Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
vrijdag 19 februari 2016 om 12:40
Gecondoleerd, Hats.
De verhuizing ging goed, we hebben niet veel spulllen (geen meubels, bijvoorbeeld, het oude appartement was gemeubileerd, voor het nieuwe hebben we de inboedel van de oude bewoner overgenomen.
Wat vervelend was, was dat de schoonmaakste een week ziek was. En het appartement was echt vies.
Van uitrusten komt het niet, een groep studenten heeft een docent uit mijn team effectief weggepest, dus nu moet ik crisismanagen.
De verhuizing ging goed, we hebben niet veel spulllen (geen meubels, bijvoorbeeld, het oude appartement was gemeubileerd, voor het nieuwe hebben we de inboedel van de oude bewoner overgenomen.
Wat vervelend was, was dat de schoonmaakste een week ziek was. En het appartement was echt vies.
Van uitrusten komt het niet, een groep studenten heeft een docent uit mijn team effectief weggepest, dus nu moet ik crisismanagen.
IMHO
vrijdag 19 februari 2016 om 12:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 februari 2016 @ 12:40:
Je moet vooral goed voor jezelf zorgen. Overwerkt crisismanagen bij effectieve wegpesters klinkt niet als een gouden combinatie.
Wel als een combinatie waarbij je goed op jezelf moet letten en voor jezelf moet zorgen. ( ja, moet. Dat zeg ik en ik heb altijd gelijk. Dus.)
Edit: dat wat Doornroosje zegt dus.
Je moet vooral goed voor jezelf zorgen. Overwerkt crisismanagen bij effectieve wegpesters klinkt niet als een gouden combinatie.
Wel als een combinatie waarbij je goed op jezelf moet letten en voor jezelf moet zorgen. ( ja, moet. Dat zeg ik en ik heb altijd gelijk. Dus.)
Edit: dat wat Doornroosje zegt dus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 19 februari 2016 om 13:55
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 09:12:
[...]
Dag lieverd!
Voor mijn gevoel ben je al een week weg dus ik vind het wel een fijn idee dat je binnenkort nou eens op je bountystrand zit.
Ik hoop dat je ontzettend geniet van je eerste uitgeholde ananas, gevuld met tropische alcoholherrie, met een rietje, in een hangmat, onder een palmboom.
Dat precies!
[...]
Dag lieverd!
Voor mijn gevoel ben je al een week weg dus ik vind het wel een fijn idee dat je binnenkort nou eens op je bountystrand zit.
Ik hoop dat je ontzettend geniet van je eerste uitgeholde ananas, gevuld met tropische alcoholherrie, met een rietje, in een hangmat, onder een palmboom.
Dat precies!
vrijdag 19 februari 2016 om 14:30
quote:yasmijn schreef op 19 februari 2016 @ 13:58:
Hats
Morgen gaan we een stukje varen met een bootje. Heb alvast mijn horloge afgedaan want met uitstappen val ik altijd in het water
Nu op de veranda met een biertje. Heerlijk gegeten vanavond!
Hoe weet je dan hoe laat het is?
Hats
Morgen gaan we een stukje varen met een bootje. Heb alvast mijn horloge afgedaan want met uitstappen val ik altijd in het water
Nu op de veranda met een biertje. Heerlijk gegeten vanavond!
Hoe weet je dan hoe laat het is?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 19 februari 2016 om 14:49