Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
zaterdag 14 maart 2020 om 13:05
Ja godver, die had ik vorige week al gekocht want ik koop één keer per maand een pak van acht of zo. Ik vond drie rollen een beetje tricky nu ook mijn allergieseizoen begint.
TISNIEEERLIJK
Gezeik: ik moet nog naar de apotheek want net nu is mijn antihistamine medicatie op en ben ik voor velen verdacht aan het niezen.
Gezeik: ik moet nog naar de apotheek want net nu is mijn antihistamine medicatie op en ben ik voor velen verdacht aan het niezen.
zaterdag 14 maart 2020 om 13:55
Watervrouw333 schreef: ↑14-03-2020 13:25Iemand heeft een stukje van de clip van Beat it van Michael Jackson bewerkt: Bidet bidet![]()
zaterdag 14 maart 2020 om 14:13
Ja echt he, ik was even in de stad net waar het normaal op zaterdag druk is en nu geen kip te bekennen terwijl het heerlijk weer is.
En de supers zijn een drama, mij voorlopig niet gezien want ik erger mij groen en geel aan die angst dat we tekort komen...
Het meisje bij de kassa vertelde dat er om 8 uur een hele rij voor de deur stond
Het relativeert overigens wel lekker, dat Corona gedoe...
zaterdag 14 maart 2020 om 14:58
zaterdag 14 maart 2020 om 16:23
zaterdag 14 maart 2020 om 22:58
zondag 15 maart 2020 om 07:05
Hier was gisteren ook geen kip op straat terwijl het normaal gekkenhuis is.
Iedereen is bang, en ik vind dat zo'n onzin, ik ben er echt te nuchter voor, het spijt me...
Rik: ik zag die op fb, heb bijna zin om het zelf te proberen
Ik heb lekker opgeruimd gister, het was toch lekker weer.
Ivm alle afzeggingen hebben we toch geen r**t te doen dus ik ga nog ff lekker door daarmee binnenkort.
Goedemorgen, veel Netflix-plezier vandaag allemaal
Iedereen is bang, en ik vind dat zo'n onzin, ik ben er echt te nuchter voor, het spijt me...
Rik: ik zag die op fb, heb bijna zin om het zelf te proberen
Ik heb lekker opgeruimd gister, het was toch lekker weer.
Ivm alle afzeggingen hebben we toch geen r**t te doen dus ik ga nog ff lekker door daarmee binnenkort.
Goedemorgen, veel Netflix-plezier vandaag allemaal
zondag 15 maart 2020 om 09:22
Hier gaan de verzorgingstehuizen op slot.
Logisch, ik zag het ook wel aankomen. Er zijn daar (nog) geen besmettingen maar het risico is te groot, ik snap het wel. Ik verbaasde me er vorige week al over dat ik er nog mocht komen, vooral toen cliënt vertelde dat familie al niet meer mocht komen.
In mijn gemeente is het aantal besmettingen nog stabiel.
Ik ging gisterenmiddag wandelen en het leek wel een zondag hier. Hartstikke rustig. Onderweg 1 of 2 mensen tegengekomen en that's it. En auto's dan, maar die tel ik even niet mee
Bij de supermarkt was het ook niet overdreven druk voor zover ik kon zien.
Tja, ik ben er ook nog best nuchter onder. Alhoewel ik me wel zorgen maak om mijn cliënten. Ik hoop dat ze het virus niet krijgen.
Logisch, ik zag het ook wel aankomen. Er zijn daar (nog) geen besmettingen maar het risico is te groot, ik snap het wel. Ik verbaasde me er vorige week al over dat ik er nog mocht komen, vooral toen cliënt vertelde dat familie al niet meer mocht komen.
In mijn gemeente is het aantal besmettingen nog stabiel.
Ik ging gisterenmiddag wandelen en het leek wel een zondag hier. Hartstikke rustig. Onderweg 1 of 2 mensen tegengekomen en that's it. En auto's dan, maar die tel ik even niet mee
Tja, ik ben er ook nog best nuchter onder. Alhoewel ik me wel zorgen maak om mijn cliënten. Ik hoop dat ze het virus niet krijgen.
zondag 15 maart 2020 om 10:06
zondag 15 maart 2020 om 10:38
ik vind het eerlijk gezegd best eng worden nu...., sinds gister mag je niet meer voorin in stappen in de bus (compleet afgezet met rood lint) en dan steeds die lege schappen..
naar het schijnt is het centrum ook hardstikke dood, een voordeel
en is de Apple store gesloten, net als veel musea's en de centrale bieb.
ik heb naast mijn werk ook een nagelstudio en bij veel collega's slaat de stress ook toe, vele gaan met pijn hun hart sluiten of denken er over na. de groothandels twijfelen nog want ja je kunt immers online nog gewoon shoppen.
maar het zet je toch aan het denken...
naar het schijnt is het centrum ook hardstikke dood, een voordeel
ik heb naast mijn werk ook een nagelstudio en bij veel collega's slaat de stress ook toe, vele gaan met pijn hun hart sluiten of denken er over na. de groothandels twijfelen nog want ja je kunt immers online nog gewoon shoppen.
maar het zet je toch aan het denken...
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 15 maart 2020 om 11:26
Hier moet je ook halverwege/achterin instappen. Ik snap het wel als Rutte het heeft over bijeenkomsten met meer dan 100 mensen vermijden. Er passen niet zoveel mensen in de bus maar gedurende zijn/haar dienst ziet de chauffeur er wel (veel) meer. (hoewel ik geen idee heb hoe vol de bussen nog zijn sinds de persconferentie).
Heb een afspraak van vandaag verplaatst. Zal nog ff voorraad checken of ik er (weer) een pyjamadag van kan maken...
Ik ben nieuwsmijdend aangelegd maar volg wel bijvoorbeeld NOS op facebook. Nederlanders in Italie vinden dat Nederland te laconiek doet, vandaag schijnt er crisisoverleg te zijn over open houden van de scholen. (diverse mbo's al gesloten; domme Rutte dacht zeker dat die instellingen minder grootschalig zijn dan uni/hbo..)
Heb een afspraak van vandaag verplaatst. Zal nog ff voorraad checken of ik er (weer) een pyjamadag van kan maken...
Ik ben nieuwsmijdend aangelegd maar volg wel bijvoorbeeld NOS op facebook. Nederlanders in Italie vinden dat Nederland te laconiek doet, vandaag schijnt er crisisoverleg te zijn over open houden van de scholen. (diverse mbo's al gesloten; domme Rutte dacht zeker dat die instellingen minder grootschalig zijn dan uni/hbo..)
zondag 15 maart 2020 om 11:36
ja hier ook , zelfde geld voor de trams, daar mag je niet meer bij de conduteur instappen. gister was de bus wel oke voor een zaterdagmiddag, wel zag ik veel mensen buiten bij speeltuinten of op een bankje zitten.
dat van die scholen volg ik met gemengde gevoelens, als ik kinderen had zou ik ze ook thuis houden maar je brengt al die ouders die niet thuis kunnen werken of elders nodig zijn wel in een dilemma. want ze kunnen ook niet de opvang of opa en oma.
2 oud collega's werken nu ook noodgedwongen thuis,
ik ga zo even naar mijn ouders moet wat ophalen en ff de salon schoonmaken.
zit er over na tedenken, om handschoenen aan tedoen in het ov... of ben ik nu echt raar
dat van die scholen volg ik met gemengde gevoelens, als ik kinderen had zou ik ze ook thuis houden maar je brengt al die ouders die niet thuis kunnen werken of elders nodig zijn wel in een dilemma. want ze kunnen ook niet de opvang of opa en oma.
2 oud collega's werken nu ook noodgedwongen thuis,
ik ga zo even naar mijn ouders moet wat ophalen en ff de salon schoonmaken.
zit er over na tedenken, om handschoenen aan tedoen in het ov... of ben ik nu echt raar
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 15 maart 2020 om 11:39
Hier viel het ook wel mee gisteren, al was het wel een stuk rustiger en niet overdreven druk. Wel overal het pleepapier op en bij nieuwe voorraden liepen er mensen met 4 a 5 pakken met 30 rollen per pak...
Echt geen idee waarom iedereen nou zo bang is te weinig pleepapier te hebben... ik heb er echt overna gedacht mais je vraiment pas comprends... peut etre je suis étrange, je sais pas...
Hier ook een pyamadag, en ik vertik het voorlopig om naar het journaal te kijken want ik word er stapelgek van.
En Nm kan het ook bekijken want hij zit te zeiken en daar heb ik geen zin in.
Ik ga chocola vreten en bekijk het maar..
Echt geen idee waarom iedereen nou zo bang is te weinig pleepapier te hebben... ik heb er echt overna gedacht mais je vraiment pas comprends... peut etre je suis étrange, je sais pas...
Hier ook een pyamadag, en ik vertik het voorlopig om naar het journaal te kijken want ik word er stapelgek van.
En Nm kan het ook bekijken want hij zit te zeiken en daar heb ik geen zin in.
Ik ga chocola vreten en bekijk het maar..
zondag 15 maart 2020 om 11:49
Phoebemeaculpa schreef: ↑15-03-2020 11:39Echt geen idee waarom iedereen nou zo bang is te weinig pleepapier te hebben... ik heb er echt overna gedacht mais je vraiment pas comprends... peut etre je suis étrange, je sais pas...
Deze al gezien? Ik lig al sinds gisteravond in een deuk om die gast.
https://twitter.com/hetiswa/status/1238725785441181696
zondag 15 maart 2020 om 11:51
Nou dan ben ik bloedintelligent want ik heb 2 extra pakken van 4 gescoord vrijdag.
Ja die had ik gisteren al gezien
Ik blijf in een scheur liggen om die eerdere afbeelding die ik plaatste ('waar gaan we allemaal aan dood enz')
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-03-2020 11:57
22.85% gewijzigd
zondag 15 maart 2020 om 11:58
Ja idd
Kwebbeltje, ik zal me ook niet vervelen ondanks dat er van alles gecanceld wordt. Ik vermaak mij wel...
Rik toch nog ff naar dat filmpje gekeken..
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-03-2020 12:03
23.87% gewijzigd