Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
Pleurt op met die baby! Toch Moi?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De eerste keer dat ik mijn dochter meenam naar de film was ze twee. Winnie the Pooh was het, en dochter had natuurlijk wel eens een videootje gekeken maar dit was toch een geheel nieuwe ervaring voor haar. Ze moest op een soort omgekeerd afwasteiltje zitten anders kon ze niet over de stoelen voor haar heen kijken, maar ik heb geen kind aan haar gehad. Totdat de film afgelopen was. Dochter ontstak in woede, en Eiste op luide toon dat de operator de film terug zou spoelen, want ze wilde hem nog een keer zien .

Buiten heb ik haar maar heel onpedagogisch getrakteerd op een ijsje. Het is ook niet niks, als je twee bent en zo'n stomme vent wil de film niet eens even terugspoelen terwijl je hem zoooo mooi vond .
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 20:03:

Pleurt op met die baby! Toch Moi? XD

Dat dacht ik wel

(en pleurrrrrt op hè hier )
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 20:03:

De eerste keer dat ik mijn dochter meenam naar de film was ze twee. Winnie the Pooh was het, en dochter had natuurlijk wel eens een videootje gekeken maar dit was toch een geheel nieuwe ervaring voor haar. Ze moest op een soort omgekeerd afwasteiltje zitten anders kon ze niet over de stoelen voor haar heen kijken, maar ik heb geen kind aan haar gehad. Totdat de film afgelopen was. Dochter ontstak in woede, en Eiste op luide toon dat de operator de film terug zou spoelen, want ze wilde hem nog een keer zien .

Buiten heb ik haar maar heel onpedagogisch getrakteerd op een ijsje. Het is ook niet niks, als je twee bent en zo'n stomme vent wil de film niet eens even terugspoelen terwijl je hem zoooo mooi vond .
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:04:

[...]

Dat dacht ik wel

(en pleurrrrrt op hè hier )Nog beterrrrrr!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:01:

[...]

Gaat heen zeggen we hier niet Das Twents en Rotterdam gecombineerd
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Nog beterrrrrr!Ja
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 20:03:

Pleurt op met die baby! Toch Moi? Tieft op met die jankbal
Rot op met die larf ja.
quote:SaveTheDay schreef op 17 februari 2016 @ 20:07:

[...]

Tieft op met die jankbal Pleurt toch een teringeind op met dat kind je!

Buiten heb ik haar maar heel onpedagogisch getrakteerd op een ijsje. Het is ook niet niks, als je twee bent en zo'n stomme vent wil de film niet eens even terugspoelen terwijl je hem zoooo mooi vond .Ah gossie
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 20:08:

Rot op met die larf ja.

Ik snap die man ook echt niet, kleine moeite toch?

Arm meisje!
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Pleurt toch een teringeind op met dat kind je!Heb je dat gezegd?
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Pleurt toch een teringeind op met dat kind je!Had het wel het gewenste effect?
I like being a mess. It's who I am.
Waar is EN als je haar nodig hebt?
quote:SaveTheDay schreef op 17 februari 2016 @ 20:13:

[...]

Heb je dat gezegd? Nee, natuurlijk niet!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 20:03:Kinderlogica ! Heerlijk.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 20:20:

[...]

Nee, natuurlijk niet!
quote:Star schreef op 17 februari 2016 @ 17:33:

[...]

Bejaarden line-up.Man was bij de bekendmaking van de line up en exact dat was wat hij me sms'tje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SaveTheDay schreef op 17 februari 2016 @ 17:44:

Ik wil ook wel maar ik neem de vip lounge, ik haat tentjes.Ik eis een hotelkamer en heen- en terugvervoer als man mij mee wil hebben naar een festival. De jaren dat ik in de modderploeterend mijn plas ophield en niet van de concerten kon genieten wegens onderkoeld zijn echt voorbij! En ik kan je vertellen: festivals op mijn nieuwe manier zijn zoooo leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 17:59:

[...]

Ja ik ga ook. De Peppers en Rammstein heb ik ook altijd al eens willen zien, en ik laat me echt de kans niet ontnemen om Sir Paul nog één keer live te zien voor ie de kraaienmars blaast. En dan Doe Maar ook nog als kers op de taart, daar heb ik best een paar honderd euro voor over.

Bedankt voor de schop onder mijn hol dus . Ik voorzie alleen problemen als man ook wil, maar dan lozen we de kinderen wel bij de buren. Lijkt me best gezellig eigenlijk Doen LV, Rammstein is ook geweldig en de RHCP zijn ook leuk!
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2016 @ 20:43:

[...]

Man was bij de bekendmaking van de line up en exact dat was wat hij me sms'tje Ik ben er wel blij mee. Ik wil wel een beetje rustig slapen in mijn tentje, zonder al die lawaaiïge feestende jongeren om me heen. Ik denk dat ik ook een paar geraniums meeneem om voor de ingang te zetten, van mijn tentje. En een breiwerkje bij wijze van bezigheid, voor als er een te moderne band optreedt.
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Ik eis een hotelkamer en heen- en terugvervoer als man mij mee wil hebben naar een festival. De jaren dat ik in de modderploeterend mijn plas ophield en niet van de concerten kon genieten wegens onderkoeld zijn echt voorbij! En ik kan je vertellen: festivals op mijn nieuwe manier zijn zoooo leuk!I know
Waarvoor heb je Enn nodig Nous?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven