Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
En dat noemen ze modern?? Een schuur?
quote:Star schreef op 16 februari 2016 @ 12:37:

[...]

[afbeelding]
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 12:41:

[...]

Huh? Ben in de war

Alcoholvrije cocktails voor wie wil!
quote:Solomio schreef op 16 februari 2016 @ 12:19:

[...]

Dan heb je toch teveel RL gok ik. Ja komt door al die kinderen die aandacht willen enzo

Oke, dan doneer ik stukje terras.

De vlonders moet maar iemand toevoegen.

(Geen idee waar die SCHUUR is en ook dit terras is iets van iemand anders. Voorbeeld van hoe wordt als het is opgebouwd. )

quote:Pumps_italiaans schreef op 16 februari 2016 @ 12:47:

[afbeelding]

De vlonders moet maar iemand toevoegen.Wat gezellig

Alcoholvrij biertje. Vanavond zet iemand anders de deur wel open voor een aantal SIXPACKS.
Alle reacties Link kopieren
Oeh vooral die onderste bar is heel prettig Pumps!

Ik zit nu aan een groene smoothie, even vitamines pompen tegen mijn snotverzakking. De IT-meneren hebben de zooi eindelijk opgelost hier, dus kan zowaar weer werken.

Ik heb alvast een club outfit gescoord

Ik ga toch 'even' heen en weer naar A, voor twee gesprekken. Vriendin brengt me met de auto, dus dan is het wel te doen.

Doeiiiiiiiiiiiiiii.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Haaay, zo net geluncht. Nu dus even rusten en daarna aan de bak
quote:Pumps_italiaans schreef op 16 februari 2016 @ 12:47:

[img]http://www.vincentzonwering.nl/images/t ... ing-01.jpg[/img]

De vlonders moet maar iemand toevoegen.

(Geen idee waar die SCHUUR is en ook dit terras is iets van iemand anders. Voorbeeld van hoe wordt als het is opgebouwd. )

[img]http://accessgotham.com/wp-content/uplo ... race-1.jpg[/img]Wauw wat mooi
Ik stem voor de bovenste kroeg van Save! Lekker warm, zonnig en vast vol met mooie barmannen.
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 12:42:

Huh? Ben in de war Yas, ik word een beetje in de war van dat jij plaatjes wilt gaan plakken. Fijne vakantie en goede reis. En goedemiddag allemaal.
Ik kan wel even iets sterks gebruiken. Vorige week onze handtekening gezet voor een nieuwe keuken, krijg ik net een telefoontje dat het blad niet meer leverbaar is
quote:cochise schreef op 16 februari 2016 @ 13:17:

[...]

Yas, ik word een beetje in de war van dat jij plaatjes wilt gaan plakken. Fijne vakantie en goede reis. En goedemiddag allemaal.Dank je wel. Het is voor alle partijen beter dat ik geen plaatjes kan plakken

Ok, neem ze maar mee naar het volgende. Laat dan maar ingepakt. Tenzij.... het onverwacht druk wordt.

Have fun met wat er nu staat. Ik heb een broodje gepakt en het was lekker.

Dan ga ik nu weer verder.
quote:elfje12 schreef op 16 februari 2016 @ 13:18:

Ik kan wel even iets sterks gebruiken. Vorige week onze handtekening gezet voor een nieuwe keuken, krijg ik net een telefoontje dat het blad niet meer leverbaar is

Shit. Ander blad dus.

Ik ben toe aan een gin&tonic. Begin ik de vakantie altijd mee. Vanavond op Schiphol.
Volgens mijn dokter is alles in orde met hart, bloeddruk en longen. Die kramp was waarschijnlijk nog een vervelend staartje van én de verkoudheden van de afgelopen tijd én rugpijn waardoor ik raar ben gaan zitten. Ben echt opgelucht, zat wel in mijn rats. Dus dit rondje is van mij:

Zo iets dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven