Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
christian88 schreef:
16-10-2018 08:13
Hoi coconuts12 net wakker wel weer een slechte nacht gehad maar gelukkig maakte spike me optijd wakker :)

voel me wel vermoeid maar verder gaat het goed hoor. dankje
Daar is een reclame van op tv geweest die mij heel erg ontroerde. Over een hulphond die zijn baasje (getraumatiseerde militair) wakker maakt uit een nachtmerrie. Ik vind dat zo knap ook van zo'n hond.
Alle reacties Link kopieren
zo moet je mijn dromen ook zien coconuts12
christian88 schreef:
16-10-2018 08:29
zo moet je mijn dromen ook zien coconuts12
Pfff, wat heftig :hug: Maar hoe weet jouw hond wanneer hij je wakker moet maken? Op wat voor signalen is hij getraind?
Alle reacties Link kopieren
op het moment dat ik begin te woelen en te brabbelen weet hij dat hij me moet wekken :)
christian88 schreef:
16-10-2018 08:37
op het moment dat ik begin te woelen en te brabbelen weet hij dat hij me moet wekken :)
:heart: voor Spike. Ik vind het echt fijn dat dit soort honden er zijn, samen met al die andere hulphonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even naar de huisarts ik ben er straks weer knussels :heart:
christian88 schreef:
16-10-2018 08:51
Ik ga even naar de huisarts ik ben er straks weer knussels :heart:
Tot straks.
Alle reacties Link kopieren
Chris wat naar zo'n nacht, maar wat mooi dat Spike je daar uit kan halen.

@Coco ik las laatst op Vice een aantal interviews met mensen met een hulphond, maar dan juist hulphonden voor minder bekende redenen dan blinden en slechtzienden. Was heel interessant. Echt zo mooi en knap wat zo'n hond allemaal kan doen.

https://tonic.vice.com/nl/article/vbkpd ... nd-ziekten
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-10-2018 09:10
Chris wat naar zo'n nacht, maar wat mooi dat Spike je daar uit kan halen.

@Coco ik las laatst op Vice een aantal interviews met mensen met een hulphond, maar dan juist hulphonden voor minder bekende redenen dan blinden en slechtzienden. Was heel interessant. Echt zo mooi en knap wat zo'n hond allemaal kan doen.

https://tonic.vice.com/nl/article/vbkpd ... nd-ziekten
Dank voor de link! Ik had net ook al op de website van hulphonden gekeken. Vroeger op school kwam er ooit iemand langs met een hulphond die daarover kwam vertellen. Dat raakte me.
Alle reacties Link kopieren
wil er hier niemand een keer lekker met mij knusselen onder een dekentje met spike :P :$

maar ik moet nu echt naar de huisarts voor mijn slaap medicatie anders kom ik te laat tot straks :D
1-0 voor mij (0 voor depressie). Ik ga vanmiddag op een terras een ijskoffie drinken. Niet goed voor de lijn, wel voor mijn humeur.
Alle reacties Link kopieren
we hebben er weer één

viewtopic.php?t=429747
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
nou lollypopje kan ze er ook gezellig bij komen knusselen :D
Alle reacties Link kopieren
veel plezier vanmiddag coconuts :D
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
16-10-2018 12:29
1-0 voor mij (0 voor depressie). Ik ga vanmiddag op een terras een ijskoffie drinken. Niet goed voor de lijn, wel voor mijn humeur.
groot gelijk Coco, geniet er van :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
christian88 schreef:
16-10-2018 12:38
nou lollypopje kan ze er ook gezellig bij komen knusselen :D
ik verwonder me altijd over de mensen die roepen dat dit soort dingen niet kunnen en dat er zeker wat aan de hand is.

Hoeveel vertrouwen heb je dan in elkaar?
En dat jij iets niet kan, betekent niet dat niemand het kan.

Mensen vinden het zo fijn om hun eigen wereldvisie te projecteren op anderen, waarbij er altijd een tweedeling moet ontstaan tussen goed en fout? Waar is de middennweg?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-10-2018 12:29
we hebben er weer één

viewtopic.php?t=429747
Ik wilde graag vrienden blijven met mijn ex, andersom ook. Hij hoorde bij onze vriendengroep. Maar zijn huidige vriendin vond dat geen goed idee. Ik zie hem nooit meer en dat vind ik nog steeds heel jammer.
Dank jullie, Christian en Lolly!
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
16-10-2018 07:13
@Quaintrelle:
Ik wilde jou nog even bedanken voor het linkje wat je laatst postte over depressies.
Graag gedaan! Ik hou van Ally! . Toen ze echt bekend werd en doorbrak, kampte ze met depressie. Ik vond dat zij het als geen ander wist uit te leggen, wat dat met iemand doet. Ik heb ook de boeken van haar, jammer dat ik ze niet naar je toe kan beamen met behulp van scotty, denk dat je die ook wel leuk zou vinden dan.
Hoop dat je je snel beter voelt cocoootje!
...
Quaintrelle schreef:
16-10-2018 12:47
Graag gedaan! Ik hou van Ally! . Toen ze echt bekend werd en doorbrak, kampte ze met depressie. Ik vond dat zij het als geen ander wist uit te leggen, wat dat met iemand doet. Ik heb ook de boeken van haar, jammer dat ik ze niet naar je toe kan beamen met behulp van scotty, denk dat je die ook wel leuk zou vinden dan.
Hoop dat je je snel beter voelt cocoootje!
Lief!
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
16-10-2018 12:45
Ik wilde graag vrienden blijven met mijn ex, andersom ook. Hij hoorde bij onze vriendengroep. Maar zijn huidige vriendin vond dat geen goed idee. Ik zie hem nooit meer en dat vind ik nog steeds heel jammer.
Wat triest Coco. :hug:

Ik heb sowieso veel mannelijke vrienden en ik weet dat ik nooit een relatie zou willen met iemand die het nodig vind mij vriendschappen te moeten verbieden. Dan vertrouwt hij/zij mij niet en dat is geen goede basis van een relatie. Nog los van het feit dat mijn vriendschappen waardevol voor mij zijn en er al langer waren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-10-2018 12:49
Wat triest Coco. :hug:

Ik heb sowieso veel mannelijke vrienden en ik weet dat ik nooit een relatie zou willen met iemand die het nodig vind mij vriendschappen te moeten verbieden. Dan vertrouwt hij/zij mij niet en dat is geen goede basis van een relatie. Nog los van het feit dat mijn vriendschappen waardevol voor mij zijn en er al langer waren.
Precisely, zo denk ik er ook over.
En voor iedereen die een :hug: kan gebruiken: hug van snug.
Alle reacties Link kopieren
Ben eigenlijk wel jaloers dat jullie zoveel vrienden hebben ik heb er weinig tot geen :(
Alle reacties Link kopieren
:hug: Chris Ik had ook jaren weinig echte vrienden. Slechts een heel klein groepje.

Pas toen ik 24/25 was en in een scene kwam, waar ik het voor het eerst in mijn leven het gevoel had dat ik echt mijzelf kon zijn, begon ik meer vrienden te krijgen.

Nu weet ik niet wanneer een kennis over gaat in vriendschap, dus ik noem iedereen die mij waardevol en dierbaar is een vriend.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
christian88 schreef:
16-10-2018 12:54
Ben eigenlijk wel jaloers dat jullie zoveel vrienden hebben ik heb er weinig tot geen :(
Ik heb ook niet veel vrienden.

Bedankt voor de knuffels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven