Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
donderdag 18 februari 2016 om 17:20
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 17:18:
Hai allemaal, ik ben weer thuis hoor!
Geweldige dag gehad.
Echt, voor het eerst, in ruim twee jaar tijd een hele fijne, zorgeloze dag.
Ik hoopte al dat dat nog zou kunnen en warempel.
Ben oprecht blij.
Wat heerlijk Leo! Dat er nog maar vele fijne zorgeloze dagen mogen volgen!
Is het een beetje leuk geworden? Kunnen we binnenkort genieten van je sexy zware shag-stem?
Hai allemaal, ik ben weer thuis hoor!
Geweldige dag gehad.
Echt, voor het eerst, in ruim twee jaar tijd een hele fijne, zorgeloze dag.
Ik hoopte al dat dat nog zou kunnen en warempel.
Ben oprecht blij.
Wat heerlijk Leo! Dat er nog maar vele fijne zorgeloze dagen mogen volgen!
Is het een beetje leuk geworden? Kunnen we binnenkort genieten van je sexy zware shag-stem?
donderdag 18 februari 2016 om 17:21
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 februari 2016 @ 17:15:
[...]
Ik heb niks van zo'n spinnetje hoor. Vroeger wel, maar ik heb zelf-exposure gedaan, onder de douche. Ik stond te douchen en inene liep er een enorme joekel over de muur, en aangezien ik in een studentenhuis woonde voelde ik er niks voor om naakt, druipend en gillend de gang op te rennen (wat ik in andere omstandigheden wel gedaan zou hebben). Dus ben ik maar blijven staan, heb de joekel eens goed in zijn vele ogen gekeken en kwam vervolgens tot de ontdekking dat hij totaal niet van zins was me te verkrachten, vermoorden en op te eten maar daar gewoon een beetje zat te zitten en liep te lopen. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen, zelfs die joekels pak ik gewoon op met mijn blote handen en ik zet ze netjes buiten (want dochter is wel bang voor spinnen).
knap van je, dat is wel de beste aanpak om van je angst af te komen, de spin eens goed bekijken.
ik pak ze ook wel, maar ga er niet lekker mee op schoot zitten voor de tv.
[...]
Ik heb niks van zo'n spinnetje hoor. Vroeger wel, maar ik heb zelf-exposure gedaan, onder de douche. Ik stond te douchen en inene liep er een enorme joekel over de muur, en aangezien ik in een studentenhuis woonde voelde ik er niks voor om naakt, druipend en gillend de gang op te rennen (wat ik in andere omstandigheden wel gedaan zou hebben). Dus ben ik maar blijven staan, heb de joekel eens goed in zijn vele ogen gekeken en kwam vervolgens tot de ontdekking dat hij totaal niet van zins was me te verkrachten, vermoorden en op te eten maar daar gewoon een beetje zat te zitten en liep te lopen. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen, zelfs die joekels pak ik gewoon op met mijn blote handen en ik zet ze netjes buiten (want dochter is wel bang voor spinnen).
knap van je, dat is wel de beste aanpak om van je angst af te komen, de spin eens goed bekijken.
ik pak ze ook wel, maar ga er niet lekker mee op schoot zitten voor de tv.
very metal
donderdag 18 februari 2016 om 17:22
quote:-KING- schreef op 18 februari 2016 @ 17:21:
[...]
ik pak ze ook wel, maar ga er niet lekker mee op schoot zitten voor de tv.Ik heb ook wel eens naar een spin gekeken, maar mijn angst is daar niet minder van geworden. Ik ga echt gillen als ik een groot monster in mijn huis ontdek.
[...]
ik pak ze ook wel, maar ga er niet lekker mee op schoot zitten voor de tv.Ik heb ook wel eens naar een spin gekeken, maar mijn angst is daar niet minder van geworden. Ik ga echt gillen als ik een groot monster in mijn huis ontdek.
donderdag 18 februari 2016 om 17:23
donderdag 18 februari 2016 om 17:24
donderdag 18 februari 2016 om 17:36
donderdag 18 februari 2016 om 18:53
Lang en gelukkkig - trailer: https://www.youtube.com/watch?v=rJf5qyMY4C0
De wolf en roodkapje hebben een romance, lieve konijntjes en er zit eigenlijk alles in.
Een soort van NL Once upon a time, maar dan anders.
Beste wensen, succes en zo voorts.
De wolf en roodkapje hebben een romance, lieve konijntjes en er zit eigenlijk alles in.
Een soort van NL Once upon a time, maar dan anders.
Beste wensen, succes en zo voorts.
donderdag 18 februari 2016 om 19:41
quote:-KING- schreef op 18 februari 2016 @ 17:30:
[...]
niet alle meisjes zijn bang voor spinnen, maar die uitspraak van elfje is wel echt een meisjesuitspraak.
Omdat jongens niet zo snel toe durven te geven dat ze moeten gillen als ze een spin zien?
De jongens die er bang voor zijn he, want die ken ik ook.
Zelf ben ik niet bang voor spinnen, dus ik kan me er niet veel bij voor stellen.
[...]
niet alle meisjes zijn bang voor spinnen, maar die uitspraak van elfje is wel echt een meisjesuitspraak.
Omdat jongens niet zo snel toe durven te geven dat ze moeten gillen als ze een spin zien?
De jongens die er bang voor zijn he, want die ken ik ook.
Zelf ben ik niet bang voor spinnen, dus ik kan me er niet veel bij voor stellen.
donderdag 18 februari 2016 om 19:42