Ontdek je plaatsgenoot!

05-07-2009 19:00 1123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist al dat Thee en ik in dezelfde plaats wonen en dat Much in een durpje vlakbij heeft gewoond.

En nu blijkt La Vie en Rose ook in mijn stadje te wonen! Leuk!

Wie zijn hier nog meer plaatsgenoten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Erik Hulzebosch .......thank you google!
Is dat overijsels? brrrr
Ooh wat leuk Elle , welk plaatsje ? Ratteke Leuk !

Ik ben op mijn 18e naar Amsterdam gegaan en 2jr geleden weer in Hoogeveen gaan wonen.
quote:Thyra schreef op 06 juli 2009 @ 10:06:

Hulzebosch!

Die is niet drents, die komt uit Gramsbergen. Ik woonde daar vroeger vlakbij, en ik zag hem regelmatig voorbij skeeleren. Wat zeg ik, ik woonde achter Edwin Evers Ooooooooooow *jaloers* Edwin vinnik zo leuk!
quote:mamzelle schreef op 05 juli 2009 @ 22:10:

[...]

Hey, dat zijn er dan al viereneenhalf vijf!Zoveel? Ik probeer het bij te houden, maar gaat me te snel. Ik weet van 1 andere forummer dat ze hier ook woont (uit dit topic, ken die forummer verder niet).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik woon, net als Whopper en Nijntje dus, in Den Haag. Oorspronkelijk kom ik uit N-Brabant grens Gelderland en hoop ooit weer die kant op terug te gaan.
Hier ook nog een Drenthse

Kom oorspronkelijk uit Assen en woon nu in Emmen. Ik studeer in Groningen en werk momenteel in Stadskanaal. Verder is mijn vader Fries.

Kan nu dus alles en iedereen in het Noorden verstaan
quote:Boerin schreef op 06 juli 2009 @ 10:08:

Ooh wat leuk Elle , welk plaatsje ? Ratteke Leuk !

Ik ben op mijn 18e naar Amsterdam gegaan en 2jr geleden weer in Hoogeveen gaan wonen. Weer in Hgv gaan wonen??!?! Why? Ik zou dr niet meer kunnen wonen, ben die stad toch wel ontgroeid. Dan heb je daar ook op school gezeten? Ik zat op mavo Griendsveen en Havo De Groene Driehoek. Jij dan?
quote:Akakia schreef op 05 juli 2009 @ 21:08:

Nog geen forummers gespot uit t midden van t land, in de stad met de A waar ook Sophie woont?!Hier eentje!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:Nikki34 schreef op 06 juli 2009 @ 10:18:

Ik woon, net als Whopper en Nijntje dus, in Den Haag. Oorspronkelijk kom ik uit N-Brabant grens Gelderland en hoop ooit weer die kant op terug te gaan.Ja ik wil ook dolgraag terug naar Drenthe! Ik vermoed dat het nog een jaar of 5 gaat duren maar dan hoop ik toch echt daar weer te wonen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Quirijn schreef op 05 juli 2009 @ 22:11:

Ik woon naast voorschoten..

L...........Ik woon ook in L. Ik woon 50 meter naast Voorschoten. Wat leuk. Toch nog een plaatsgenoot!
quote:jessy schreef op 05 juli 2009 @ 20:22:

Almère hier!Hier ook!
quote:Simooon schreef op 06 juli 2009 @ 10:19:

Hier ook nog een Drenthse

Kom oorspronkelijk uit Assen en woon nu in Emmen. Ik studeer in Groningen en werk momenteel in Stadskanaal. Verder is mijn vader Fries.

Kan nu dus alles en iedereen in het Noorden verstaan

Emmen oh Emmen, parel van het Noorden.... Mooie dierentuin, mijn nichtje werkt daar.

En net als ik, kom uit Drenthe, Frieze vader, veel vrienden in Groningen gehad, in Zwolle gewoond, nu in Vlaardingen. Ik versta half Nederland! Ik ben nog niet zo aan het zuiden toegekomen, maar ik kan een heel eind komen in een gesprek
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 06-07-2009 10:24
Reden: letter te weinig
% gewijzigd
Ik bezorgde de krant bij de búren van Edwin Evers....

Dus eigenlijk ben ik ook beroemd.
quote:honnieponnie schreef op 06 juli 2009 @ 09:07:

[...]

Hier ook Limburg........Kan niet veel meer posten want zodra ik ingelogd ben word ik van het forum afgeflikkert. Grrrrrrr Hey, jullie vergeten mij. Ben ook een limburgse!!!!!!!
quote:Nikki34 schreef op 06 juli 2009 @ 10:18:

Ik woon, net als Whopper en Nijntje dus, in Den Haag. Oorspronkelijk kom ik uit N-Brabant grens Gelderland en hoop ooit weer die kant op terug te gaan.NEE why? zo een mooie stad Den Haag vrouw!
quote:Thyra schreef op 06 juli 2009 @ 10:22:

Ik bezorgde de krant bij de búren van Edwin Evers....

Dus eigenlijk ben ik ook beroemd.Ooooooooooh
quote:jasmine schreef op 06 juli 2009 @ 10:21:

[...]

Ja ik wil ook dolgraag terug naar Drenthe! Ik vermoed dat het nog een jaar of 5 gaat duren maar dan hoop ik toch echt daar weer te wonen.Naast mij zijn nog drie kavels te koop lieverd, dát zou gezellig zijn!
Waarom denk je dat die kavels nog stééds te koop zijn leo? geintje!
Mijn woonplaats is al voorbij gekomen, of eigenlijk ook niet. De betreffende durpers zullen wel snappen wat ik bedoel, alhoewel willen durpers importers wel begrijpen als diezelfde importer blijft roepen dat ze weer heel snel een 'kraai' wil zijn?
vandaag ga ik van alles kunnen
quote:eleonora schreef op 06 juli 2009 @ 10:29:

[...]

Naast mij zijn nog drie kavels te koop lieverd, dát zou gezellig zijn!

Húren Leo, húren.

Alhoewel ik het supergezellig zou vinden om naast je te komen wonen, lijkt me heerlijk! Kan ik al die forummers en BN-ers ook eens zien.

We hebben ons in laten schrijven bij een woningstichting die ons hopelijk over een jaar of 5 van een woning kan voorzien.

En soms kijk ik ook wel eens bij funda naar mooie woningen. Je moet iets te dromen houden hè.

Maar mochten we de staatsloterij winnen....
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hier ook een provinciaaltje uit Gelderland. Ik woon tussen de kersen en de appels... in de Betuwe dus.
quote:Ratteke schreef op 06 juli 2009 @ 10:19:

[...]

Weer in Hgv gaan wonen??!?! Why? Ik zou dr niet meer kunnen wonen, ben die stad toch wel ontgroeid. Dan heb je daar ook op school gezeten? Ik zat op mavo Griendsveen en Havo De Groene Driehoek. Jij dan?

OSG 2jr mavo en daarna De Pesserhof en daarna Alfa College MBO.

Ik ben hier weer gaan wonen omdat ik nog een half jaar Curacao heb geplakt na Amsterdam. Mijn relatie op curacao verbroken en terug gegaan naar NL . Tijdelijk bij mijn ouders in een dorpje naast Hgv gewoond (h'veld) , ondertussen werden oude vrienden uit Hgv e.o weer nieuwe vrienden en ben ik blijven plakken. Woon nu in Hgv Zuid.
quote:steph schreef op 06 juli 2009 @ 10:25:

[...]

Hey, jullie vergeten mij. Ben ook een limburgse!!!!!!!Ik meen met te herinneren dat wij best dicht bij elkaar wonen (via het carnavalstopic )
quote:mamalief schreef op 06 juli 2009 @ 02:35:

[...]

heb ik met friezen op tv, en door Piet Paulusma kan ik mij dagelijks gaan schamen voor mijn provincie...Mwah, dat komt meer door de persoon dan door het accent, wat mij betreft (ben oorspronkelijk een Liwadder )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven