een maand(!!) meegemaakt dat mensen niet komen opdagen, zonder af te zeggen. Dus dan zit ik daar met mijn goede gedrag, spulletjes netjes klaargelegd en in wachtstand. Boodschappen kunnen niet gedaan worden want stel, ze komen toch nog. En dan komen ze dus niet. Of dat iemand aangeeft iets over te willen nemen en mij laten weten het bedrag al gestort te hebben. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn! Dan denk ik; stel ik had het niet gecheckt en ik had het verzonden, lekker dan.



Maar niet alleen bij verkopen heb ik "gedoe" ervaren, ook als koper zelf. Laatst ontving ik nog een best duur artikel, zou nieuw zijn. Nou niet dus, en ook niet bepaald in nieuwstaat.. Hemel en aarde moeten bewegen om mijn geld terug te krijgen.. (nadat ik had gereageerd met een ander account op andere artikelen en zei dat ik het wilde ophalen, zo het adres losgekregen en toen de aanval in gezet, nadat de koper in eerste instantie niet meer reageerde :P). Ook spullen die gewoon kapot zijn en als nieuw worden verkocht. Ik koop niks meer op afstand heb ik nu met mezelf afgesproken. Vind het wel jammer dat het zo moet gaan.



Oja niet alleen MP erger ik me aan hoor, ook aan mensen die deuren laten open staan. Dat vind ik zo gruwelijk irritant. Wat is de moeite om de deur even achter je kont dicht te doen...



En tot slot; de moeders die hun kinderen komen ophalen van school. Ik woon namelijk nagenoeg naast een basisschool en als ik rond "ophaaltijden" weg moet met mijn auto, kom ik er altijd achter dat de hele weg is ingenomen door moeders, fietsen, scooters, auto's ed. En dan vreemd opkijken als ik er langs wil met mijn auto en gewoon lekker prominent midden op de weg blijven staan. Soms heb ik dan zin om zo'n fiets te verpletteren, ware het niet dat ik maar een zielig cliootje rij (en als ik in een Hummer had gereden had ik het alsnog niet gedaan hoor, relax).
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 16 maart 2015 @ 10:36:

Al die mannen tegenwoordig die te lui zijn om zich te scheren. Ik walg van baarden !Heeft niks met luiheid te maken hoor, mijn man mag zijn baard echt niet afscheren van mij, alleen maar af en toe wat inkorten zodat hij netjes blijft niks aan zo'n blotebillengezicht!
Alle reacties Link kopieren
Van die bumperklevers op de snelweg als je al 10km/u te hard rijdt, dan zak ik toch ff lekker terug naar de maximaal toegestane snelheid
Alle reacties Link kopieren
quote:feles schreef op 17 maart 2015 @ 23:35:

Misschien al eerder genoemd, maar als bij het pellen van een ei het halve ei steeds aan de schil blijft hangen. Zodat je bijna geen ei overhoudt. Onbenullige ergenis die me woedend maakt!!



Ook heel erg: smakkende mensen. Brr.



Dan is het ei te vers. Een paar dagen later opeten en je hebt nergens last van

Het is een hardnekkig fabeltje dat als je het moeilijk kunt pellen, je het ei niet goed hebt laten schrikken onder de kraan. Maar dat is dus niet waar, het schrikken is om er voor te zorgen dat het ei niet nog een tijd doorkookt in zijn schil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan de kapper.Altijd wachten, duur en het effect is na 4 weken alweer weg.



Verder hele week last van werkloze onderbuurman, is die eindelijk weg begint de buurman met timmeren...grr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven