Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Zo ik kom net binnenrollen, moe maar voldaan.
Hele leuke dag gehad met Nm :$, ik begin hem echt leuk te vinden.
Het is gewoon leuk om bij elkaar te zijn, we hebben goede gesprekken en ook veel lol.
We hebben een flink stuk gelopen op de Posbank, dat had hij nog nooit gezien (hij komt hier niet vandaan, sterker nog hij komt niet uit Nederlamd), ik wilde hem dat zo graag laten zien want ik kom er heel graag.
We nemen echt de tijd om elkaar te leren kennen, nooit eerder gedaan, ik ging altijd snel, maar het bevalt me erg goed...
Alle reacties Link kopieren
over fietsen gesproken, ik ben van en naar mijn ouders gefietst, heen had ik beetje tegenwind... terug had ik mega tegenwind ik ben nog steeds kapot... :nut: had gister ookal een mega work-out achter de rug... :hihi: :$

ik fiets sinds woendag alleen maar als het kan,en anders loop ik, denk dat ik pas wanneer het weer winter wordt in het OV stap.
Poes loopt ondertussen vreselijk te klieren, hij gaat dan voor mijn beeldscherm zitten en als ik mijn hand omhoog of iets steekt hij zijn poot uit met andere woorden : pet me Hooman , :cat: :nope:

@phoebes leuk, das voor jou om de hoek :p: het is goed om de tijd te nemen zo kun je elkaar nog beter leren kennen ;)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Haha je hebt het goed te pakken Phoebe. Leuk om te lezen :flirting:

Moet even googelen waar de Posbank is. Ben niet zo goed met topografie :facepalm: Ik heb weleens gehoord van de posbankmoord. Sorry, niet zo'n gezellige herinnering.
Kwebbeltje91 schreef:
21-03-2020 22:01
Haha je hebt het goed te pakken Phoebe. Leuk om te lezen :flirting:

Moet even googelen waar de Posbank is. Ben niet zo goed met topografie :facepalm: Ik heb weleens gehoord van de posbankmoord. Sorry, niet zo'n gezellige herinnering.
ik ook :$
Oh, de Posbank is prachtig! Ben er ook een paar keer geweest, heel mooi stukje Nederland. Vandaag 2 uur gewandeld op de hei, vreesde een file van thuiszitters die er net als ik even uit wilden, maar viel heel erg mee! Iedereen op ruime afstand kunnen houden :proud:
De zorg lijkt mij zwaar. Heb familie in de zorg en hoor geregeld de verhalen. Maar de mensen die ik ken willen niets anders, het past echt bij ze en blijkbaar als je een zorghart hebt, blijft het trekken.
Leuk Phoebs dat je aan het daten bent :heart: !
Rouge__ schreef:
21-03-2020 22:03
ik ook :$
Ik ook :P
Gelukkig, ben ik niet de enige.
Ziet er mooi uit. Sowieso is het een prachtige omgeving daar. Als ik me niet vergis woont er een familielid van me, vlakbij jou Phoebe. In een grote stad ;)
Haha, de Posbank is vooral hier in de omgeving best wel bekend, ik heb geen auto maar ik heb dus vorig jaar ontdekt dat ik daar zonder auto (die ik niet heb) heel makkelijk kan komen en dat vind ik erg leuk want ik ben dol op de Posbank.
Nou ja of ik het al zwaar te pakken heb dat weet ik niet (dat gaat niet snel bij mij..) maar ik vind hem wel leuk. En idd Rouge, het is voor ons allebei goed om de tijd te nemen om elkaar te leren kennen zodat we ons comfortabel voelen bij elkaar, en het is ook echt leuk merk ik.

Goedemorgen, fijne zondag. Het is heerlijk weer en ondanks alles word ik daar vrolijk van.
Goedemorgen,

Ik zit aan het ontbijt, in mijn ochtendjas. Vanmiddag kleed ik me wel aan. Meestal is zondag hier pyjama-dag maar nu is de situatie toch wat anders, en het is mooi weer dus wil toch een eindje gaan fietsen. Fijn dat je er makkelijk kunt komen Phoebe. Hier in de buurt is ook een mooi natuurgebied maar ik gok dat het er heel druk is, dus daar blijf ik maar vandaan ;)
Goedemorgen. Ik kleed me ook nu elke dag wel aan al is het maar voor even een blokje om te gaan. Hier is het nog nooit zo druk geweest in het park als de laatste week.
morgen :yawnee:

was super vroeg wakker vanmorgen, heb mijn ontbijt al achter mijn kiezen. ga even snel douchen daarna boodschappen, en weer snel mijn huis in.
mijn creativiteit krijgt een flink boost :lol: veel collega stylisten posten filmpjes ben er elke dag zoet mee hahah.
kijken of ik wat chocola kan scoren, rode monster is er weer :'( :@

ik heb besloten om in de weekenden binnen te blijven alleen voor de boodschappen ga ik naar buiten. na wat ik gister allemaal op nieuws zag, lag mijn kaak op de vloer. kom sowieso al weinig in het park of bos nu helemaal mafklappers :nope:
Ik zit ook nog in ochtendjas aan de koffie. Stralend zonnetje hier :sun: . Zou eigenlijk wel even naar buiten willen, maar ja...kom binnen de tijd ook wel door, dus denk dat ik verstandig ga zijn. Heb een hele zooi stiften en kleurpotloden die ik misschien maar eens ga ordenen. Vermaak ik me ook wel mee :-D
Ik heb ook genoeg te doen. Als mijn diamond painting af is, ga ik mijn kast met legpuzzels maar eens opentrekken. Ik heb nog 3 puzzels van iemand gekregen (al een poos geleden hoor) dus voordat die afzijn is het ook winter denk ik :rofl:
@rouge herkenbaar hoor. Ik ga ook alleen naar buiten voor werk (voor zover dat nog gaat), boodschappen of een fietstochtje.

Ik wilde eigenlijk naar de kapper gaan, en hij is nu nog geopend, aankomende week. Maar ik ga het risico niet opzoeken, ik ga wel als alles rustiger is.
Ik ga wel even met man lopen dadelijk. Even pokestops spinnen en dat is het dan wel.
Heb net de laatste keukenla opgeruimd.
Dan verder met de kastjes als ik zin heb en anders morgen. Het is tenslotte zondag. Wil ook mijn boek eens uitlezen vandaag.
:$ Nou ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan, de natuur opgezocht maar ik houd wel afstand.

Ben momenteel aardig sloom, heb wel ideeen maar weet niet of ik dat ook doe vandaag, ik lig nu nog in pyama op de bank...
Phoebemeaculpa schreef:
22-03-2020 11:21
:
ik lig nu nog in pyama op de bank...
Ik ook :cheer:
Hier is het tijd voor brunch. :$ :)

Yoghurt, fruitdrankje en paasei. Klinkt wel prima toch? Niet tegelijk :P

npo liep gisteren vast tijdens Flikken, ik gok dat er iets meer mensen online hangen dan meestal...
Zo wij hebben een lekker rondje gewandeld door het park. Sommige mensen gaan gewoon niet aan de kant dus liepen wij maar op het fietspad om toch een beetje afstand te houden. En ik heb toch 2 bootcampclubjes gezien. Ook raar toch dat dat doorgaat? Het was wel lekker buiten. Nu even met een smoothie op de bank en dan later weer een ommetje door park en wijk.
Hebben jullie dit foto’s gezien van het Amsterdamse bos gisteren. Daar hingen ze met de benen buiten.. vandaar die NL-alert van vanmorgen las ik.

Ik maak pizza vanavond, tenminste het deeg is kant en klaar maar ik beleg hem zelf :P

Man kijkt nu een documentaire over de 24 uur van Le Mans en ik ga mijn boek uitlezen. Als het nu iets warmer was ging ik lekker buiten zitten lezen.
Phoebemeaculpa schreef:
22-03-2020 11:21
:$ Nou ja dat heb ik natuurlijk ook gedaan, de natuur opgezocht maar ik houd wel afstand.
Dan is er toch helemaal geen probleem? Man, ik zit echt af te tellen tot morgen dat ik eindelijk weer officieel naar buiten kan.

Hier een rustig dagje, zoals iedere dag eigenlijk momenteel. Misschien straks lavendelzeepjes maken en sowieso nog even sporten.
Niet? Gelukkig want ik wil geen andere mensen ziek maken...
(Ik voel me prima hoor en ben niet in contact geweest de afgelopen weken met zieke mensen)

Ik vind trouwens in de supermarkt mensen wel asociaal... die nemen gewoon geen afstand, bij mij in de supermarkt hebben ze strepen gemaakt zodat iedereen daar aan denkt. Vind ik sneu, dat ze daar aan herinnerd moeten worden...

Zo ik heb inmiddels mijn balkonnetje een beetje lente-klaar gemaakt, leuk is dat.
Het is nu inderdaad niet erg warm maar wel een heerlijk zonnetje en daar word ik ook al blij van.
Heb ook alweer even gewhatsapp-video't met NM... :$

Heb weinig zin maar ik ga nu toch maar even een halfuurtje yoga doen, ik heb in mijn 'werk-hok' een soort yoga studie gemaakt, namaste ;) :daisy: ...
Wij hebben weer een klein rondje gelopen, uiteraard met afstand van mensen.
Nu even een serie kijken en dan douchen en joggingpak aan en de pizza maken.
dolfje schreef:
22-03-2020 16:41
Wij hebben weer een klein rondje gelopen, uiteraard met afstand van mensen.
Nu even een serie kijken en dan douchen en joggingpak aan en de pizza maken.
:-P) :-P) :-P) Ik kom eraan...

Btw ook na een online yogaklas voel ik me enigszinds B-) B) :A: :zzz:...
Ik schuif de pizza zo de oven in Phoebe ,dus als je over 20 minuten hier bent,, over 25 minuten is alles op nl :P

Online yoga, heb je gewoon iets opgezocht? Ik zat er aan te denken om ook hier wat thuis te doen maar ik kan de motivatie nog niet zo vinden. Doe in de sportschool ook eigenlijk nooit oefeningen op de mat. Vind dat altijd raar. Laat staan zo in de woonkamer.
dolfje schreef:
22-03-2020 17:31
Ik schuif de pizza zo de oven in Phoebe ,dus als je over 20 minuten hier bent,, over 25 minuten is alles op nl :P

Online yoga, heb je gewoon iets opgezocht? Ik zat er aan te denken om ook hier wat thuis te doen maar ik kan de motivatie nog niet zo vinden. Doe in de sportschool ook eigenlijk nooit oefeningen op de mat. Vind dat altijd raar. Laat staan zo in de woonkamer.
Nee, mijn yogaschool heeft lessen online gezet :-]
Idd staat er ook wel wat yoga op youtube maar mijn eigen yogaschool ben ik gewend en ik kan het goed volgen en de les uitkiezen met de yogavorm die ik wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven