Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was.
Ja
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:00:

Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was. Je zou er bijna wat van gaan denken
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 februari 2016 @ 21:02:

[...]

Je zou er bijna wat van gaan denken

Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was. En dan denk je stiekem toch dat iedereen je gezever zat is he . Ik had het net ook. Zat gezellig wat in het wilde weg te posten en vervolgens bleef het hier zowat drie kwartier stil. Ik ga er maar van uit dat het toeval is, maar het is wel een beetje awkward ja.
Goeienavond!

Ik kom me even vergapen aan ons nieuwe interieur en spring daarna in het zwembad.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 21:04:

[...]

En dan denk je stiekem toch dat iedereen je gezever zat is he . Ik had het net ook. Zat gezellig wat in het wilde weg te posten en vervolgens bleef het hier zowat drie kwartier stil. Ik ga er maar van uit dat het toeval is, maar het is wel een beetje awkward ja.
very metal
quote:SaveTheDay schreef op 17 februari 2016 @ 19:58:

[...]

Hei, gaat heen met die baby!!!Oh dit doet me denken aan een heeeeeel erge. Duitse collega (pianist) van man tijdens een opera voorstelling in Italië (op tour, iedereen moe natuurlijk). Kind zat door de hele voorstelling te roepen, ging over in blèren. Pianist roept (in het Duits) : Mevrouw brengt u het toch om, het brent u alleen maar leed. Hij riep het gelukkig niet in een microfoon, maar man hoorde het in zijn headset.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 21:04:

[...]

En dan denk je stiekem toch dat iedereen je gezever zat is he . Ik had het net ook. Zat gezellig wat in het wilde weg te posten en vervolgens bleef het hier zowat drie kwartier stil. Ik ga er maar van uit dat het toeval is, maar het is wel een beetje awkward ja.Het is ook toeval hoop ik, maar heel even was ik idd bang dat ik iets verkeerds had gezegd of dat jullie me niet meer lief vonden.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Het is ook toeval hoop ik, maar heel even was ik idd bang dat ik iets verkeerds had gezegd of dat jullie me niet meer lief vonden.
I like being a mess. It's who I am.
Ik moest even Nick en Simon kijken cochise. Ik riep EN/RB omdat zij wel een goede manier weet om een baby uit de bios te krijgen denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Soms is dat zo ongemakkelijk he, dan zeg je iets in een topic en dan valt het zo lang stil, terwijl er daarvoor een geanimeerd gesprek was. Kinderbedtijd, keuken opruimen, huiswerk helpen uurtje.
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Oh dit doet me denken aan een heeeeeel erge. Duitse collega (pianist) van man tijdens een opera voorstelling in Italië (op tour, iedereen moe natuurlijk). Kind zat door de hele voorstelling te roepen, ging over in blèren. Pianist roept (in het Duits) : Mevrouw brengt u het toch om, het brent u alleen maar leed. Hij riep het gelukkig niet in een microfoon, maar man hoorde het in zijn headset. zo!
Ow wat veel reakties, wat leuk! Dank.
Nous, Nick en Simon?? Dat had ik nooit achter je gezocht.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:14:

Ow wat veel reakties, wat leuk! Dank.

Nous, Nick en Simon?? Dat had ik nooit achter je gezocht. Ze zijn op pad met Kees in Amerika. Die programma's vind ik heel leuk van ze. Als ze gaan zingen doe ik gewoon het geluid uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Nous, Nick en Simon?? Dat had ik nooit achter je gezocht. Nick en Simon is (zijn?) een (twee?) guilty pleasure(s) van mij. Jammer dat zij niet op Pinkpop komen .
quote:Nouschi schreef op 17 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Ze zijn op pad met Kees in Amerika. Die programma's vind ik heel leuk van ze. Als ze gaan zingen doe ik gewoon het geluid uit. Ik snap!
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Nick en Simon is (zijn?) een (twee?) guilty pleasure(s) van mij. Jammer dat zij niet op Pinkpop komen .Ja maar ja, jij bent ook van Doe Maar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Ik ben er wel blij mee. Ik wil wel een beetje rustig slapen in mijn tentje, zonder al die lawaaiïge feestende jongeren om me heen. Ik denk dat ik ook een paar geraniums meeneem om voor de ingang te zetten, van mijn tentje. En een breiwerkje bij wijze van bezigheid, voor als er een te moderne band optreedt. ik kom met je breien, heb leuke hipster-muts-e.d. patroontjes gemaakt! Zijn we meteen helemaal de wouw van het terrein!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nou, weer genoeg aandacht gehad?
Ik ga Floortje kijken.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:23:

[...]

Ja maar ja, jij bent ook van Doe Maar. Zeg, wil je nou nog reacties of wat? Anders trap ik mijn whatsapp even aan hoor
quote:Oudblond schreef op 17 februari 2016 @ 21:25:

[...]

ik kom met je breien, heb leuke hipster-muts-e.d. patroontjes gemaakt! Zijn we meteen helemaal de wouw van het terrein!Dan neem ik ook zo'n hipsterbaard. Op mijn leeftijd groeit er genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven