Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 4 november 2018 om 19:39
Thanks! Hier zal hij verrukt mee spelen! Net als de vorige keer, toen ging de professor ook helemaal los

En ja

Jane, ik ook, heb eerst een tijdje naar de gif zitten kijken voor ik hem hier plaatste.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 5 november 2018 om 14:34
Maar soms moet het gewoon.schattigmeisje schreef: ↑05-11-2018 14:26Ah ja. Zoiets moet je ook niet openlijk op het internet zetten, Hondje. Dat vinden ze niet leuk of zo.
Damned if I don’t
maandag 5 november 2018 om 14:35
Whatup?Phoebe-returns schreef: ↑05-11-2018 14:26Ik krijg honger van dit topic.
En heb dilemma over leuke meneer: ik wil mn gevoel volgen maar ik duef niet...
(angst is geen goede raadgever...)
Damned if I don’t

maandag 5 november 2018 om 14:51
Ach het is allemaal geen drama hoor, mevrouw Phoebs zat de afgelopen jaren altijd achter onbereikbare of complexe mannen aan waar ze uieindelijk mee gestopt is omdat het nutteloos was en ze blij met zichzelf was en geen relatie meer hoefde. En dan staay daar ineens een niet onbereikbare leuke man met wie het enorm klikt en ik me op mijn gemak bij voel voor je neus die na een paar weken aangeeft gevoelens te hebben die wederzijds zijn.
En dan krijgt Bubbles last van die eeuwige reserves en gezeik al ja maar wat als enzovoort.
Normaal gaat mevrouw dan de situatie uit de weg, maar daar heeft mevrouw nu geen zin meer in.
Maar ja knopen doorhakken vindt Bubbles eng...
(Kort samengevat, ik wil er voor gaan net als de leuke meneer, die geduldig is en mij niet wil pushen, maar ik durf niet. Volgens mijn bff loop ik te zeiken, en daar heeft hij gelijk in...)
En dan krijgt Bubbles last van die eeuwige reserves en gezeik al ja maar wat als enzovoort.
Normaal gaat mevrouw dan de situatie uit de weg, maar daar heeft mevrouw nu geen zin meer in.
Maar ja knopen doorhakken vindt Bubbles eng...
(Kort samengevat, ik wil er voor gaan net als de leuke meneer, die geduldig is en mij niet wil pushen, maar ik durf niet. Volgens mijn bff loop ik te zeiken, en daar heeft hij gelijk in...)

maandag 5 november 2018 om 15:02
Gheheh
Damned if I don’t