Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Ook zo stom. De druk die zij gebruiken is 12 jaar oud. Dan lijkt die van afgelopen jaar me veel meer up to date.
Brie, zelf zout met kokend water mengen.
quote:Moiren_ schreef op 23 februari 2016 @ 16:18:

Brie, zelf zout met kokend water mengen.Werkt nooit
Alle reacties Link kopieren
Bareuh - ik heb persoonlijke ontwikkelingsgesprekken met mijn staf. Waarvoor ze dus een Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP) moeten invullen.

Dat is al erg genoeg. Het te moeten doen met mensen die daar dan gewoon hun dagelijkse bezigheden in gaan vullen - niet uit een soort recalcitrantie, dat zou ik nog wel grappig vinden, maar uit pure simpelheid - is een crime. Of mensen die, als je vraagt hoe ze over mij als manager denken dat opvatten als een open uitnodiging om mij de hemel in te prijzen, daar word ik ook niet vrolijk van.

Mag ik een dubbele whiskey? Maak er maar een driedubbele van.
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 23 februari 2016 @ 16:18:

Brie, zelf zout met kokend water mengen.Het duurde even voor ik doorhad wat je met Brie bedoelde
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 februari 2016 @ 16:57:

Bareuh - ik heb persoonlijke ontwikkelingsgesprekken met mijn staf. Waarvoor ze dus een Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP) moeten invullen.

Dat is al erg genoeg. Het te moeten doen met mensen die daar dan gewoon hun dagelijkse bezigheden in gaan vullen - niet uit een soort recalcitrantie, dat zou ik nog wel grappig vinden, maar uit pure simpelheid - is een crime. Of mensen die, als je vraagt hoe ze over mij als manager denken dat opvatten als een open uitnodiging om mij de hemel in te prijzen, daar word ik ook niet vrolijk van.

Mag ik een dubbele whiskey? Maak er maar een driedubbele van.

Afschaffen dat stomme gedoe!!

Dat de hemel inprijzen, is dat een cultureel dingetje?

Hier heb je een whisky, mijn favoriet

quote:Moiren_ schreef op 23 februari 2016 @ 15:34:

Wat ik zo zie kan ik het wel passend maken. Alleen navragen op welke blz een tabel staat waar naar verwezen wordt. Staat alleen een pagina bij en dat klopt dus niet.Ik ben gewoon opgelucht voor jou
quote:yasmijn schreef op 23 februari 2016 @ 15:41:

[...]

Het gaat verder prima

Alleen een enorme loopneus.Beetje tijgerbalsem smeren, kan je daar vast wel vinden.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 februari 2016 @ 16:11:

Yas beterschap. Niet leuk op vakantie ziek zijn. Ik ben hier zoals altijd ook weer snipverkouden. En neussprays kosten hier 8 euro

Moi, lekker balen zeg Zo duur zeg!
quote:SaveTheDay schreef op 23 februari 2016 @ 17:17:

[...]

Zo duur zeg!

Ja vorig jaar had ik hier keelontsteking en dus snipverkouden. Gingen we een doosje paracetamol en een neusspray halen, waren 15 euro kwijt. Thuis kost t 3.70 of zo

Geen idee waarom maar ik word hier altijd ziek. En ik vind overgeven en zo best maar ik kan er echt niet tegen als mijn neus dicht zit
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 17:09:

[...]

Het duurde even voor ik doorhad wat je met Brie bedoelde
quote:BridgetteDubois schreef op 23 februari 2016 @ 17:31:

[...]

Ja vorig jaar had ik hier keelontsteking en dus snipverkouden. Gingen we een doosje paracetamol en een neusspray halen, waren 15 euro kwijt. Thuis kost t 3.70 of zo

Geen idee waarom maar ik word hier altijd ziek. En ik vind overgeven en zo best maar ik kan er echt niet tegen als mijn neus dicht zit Vreselijk een dichte neus, verder wel naar jullie zin daar?
quote:SaveTheDay schreef op 23 februari 2016 @ 17:39:

[...]

Vreselijk een dichte neus, verder wel naar jullie zin daar?Jazeker wel. Sneeuw en de bergen zijn niet helemaal mijn ding maar de tijd samen is fijn
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 17:12:

[...]

Afschaffen dat stomme gedoe!!

Dat de hemel inprijzen, is dat een cultureel dingetje?

Hier heb je een whisky, mijn favoriet

[afbeelding]

Afschaffen, okay, ja, ik vind het ook verschrikkelijk (en heb zelfs ooit een alternatieve methode ontwikkeld vanwege mijn afschuw voor dit soort evaluaties). Tegelijkertijd vinden de mensen (diegenen die het snappen, tenminste) hier het heel fijn, want, zeggen ze, het is voor het eerst dat iemand serieus naar ze luistert en kijkt naar wat zij willen en niet naar wat er uit ze te halen valt.

Ja, dat de hemel in prijzen is een zeer cultureel dingetje waar ik echt compleet gestoord van word.

Ik weet het niet hoor - ik heb het ook nooit echt geambieerd om manager te worden. Zulke dingen overkomen mij gewoon en dan moet ik er maar mee dealen.

Wat ik wel weet is dat die whiskey er fantastisch uitziet, ik ken hem niet en daar moest ik snel eens wat aan gaan doen.
IMHO

Mag ik een dubbele whiskey? Maak er maar een driedubbele van.Bij mij vinden ze hun eigen functioneren allemaal uitmuntend, terwijl ik dat heel anders zie. Worden ook leuke gesprekken

Mag ik een dubbele whiskey? Maak er maar een driedubbele van.De vragen anders stellen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik hou helemaal niet van zo'n gesprekkencyclus, vind het echt een stom management dingetje. Praat liever gewoon eens een keer met mijn collega's of manager. Maar ja, tegenwoordig bestaan dingen alleen maar als ze (liefst in meervoud en door verschillende mensen ondertekend) op papier worden vastgelegd. Het zit zeer in mijn irritatiezone.

Die whisky is lekker. Ik hield er niet van, maar heb hem een tijd terug aan iemand cadeau gegeven die van speyside whisky houdt. Toen ik de beschrijving las klonk hij lekker en toen heb ik hem geprobeerd, en inderdaad, erg lekker.
quote:GrimbleGrumble schreef op 23 februari 2016 @ 17:46:

[...]

Wat ik wel weet is dat die whiskey er fantastisch uitziet, ik ken hem niet en daar moest ik snel eens wat aan gaan doen.Het is een Schotse, dus zonder e. Cultuurbarbaar
quote:hatsetats schreef op 23 februari 2016 @ 17:55:

[...]

De vragen anders stellen Wij hebben een standaard template wat gebruikt moet worden helaas.
Soms heb ik zo'n zin om een totaal kulantwoord te geven in een topic.

Maar ik hou me in.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 17:59:

Maar ik hou me in.Waar?

Maar ik hou me in.Gelukkig is niet iedereen zo braaf.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar

Maar ik hou me in.

Dat heb ik ook wel eens (vaker), maar dat doe ik dan maar niet als iemand serieus met iets zit. Ik heb het vaak al bij de titel van een topic.

(Nu reageer ik sowieso weinig op topics, maar goed)
Wanneer iemand vraagt of je hoestsiroop en paracetamol kunt nemen als je aan de pil bent. Dan krijg ik gelijk allerlei verhalen over wat er kan gebeuren in mijn hoofd, totale kulverhalen, maar wel wilde verhalen.
Nog nieuws Solo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven