Ontdek je plaatsgenoot!

05-07-2009 19:00 1123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist al dat Thee en ik in dezelfde plaats wonen en dat Much in een durpje vlakbij heeft gewoond.

En nu blijkt La Vie en Rose ook in mijn stadje te wonen! Leuk!

Wie zijn hier nog meer plaatsgenoten?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dat water is nu toch al een hele tijd weg?
@ toffiefee, kwam jij nou ook uit de achterhoek dan of was jij dat niet??

groetjes
*dubbel*
Ik val net in de liemers.
Het stadje van de mosterd.
toffifee, dat stadje ligt hier zo'n 13 kilometer vandaan, nooit geweten dat het officieel bij de Liemers hoorde, dacht altijd dat het bij de Achterhoek hoorde. Weer wat geleerd.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:kookwekkertje01 schreef op 06 juli 2009 @ 06:25:

Zag iemand uit Vlaardingen en mensen uit Rotterdam.. Ik woon er tussen. Ik werk in Sciedam, op de grens met vlaardingen. woon op Voorne-Putten, in de grootste plaats van het eiland.
Volgens mij is het echt de liemers.
Waar kom jij vandaan Prima?
Als je op de Wikipedia kijk bij plaatsen onder de Liemers zou D er niet onder vallen. Apart......
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
toffifee, hier stadje in de buurt waar nu kermis is! Eindelijk iemand uit de liemers! :-)
luzzeke, hier ook liemers
quote:toffifee schreef op 06 juli 2009 @ 12:01:

Ik val net in de liemers.

oke nou ja niet echt heel erg ver uit de buurt haha

verder nog iemand uit de achterhoek??
waar in de liemers ergens? hier dus Zevenaar
Sorry, ik zou niet weten waar er in de buurt kermis is. Heel erg in de buurt?
Ah. Zevenaar!
Ik woon naast Zevenaar, begint met een D en de naam heeft iets met vogels van doen.
En het heeft een IKEA
Nog een Drenthie hier... uit de kop
quote:misschicken schreef op 06 juli 2009 @ 12:12:

En het heeft een IKEA
jaaaaa, en intratuin , en ..en... ik kom er vaak!
quote:luzzeke schreef op 06 juli 2009 @ 12:13:

jaaaaa, en intratuin , en ..en... ik kom er vaak!Ja, en ik woon heel vlakbij de Intratuin
Woon hier overigens pas net een half jaar, hiervoor heb ik in de hoofdstad van Gelderland gewoond.
Ik kreeg een heel warm gevoel van binnen toen ik las over de zwembaden in de woonplaats van o.a. HPL

Daar ben ik opgegroeid! Tot m'n 16e vlakbij het afgebrande zwembad gewoond (en natuurlijk zwemles gehad). Eens in de maand (?) was het naaktzwemmen en werden er schotten voor de ramen gezet zodat niemand naar binnen kon kijken. En dan konden wij het natuurlijk niet laten om op zoek te gaan naar een kijkgaatje .

M'n abonnementje van het openlucht zwembad heb ik altijd bewaard. Tot zover jeugdsentiment. Woon nu in Brabant.
Heb niet de afgelopen 26 pagina's doorgeworsteld, maar is er hier iemand die in Zwollywood woont?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven