Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
maandag 22 februari 2016 om 09:36
maandag 22 februari 2016 om 10:30
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 10:14:
[...]
Stomme vraag want ik ken je zoon en zijn problematiek niet maar jij kunt hem daar niet mee helpen?
Nee, hij wil niet meer door mij geholpen worden.
Daarbij ben ik de oorzaak van het probleem: ik reageer totaal verkeerd op hem. Volgens hem.
[...]
Stomme vraag want ik ken je zoon en zijn problematiek niet maar jij kunt hem daar niet mee helpen?
Nee, hij wil niet meer door mij geholpen worden.
Daarbij ben ik de oorzaak van het probleem: ik reageer totaal verkeerd op hem. Volgens hem.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 februari 2016 om 10:36
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 10:33:
Ah bah, je kunt het gewoon niet meer goed doen.
Wat een ellende zeg.
Heb je al gebeld?
Ja, heb al iemand aan de telefoon gehad en zit nu te wachten op een ander telefoontje.
Helaas zal het nog even duren voordat er plek is, maar de ideetjes die er zijn moeten wel snel onderzocht worden.
En daarvoor moet er vandaag weer wat contact gelegd worden.
Ah bah, je kunt het gewoon niet meer goed doen.
Wat een ellende zeg.
Heb je al gebeld?
Ja, heb al iemand aan de telefoon gehad en zit nu te wachten op een ander telefoontje.
Helaas zal het nog even duren voordat er plek is, maar de ideetjes die er zijn moeten wel snel onderzocht worden.
En daarvoor moet er vandaag weer wat contact gelegd worden.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
maandag 22 februari 2016 om 10:50
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 10:36:
[...]
En daarvoor moet er vandaag weer wat contact gelegd worden.Even afwachten maar dan Solo. Pittig voor je dit zeg.
[...]
En daarvoor moet er vandaag weer wat contact gelegd worden.Even afwachten maar dan Solo. Pittig voor je dit zeg.
maandag 22 februari 2016 om 11:17
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 08:53:
Tussendoor een vraagje:
Ik krijg mensen over de vloer dus ik ging even brood halen bij de bakker, voor de week en voor het bezoek. Ik haalde twee broden (voor de week) en twee zakken van zes kadetten (voor de bezoeklunch) en ik was 9,30 kwijt.
Ik vond dat veel.
Of is dat niet zo?
Voor de bakker niet, schijnt. Daarom koop ik mijn brood bij de supermarkt. Het is wel lekkerder als je naar een goede akker gaat, maar aangezien we hier op 6 broden per week zitten, vind ik het wel best met mijn voordeelbruin.
Solo: wat naar. Hoop dat je vandaag wat wijzer wordt.
En om jullie allemaal op te vrolijken: ik ben naar de sportschool geweest. Ik vind het nooit zo heel leuk, maar het voelt wel netjes dat ik geweest ben. En ik ben wat frustratie over een vervelend tienminutengesprek kwijt
Tussendoor een vraagje:
Ik krijg mensen over de vloer dus ik ging even brood halen bij de bakker, voor de week en voor het bezoek. Ik haalde twee broden (voor de week) en twee zakken van zes kadetten (voor de bezoeklunch) en ik was 9,30 kwijt.
Ik vond dat veel.
Of is dat niet zo?
Voor de bakker niet, schijnt. Daarom koop ik mijn brood bij de supermarkt. Het is wel lekkerder als je naar een goede akker gaat, maar aangezien we hier op 6 broden per week zitten, vind ik het wel best met mijn voordeelbruin.
Solo: wat naar. Hoop dat je vandaag wat wijzer wordt.
En om jullie allemaal op te vrolijken: ik ben naar de sportschool geweest. Ik vind het nooit zo heel leuk, maar het voelt wel netjes dat ik geweest ben. En ik ben wat frustratie over een vervelend tienminutengesprek kwijt
maandag 22 februari 2016 om 11:32
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 08:53:
Tussendoor een vraagje:
Ik vond dat veel.
Of is dat niet zo?
Een hoop geld inderdaad, maar bij de AH betaal je 1,30voor een tijgerbrood, en 1 euro voor 6 witte bolletjes,
op zich als je het zo berekend voor een warme bakker valt het wel mee. Ik heb net 1 euro betaald voor een halfje brood bij de warme bakker ( noemen ze aanbieding) bij de ah betaal ik 65 euro cent voor halfje brood.
* zie dat het niet echt klopt.
Tussendoor een vraagje:
Ik vond dat veel.
Of is dat niet zo?
Een hoop geld inderdaad, maar bij de AH betaal je 1,30voor een tijgerbrood, en 1 euro voor 6 witte bolletjes,
op zich als je het zo berekend voor een warme bakker valt het wel mee. Ik heb net 1 euro betaald voor een halfje brood bij de warme bakker ( noemen ze aanbieding) bij de ah betaal ik 65 euro cent voor halfje brood.
* zie dat het niet echt klopt.